četvrtak, 11.05.2006.

Long Time No See

Eh, evo mene opet da vam se malo javim...Nije mi se baš dalo pisat postove, više sam blog sređivala btw, kak vam se sviđa novi dizajn? U proteklih nekoliko dana dogodilo se nekoliko stvarčica... Bio je Anin rođendan, to je bilo ko i uvijek. Pisali smo biologiju u utorak, sve sam prepisala iz knjige i vrat mi se skroz iskrenuo i bolio me cijeli dan, al ipak isplatilo se jer sam imala sam jednu grešku...Danas smo pisali hrvatski, koji meni inače ide, al ovaj test nije baš išao...Trebali smo jučer ići na izlet u Varaždin, kao povijesna grupa, sam zbog tog izleta sam ja išla na to (a dobro pojavila se tamo 3-4 puta), i na kraju nismo išli zbog nekih kretena (ne iz našeg razreda) koji su zajebali cijelu stvar, ali ne da mi se sad o tome...Ali zato ja sutra idem na izlet s Donkovom, Gerinkom i Mijatovićkom, kao vode nas zato što smo bili na tim nekim natjecanjima, wheeeeee, napokon se i to isplatilo...I zbog tog izleta ne idem u školu, hehehe!!! Sinoć sam gledala Krug 2 na svom novom telkaču, da pa to sam zaboravila spomenut, dobila sam plazma TV (baš je sexy)...Krug je O.K....Idi je bio rođendan u utorak, pa ovim putem-sretan rođendan! Eh da, vidite vi to , ja ni nakon tjedan dana nemam, tj. ne znam šta da napišem...Još Adi i ja nismo spržile novi CD za školu, to je baš groooweee...Bože mili, kake ja to imam debilne izraze...Ja sam za sve počela govorit da je sexy, osim za Buby, ona je bila sexy, al sad više nije, zato što je bila nešto glupa (ne sjećam se šta)...A ma uglavnom, da vas više ne davim, ja sam post napisala, a sad ak hoćete čitajte, ak ne nemojte...Uuuuuuuu sexy post...roflcoolpuknucunjamideadbang


16:43 | Komentari (26) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker