nedjelja, 18.11.2007.

Well, I guess, today`s the day...

Prije 12 godina na današnji dan željela sam samo čokoladu i plišanog medu.
Prije 10 godina na današnji dan željela sam samo još jednu barbiku.
Prije 5 godina na današnji dan željela sam samo dnevnike, kasice i dječju šminku kako bih se barem za sebe pretvarala kako sam velika cura.

Image Hosted by ImageShack.us


Danas?
Danas mi je tata rekao; što si starija to su darovi gluplji, ja sam rekla, što sam starija to mi je manje važno.
I danas sam zaista shvatila da je to istina.
Jer jedino što sam poželjela bilo je da moje najdraže danas budu sa mnom. Da se nađemo u nekom međuvremenu, gdje napokon svi ostali nisu važni, već samo mi, mi i opet mi.
Gdje se smijemo i zabavljamo i pričamo o prošlim vremenima i onome što nas tek čeka u budućnosti.

Image Hosted by ImageShack.us


No danas? Danas sam zamijetila promjene, zamijetila sam izgubljene i odsutne poglede koji se toliko žele vratiti natrag u naše sigurno okruženje, gdje smo sve bile zajedno.
Trenutke kasnije, zamijetila sam oduševljene i ushićene poglede kada su govorile o sadašnjosti i budućnosti.
I da, uvijek smo tu jedna za drugu, i da to nikada neće prestati, ali više neće biti tako često i jedinstveno kao prije.
Stoga mi je žao što i one nisu bile danas s nama.
Ona koja je u bolnici. ;oP
Ona kojoj roditelji ne daju. XD
Ona koja je bolesna. :-))
Ona koja je otišla u grad. :)

Image Hosted by ImageShack.us


Godinu dana starija, godinu dana zrelija, a sve mi se nekako čini da sam na ovome svijetu sve manja i manja.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

E pa, sretan mi rođendan!


00:39 | Komentari (19) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker