ponedjeljak, 04.02.2008.

*kOnFuZiJa*

Bah.
Čini se da sam vidovita u posljednje vrijeme.
Not good.
Not.

Kako postupiti kada znate da nešto ne valja, to vas muči i vi znate da to možete promijeniti, ali iz nekog čudnog razloga se ne možete natjerati?
Bah.

Non ! Rien de rien
Non ! Je ne regrette rien
Ni le bien qu'on m'a fait
Ni le mal tout ça m'est bien égal !

Istina. Ne žalim. Jedino. Khm. Priželjkujem?
Does it make me a bad person?

Non ! Rien de rien
Non ! Je ne regrette rien
C'est payé, balayé, oublié
Je me fous du passé !

Image and video hosting by TinyPic

Obveze. Hm. Osvrt. Chagall. Geografija. Hrvatski.
Kreni. Or not.

Avec mes souvenirs
J'ai allumé le feu
Mes chagrins, mes plaisirs
Je n'ai plus besoin d'eux !

Image and video hosting by TinyPic

A valjda nisam baš toliki pehist. Bah. Jesam. O jesam.
Sretni pehist na neki način.
Zabavljeni pehist na neki način.

Balayées les amours
Et tous leurs trémolos
Balayés pour toujours
Je repars ŕ zéro

Image and video hosting by TinyPic

Što kada se osjećate krivim za nešto, a svi, baš svi vas uvjeravaju u suprotno?
Well? Osjećate se i dalje krivim.
Bah. Mrzim grižnju savjesti. Pogotovo kada me sprječava. O da.

Non ! Rien de rien
Non ! Je ne regrette rien
Ni le bien, qu'on m'a fait
Ni le mal, tout ça m'est bien égal !

Image Hosted by ImageShack.us


Što sam ono rekla? Ah da. Obveze. Obveze. oBvEzE! Or not.
Mogu li se bespotrebne emocije jednostavno izbaciti?
I guess not. Those dirty little...Grrrrr!
Upravo sam shvatila.
Ili nisam.

Non ! Rien de rien
Non ! Je ne regrette rien
Car ma vie, car mes joies
Aujourd'hui, ça commence avec toi!

Image Hosted by ImageShack.us


Tko je danas bio "nedovoljan"? O da. Bilo bi tužno da nije smiješno.
(Ili ide obrnuto?)
Tko je danas bio na natjecanju? Bah. E ovo je smiješno.

Image Hosted by ImageShack.us


Danas mi je jedna od Njih rekla da je sinoć razmišljala o tome da me voli.
A ja Nju volim.
Hvala jube :)
A volim i Nju. I Nju.

Image Hosted by ImageShack.us


Gr. Gr. Gr.
Books here I come.
(Or Grey`s Anatomy, here I come.)
I believe the second one.
Hah.

Voli vas sve Muha. Dobro, ne znam tko sve ovo čita. Ali vjerujem da bih voljela i vas koji se ne javljate. :oD
Bah.


19:33 | Komentari (9) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker