petak, 05.05.2006.

Bwahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!

Ovaj, ne obazirite se na naslov...Gotova je škola; dobro, bar za ovaj tjedan...Sad je Tony bio ispunjavao Petrin leksikon i pisao neke nebuloze, al smiješan je on...I mi se bili svi smijali...Bwahahahahahahahaha!!! Gledajte ljudi, nije meni baš lako danas, pa se nemojte obazirat na ovaj post...Znate da sam ja danas oko pola 9 prala neke majice, koje sam kasnije sušila fenom, jer sam zaboravila stavit majicu za tjelesni na pranje, pa sam morala to obavit ručno...E, pa nismo danas trčali šest minuta, jeeeeeej!!!! Likovi iz mog razreda su danas smišljali neku pjesmu o meni, tj. prepjevali su onu o Popaju, iskreno, mislila sam da će bit smiješnija, ova je ispala nekak isfurana, ali ne sjećam se kak je išla...Neću vam reći zašto su to smišljali, mislim osim toga što su udareni u mozak (bez uvrede)...Meni se opet vrti na onoj ljuljačci u lunaparku...Shit; zaflekala sam se s jagodama (pa to sam ja mogu). Malo su spaljeni oni bekani, nisu Adriani i meni dali izać iz bukse (gdje puštamo glazbu) i nešto su zabrijali, neki frikovi...Blago Ani, dobila je hrčke od Adriane za rođendan; ja bi hrčke, a možda i ne bi. Jesam već rekla da nisam baš najbolje?! MI danas učili neki problemski članak i u nekom članku je pisalo nešto o drogama i ovisnosti i bila su neka djeca (mislim od 14-15 godina) govorila zašto su počeli pušit maricu i slično, a ima tog i kod nas u školi...Nije bitno zapravo. Pozzzzzzzzzzzzzzdraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw.
partysmijehpuknucunjamigreedyheadbangmadbang


22:05 | Komentari (21) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker