četvrtak, 29.05.2008.

Nadopuna komentarima na prošli post...

*na vrh brda vrba mrda

zasto je prijatelj uopce ostavio taj svoj komentar.Ako je cura odlucila sto zeli i s kim zeli biti u zivotu neka tako i bude.I meni je zao sto je ispalo tako kako je,ali boze moj nikad ne znamo sto ce biti danas,sutra...Hocemo li, ako se raspadne sada i ovo drustvo koje postoji pljuvati i blatiti jedni druge???
Ako nam je stalo do određene osobe onda trebamo biti sretni ako je i ta osoba sretna.Drago mi je jer je Dolores sretna s novim drustvom i jer je pronasla sebi blize prijatelje koji ju razumiju....Jer ako se odredene osobe smatraju njenim prijateljem onda bi i one trebale razumjeti Dolores zasto je ucinila to sto je ucinila,a ne blatiti je tu i pljuvati pred svima...
Nemojte osudivati druge zbog njihovih postupaka.Iako tugujete i zao vam je zbog toga jer ste izgubili najbolju prijateljicu barem budite sretne zbog nje jer je ona pronasla ono sto zeli i sto ju ispunjava ma koliko god to bolilo :)
Ovim komentarom ne pljujem po nikome nego samo iznosim svoje misljenje =)
-Droljo moja keltska, zahvaljujem na razumijevanju i potpori, eto, ti si ostala kakva si i bila i ne daš se smetati...Drago mi je zbog toga...Ostani mi takva, fina devojka, drolja khmmm-ova ;o))
Baj d vej; bila si mi tres jolie na svom rođendanu =))

*prijatelj

namjera nije bila pljuvanje po nikome......
i nije istina da su ljudi uvijek okrenuli priču na sebe.....neki jesu...neki nisu......
o tom bi se dalo raspravljati.....
sve u svemu,onim komentarom se nije htjela izraziti mržnja,već tuga.....
Jer postoji žalost zbog tog što se više ne čujemo,i ponekad ti ljudi požele poslati poruku i javiti se,ali onda si misle da ih ti ni ne želiš čuti i da baš ti možda više nemaš njihov broj....
Svi smo se promijenili,ali ti najviše.....ali ipak..
"TKO JE BEZ GRIJEHA NEK BACI PRVI KAMEN....."
-Dobro, jesam ja možda neka filmska zvijezda? Nedostupna svim običnim smrtnicima? S nekim tajnim brojevima koje kakti nitko ne zna? Zašto dramatizirate bezveze, trošite i svoje i moje vrijeme, spuštate se na prljavu razinu? Da ste me htjeli zvati, zvali biste, da ste mi htjeli slati poruku, slali biste, svi znate da ja uvijek i svima odgovaram (mama, hvala na pretplati), bez obzira jesu to mama, tata, Adriana, Tena ili Karla. Odgovaram. Ne dramatizirajte. Ne serite. Ne pljujte. Jer stvarno više nemate razloga, ja sam mislila da smo mi to sve već davno rasčistili. Da smo se složili oko toga da se dogodilo to što se dogodilo i da jednostavno više ništa neće biti kao prije. Ali dobro, očito nismo svi najbolje shvatili. Daklem, meni je stalo do vas svih. Nisam neka bezosjećajna gadura koja nakon deset, osam ili koliko već godina prijateljstva i poznanstva s vama, nakon pola godine može samo prestati osjećati išta prema vama. E pa ne mogu. Koliko god vam se činilo da ja stvarno jesam gadura, dvolična, licemjerna, bahata, prepotentna, itd., možda i jesam, ali bezosjećajna nisam. I nije ni meni ovo bilo lako. Ali na neki način vi ste me sami natjerali. Ja samo želim da nastavite dalje, budete taaakooo složniii, nenadjebivi ortaci, i to sve bez mene. Bez spomena na Onu Bezosjećajnu Drolju Koja Nam Je Svima Okrenula Leđa Kad Je Otišla U Srednju Školu. Vrijedi? I molim vas, bez ovakvih komentara više. Ovo je stvarno nisko. I nisam to očekivala. Čak ni od vas. Hvala na slušanju. Ćaos:

*pijani smo jači

JA BACAM KAMEN!!!! LOL

*na vrh brda vrba mrda

a domagoj sunce ti poljubim zokijevo...jesi lud..hahahahahha =)
-Domi, ti si rođen grješan. A nije ni čudo s obzirom na oca, jel`da AMK? =)

*adriana

kako je ovo sve jadno haha...
-hihihihih, slažem se :oP

*tapirova sisa(vumn)

ja bacam drugi kameeen...poslije ovog momka domice xD
pusaaaa

:)
voljaaaam teeee
-Ma ti? Kao bez grijeha? E, onda ti nisi moja žena, khm, reći ću samo Luca & Antonio, kes kod crkve nekom u facu, Ivanić Grad, ono o čem smo pričale danas kad si nekog vidjela i brake up on Segesta, jel` dosta ili trebam još nabrajati? ;o)) Aaaaa, što je to u subotu? Dva tjedna =))
Je t`aime aussi ;* Veri, veri maaaač...[...kad hodaš ne zastajkuješ i zemlju ne dodiruješ, a mene (ne)primećujeeeeš...=)]

Khm; bilo je zanimljivo i zabavno čitati "prijateljeve" komentare, a i ostalima se zahvaljujem na vrlo smiješnih pet minuta ;o))

Voli vas Muha. Ozbiljno? [hihihihihih]



23:29 | Komentari (7) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker