Sv. TOMA

10.07.2016.

Tomino ime u uđe u Biblijske korice
jer i on bijaše jedan od dvanaestorice
Jedan od onih što ih i Isus htjede
Da ga izbližega životom svojim slijede.

Isusova riječ i ribaru Tomi progovara
Pa i od tog siromaha apostola stvara.
Zna Toma da za Isusom ići vrijedi
Pa Učitelja svog rado i vjerno slijedi.

A u vrijeme gorke Isusove muke
Kad nevin padne u vojničke ruke
Toma ko i drugi u strahu pobježe
Dok ga duša boli i srce se steže.

I od učenika drugih Toma će se skriti
Jer u boli svojoj sam želi biti.
I makar drugi apostoli bili su ko braća
Iz planina k njima tek osmi dan se vraća.

I dođe do njeg glas o uskrsnuću
I da grob prazan bi, u nedjelju, o svanuću.
Živ je! – učenici Tomi daju vijesti
Al on ne vjeruje već ga i sam želi sresti.

Što bi na to rekao ni sam Toma nije znao
On ni očima svojim ne bi vjerovao
Sve dok Isus preda nj živ ne stane
Sve dok prst svoj ne stavi u njegove rane.

I porad njega koji Učitelja traži i voli,
Dođe Isus opet tamo gdje su apostoli.
Da ojača Tomi vjeru njemu se obrati
A da stvarno živ je i Toma tada shvati.

A tamo gdje su dugi oštri čavli bili
i tamo gdje su kopljem ranu napravili
Dotaknuo je Isusa i preda nj pao
I za svoju sumnju sad se pokajao.

„Gospodin moj i Bog moj!“ – Toma veli
Na koljenima vjeru svoju sa drugima djeli.
Od susreta ovog novu snagu prima
Pa Uskrslog želi navjestiti i drugima.

Revnujuć za Krista mnoge pokrajine prođe
A na posljetku sve do Indije dođe.
Tamo mučeničku smrt hrabro podnosi
Kad ga neprijatelj strelicama pokosi.

I DOK SE PROTIV VJERE BIJE LJUTI BOJ
I TI SVETI TOMA UZ NAS U MOLITVI STOJ.
I DOK JEDNI PLJUJU RANE SVETE, SVETI ZNOJ

TI S NAMA GOVORI:
„GOSPODIN MOJ I BOG MOJ!“


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.