In loving memory of Romeo's blog

27.04.2008. 10:12

Ledenom putniku

I ove noći sklapam umorne oči.
Sve je nestalo.Odavno,odavno...
Sada je opet dan postao vječnost.
Pretvara se u neku maglu snova...

Ništa više nije važno.Moralo je tako biti.
Ruža mojih snova uvenula je u zimskim danima.
Nije mogla doživiti naše proljeće.
Nije ga ni bilo,umrlo je kao i ti u mojim snovima.

U crnim noćima opet živim s tim,
Da se živa bez tebe još jednom probudim.
Ne želim ti patnju,ti ledeni prolazniče.
Želim ti život sa svime što ja nisam imala.

Neka ti zvijezde osvijetle put u crnini,
Neka ti mjesečina miluje nježno lice,
More da te čuva kao zemaljskog anđela,
Zemlja nek ljubi svaki tvoj mirni korak...


*Laku noć grade,snivaj u neispavanim noćima*

Image Hosted by ImageShack.us



In memoriam...

4 Komentara | Print | # | ^

18.04.2008. 21:06

Ilussion

Tisuću srebrnih bisera prosulo se prašnjavom stazom.
Sjaje se od bistra svjetla mjesečeva.
Jezerom se širi nemir od hladna vjetra.
Polako se ziba,a mjesečina poskakiva u njemu.
Vjetar se šulja kroz grane polako,polako...

Zzzzzzzz zaspalo je sve...

Ni cvijeta,ni bića,ni traga života.
Pustinja u noći zimskoj.
Zbogom okrutnosti...
Sada sam tamo gdje me ne možeš dotaknuti...
Ah,kako li je lijepo snivati...

Jer tada mi nisi toliko potreban...



Image Hosted by ImageShack.us


*You left me to fly away alone...*



"I've tried so hard to tell myself that you're gone
But though you're still with me
I've been alone all along..."

10 Komentara | Print | # | ^

18.04.2008. 20:44

"Oda" gradu...

Samo još jedan prazan prostor ispunjen...prazninom!
Bijela magla crnog grada utonulog u san,još jedan san...
Koji će već sutra kao i sve biti veliko ništa...
Zonom sumraka lete okviri bez slika.
Ništa čudno.Samo simbol beznačajnosti.

Tap,tap...Tap,tap...

Hladna kiša natapa žedne ulice...Puste,puste...
Dok neki čudan vjetar nemilosrdno lomi sve pred sobom...
Što li skrivaju tmurni oblaci nebeski?
A ti sjeno naša svakodnevna,do kuda ide tvoja okrutnost?
Laku noć grade,snivaj u neispavanim noćima...



Image Hosted by ImageShack.us
6 Komentara | Print | # | ^

13.04.2008. 17:32

Sve što sam volila,a tebe sam volila.Sve što sam sanjala,a tebe sam sanjala...

13.travnja.2008.g.

More...

beskrajni omjer suza za tobom...

Nebo...

ljubav prema tebi...

Zemlja...

raj na kojem živiš,anđele...

Zvijezde...

tisuće snova dalekih...



Image Hosted by ImageShack.us





In memoriam.

Love L.A.
6 Komentara | Print | # | ^

07.04.2008. 21:24

Apostrofa

Hladno je,znaš?
Neki hladan dodir,
sve je što je ostalo...

Osjećam maglu,
ispunjava prazninu
koja se širi,iz dana u dan...

Hladne kiše padaju,
ulice su opet puste,
nedostaje mi *pratim te*...

Ej ti, *Maleni*,
okreni se još jednom,
još samo jedan posljednji put...

Nemam više krila,
uvenula su samnom,
za tebe,zbog tebe...

Slike bistre ljubavi,
sakrivene,sakrivene,
kao nikada do sada...

Nije ovo moje vrijeme,
nisu ovo moji snovi,
samo jedan pješčani sat...


Image Hosted by ImageShack.us






In memoriam...


Love L.A.
8 Komentara | Print | # | ^

02.04.2008. 23:10

Tisuću...

I nebo se razbilo u tisuću boja.

Srce je zastalo tisuću puta.

Oči su isplakale tisuće suza bisernih.

Ruke su željele tisuću zagrljaja njegovih.

U duši je zasjalo tisuće snova dalekih.

Na usnama tisuću šapata imena njegova.

Tisućiti put tijelo je umrlo za samo jedan dodir...



In memoriam L.A.

Love L.A.






Image Hosted by ImageShack.us



"Bože,ti najbolje znaš da se nikad neću naviknut..."
2 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Srpanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (11)
Lipanj 2007 (10)


Komentari da/ne?

Intro

*Sometimes you need to star again,in order to fly...

* "Dobro je kad u životu za nešto se boriš, rukama stvoriš..."


Image Hosted by ImageShack.us










vas je tu =)




Free Hit Counter
Free Hit Counter


Me:

* Vanilla

* MSN/mail: vragolita@hotmail.com

* Meah




Marko
Dežurna vještica
Blacken the Angel

More snova

"Tili bi, tili bi moru, tili bi, tili bi mi
Tili bi, tili bi moru, tili bi ja i ti

Moremo, moremo moru, moremo i moramo mi
Moremo, moramo moru, moramo ja i ti

Opijeni morem snova, porat sriće tražili smo mi
Odnilo nas more, more snova, tonemo u moru jubavi "





Zahvale