nedjelja, 04.11.2007.

Jel vama dvije jedan od rođendan?

Naslov je nevažan ikome osim meni i mojoj prijateljici.

"I želim dva iz matematike. Ajoj! Kad bi se to bar ispunilo.
I želim barem dva iz zemljopisa."


Image Hosted by ImageShack.us


Prvo je ispunjeno, bilo je 6 pozitivnih ocjena u razredu. A moja ocjena je bila među njima. Nisam mislila da ću ikada biti ponosna na dvojku, ali ona mi je donijela više sreće nego ijedna petica.
I drugo je ispunjeno, i za učenje od 11:10 do 11:22 mislim da je trojka i više nego odlična ocjena. ((:



Shvatila sam da nikako ne znam procijeniti ljude.
Uvijek ih pogrešno okarakteriziram.
Uvijek na kraju žalim zbog toga.
Za koliko sam samo osoba rekla da su glupe/umišljene/pokvarene ili upravo suprotno, da su drage/voljne pomoći/pametne/prizemljene.
Ali to se sve nekako preokrene s vremenom, shvatim da su one koje sam smatrala lošima zapravo odlični i obrnuto. Naravno, ne uvijek.
A ono što je loše je to da to shvatim kada je prekasno da to ispravim.
I to je zapravo ono najgore, kada si svjestan svoje pogreške, a ne možeš ništa učiniti da ju ispraviš.
No dobro, i mene često krivo procijene, valjda smo svi takvi.
Zapravo, najgore je kada neka osoba zamrzi određenu osobu zbog nekog njoj važnog razloga i onda umjesto da to sama s njom riješi, onda ju izkritizira društvu i nametne im svoje mišljenje i tada nitko zbog toga ne želi imati drugačije mišljenje. Ne zbog toga što ne misle svojom glavom, već jednostavno zato što dijele mišljenje s cijelim društvom, pa ako je to mišljenje u društvu općeprihvaćeno, zašto bi netko odudarao?
Čudno je kako se ljudi ufaju da su razumna i pametna bića, ali često taj razum isčezne, a pamet se pretvori u glupost.


Image Hosted by ImageShack.us


U principu, nisam ni sama sigurna na što se post odnosi, ali to nije ni važno, ionako nitko ne čita mala slova.

Ja sam si jučer kupila kaput. I baš je ne za mene. Ne znam. Izgleda mi kao ferero roše, pa mi je bio kjut. I imam haljinu. Nisam nikad imala haljinu. I to mi je smiješno. Imati haljinu i kaput. Isuse, koje sam ja žensko.

Brat mi je došao iz Rijeke. Zapravo, sad je već otišao, ali znate na što sam mislila.
A ja nikada nisam mislila da će mi biti bed zbog tog što ga nema. Ali, teško je kada vam ode najveći saveznik. ((:

I sretna sam zato što sam vidjela da u devedeteci, kako se to već zove, imaju Red Coloured Grey Truck.

Uglavnom, da vas ne davim više ovim maluomnim postom, sve vas pozdravljam, a pogotovo AMK zbog koje sam napisala ovaj post.

Sve vas voli vaša Muha! ;oP


18:16 | Komentari (40) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker