četvrtak, 27.04.2006.

Kiša.............

Jel i vama dosadila kiša, hmmm...mislim da je zapravo prestala padat. Ali je stvarno bila dosadna. Ma uglavnom, dan ko i svaki drugi...Danas je pala još jedna petica iz fizike (koja ne ide u imenik, šmrc...bar ne još...), nemojte mislit da ja imam pet iz fizike ili nešta, ali dobila sam jednu u ponedjeljak, pa onda... Obrađivala se lektira, koju ja još nisam ni počela pisat, a stvarno bi trebala i hoću...za koju minutu, kojih 60 minuta. Bila sam zaboravila svoje cd-e danas (inače ja i Ady puštamo glazbu u našoj školi, ali sam u našoj smjeni naravno), pa sam puštala pjesme s drugih cd-a koji nisu moji, tj. moji su, ali sam ih dobila, a na njima sve rock i punk, a pola moje škole to ne sluša, pa sam se jedva izvukla živa s pjesmama...Ali meni su bile dobre, valjda neću sutra zaboravit cd-e, jer bi onda stvarno mogla...ovaj...da, nije važno. Sutra kemija, valjda neće pitat, ja blage nemam, a neće. Valjda! Kak me sad mačka ogrebala, je*** joj mater divlju! Nemojte mislit da sam luda, a u biti mislite šta hoćete, ko sam ja da vam govorim šta da mislite...O čem ja?!!! Baš je Sandy napisala u postu da je stalno u mislima o prošlosti, a i ja sam... Ljudi nisam se ništa važnije obrukala, mislim nije da nije bilo nekih situacija (ah, uvijek ih ima...) ali su nevažne pa zaboravih...Još jedan četvrtak i odlazak s curama u grad. Kao vele Ana i Tena (za one koji znaju kak one izgledaju) da su one debele...reko bahahaha, a šta bi ja onda trebala reć?!!! Ma dosta, mislim ovog mog mukotrpnog pisanja, bolje da se ja prihvatim svoje lektire (dadadadada, onak who am i kidding? a, napisat ću ja to, uvijek napišem...) G.o.O.d. B.y.E!!! wavecereknutzujonjamibang


20:36 | Komentari (6) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker