četvrtak, 12.04.2007.

Tu bi trebalo pisat nešto pametno, ali to nećete pročitat od mene ;oP

Puno se tema meni mota u glavi ovih prazničnih (da li ta riječ uopće postoji?) dana....I treba mi 15 minuta da uopće smislim o kojoj temi da pišem i dok uđem u editor već i zaboravim o čemu sam htjela pisati i tako se cijela priča vrti u krug....Eto, to se događa već danima....
I sad sam si zapisala temu na papir, da je opet ne bih zaboravila....
Dakle...

Svi mi ljudi na svijetu imamo svoje mane, a isto tako naravno i vrline....I svi smo drugačiji i svima sve drukčije stoji i svi drukčije izgledamo, mislimo, postupamo.....
I tako, kako smo svi drukčiji i imamo neke fizičke defekte, primjerice neravne zube, kljukast nos, puno prištića, male grudi, deblji smo, mršaviji, itd., uvijek se nađe neka osoba da nam se zbog nekog takvog ili sličnog defekta ruga....Ja sam se već milijun puta našla u takvoj situaciji, kao i većina nas vjerujem....I tako, ja takve komentare shvaćam s dozom humora, pošto sam ih i sama svjesna....I naravno, takvi komentari znaju biti od raznih ljudi, od obitelji, prijatelja, profesora (da, da i od njih), dok prolazimo jednostavno ulicom.... Ali kad dobijete takve komentare, jeste li ikad obratili pažnju i pogledali osobu koja vam uputi primjedbu? Ja jesam i shvatila sam da baš većina osoba koja mi nešto kaže ima potpuno isti ili sličan defekt....Što je naravno zapravo smiješno, ali znate onu-rugala se sova sjenici. A meni je to zanimljivo, ljudi na drugima uvijek primjećuju probleme koje i sami imaju i uvijek se na njih obazru....
A zanimljivo je to, ljudi su stvarno čudna bića....


Image Hosted by ImageShack.us

Btw, hvala na komentarima, ali ja bi radije da mi ostavite jedan osobniji komentar nego 20 bezličnih....Svejedno, puno hvala, ae uzivajte!


21:09 | Komentari (34) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker