In loving memory of Romeo's blog

30.09.2007. 02:10

...

Kao prvo,prijateljima,ali onim pravim,ne dvoličnim,a takvih je 2-3...

I dok sunce vječno sja,
i jesenske liju kiše,
prijatelja poput vas
ne nalazi se više...

Dok je cvala sreća,
zajedno smo pjevali,
Sve trenutke veselja,
sami smo dijelili...

Kad je došla tuga,
podrška ste bili,
snagom vjere u sutra,
vjere u novi dan.


Zatim,kao i uvijek,mojoj ljubavi,mojoj najvećoj sreći i radosti...

Anđele moj,
kako da ti zahvalim
na ljubavi koju mi daješ?
kako da ti zahvalim
za svaki tren kojeg mi posvećuješ?
kako da ti opišem ovaj život,
od kojeg si napravio Raj...?
kako da ti pokažem
koliko mi značiš?
Znam,ti si moja bajka,
moj život,moji snovi...
Ti si svaka suza u mom oku,
bistra suza radosnica.
Rijeka si ljubavi,more sreće,
ocean vječne radosti moje...
Tiha duga poslije kiše,
što iz srca boli briše...

Ti si jedno skromno,predivno i savršeno biće...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us 9 Komentara | Print | # | ^

22.09.2007. 07:49

O nama...

Prati nas okrutno iskušenje,
dan za danom,sat za satom...

Imamo savjest,imamo osjećaje,
mi imamo onaj naš mir...

Osjećam tvoj dodir sneni,
pun nježnosti,tako mističan...

Tvoja ljubav hrani me snagom,
zbog tebe još postojim...

Pokušali su nas ureći,
baciti bol u naše živote...

Ne,nisi se predao,
nismo se dali uništiti...

Bili smo jači od njih,
gorila je vatra u nama...

Tvoja je duša snažna,
tvoja ljubav čista...

Nisu nam mogli ništa,
nebo je bilo za nas...

Gubili su svaku bitku,
izgubili su rat...

Sudbina je samo naša,
priroda je tako htjela...

Oni nisu vrijedni suza,
nisu vrijedni patnje...

Sada postojimo samo mi,
spojeni snagom prave ljubavi...

Što sudbina i nebo sastave,
nek zemlja više nikad ne rastavi...



Image Hosted by ImageShack.us

10 Komentara | Print | # | ^

12.09.2007. 12:09

Mostovi naše ljubavi...

Građeni snagom ljubavi,
ispunjeni našom voljom.

Potaknuti veličinom tvojom,
obdareni ljepotom duše.

Čvrsti poput čelika,
neuništivi zakonom neba.

Rajski,zlatni i vječni,
stvoreni su zbog tebe.

Nebo ih gleda,more ih čuva,
vatra ih grije,a zemlja krije.

Mostovi naše ljubavi...


Image Hosted by ImageShack.us
19 Komentara | Print | # | ^

06.09.2007. 14:32

heeee aaaaa

ooooooooo ljudi moji
evo vratija se Šimeee di ja bia?!?
Bia je u Pragu!!!
heeeee aaaaaaa
sretna saaam
i ljudi moji bilo je dobro ko nikad u životu....
jes da sam se vratila bolesna i slomljena,skoro poginula u Prateru ali živa sam!!!!!!
neću vam pisat sad u Pragu...osim da je savršeno
evo vam poslušajte himnu ekskurzije u Prag
jeeeei jeeeeeee

CO TO MAŠ?beljbeljbeljbeljbelj




volim vas sve!!!

a posebno Josipa!!!!!!!!!cerekfinofinofino
15 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Srpanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (11)
Lipanj 2007 (10)


Komentari da/ne?

Intro

*Sometimes you need to star again,in order to fly...

* "Dobro je kad u životu za nešto se boriš, rukama stvoriš..."


Image Hosted by ImageShack.us










vas je tu =)




Free Hit Counter
Free Hit Counter


Me:

* Vanilla

* MSN/mail: vragolita@hotmail.com

* Meah




Marko
Dežurna vještica
Blacken the Angel

More snova

"Tili bi, tili bi moru, tili bi, tili bi mi
Tili bi, tili bi moru, tili bi ja i ti

Moremo, moremo moru, moremo i moramo mi
Moremo, moramo moru, moramo ja i ti

Opijeni morem snova, porat sriće tražili smo mi
Odnilo nas more, more snova, tonemo u moru jubavi "





Zahvale