Mislim,dakle...uživaj danas! :)

subota, 16.08.2008.

…ludi vijađ 8


…Je T'aime ....

…zelis me, a slikar!?… bumo to jos vidili!
Saptala je i ona… duboko disuc, a oni njen rucnik je vec zestoko pritija razdvajanjem i njenim dudama obecava sansu za slobodom.
…koji se kurac ne odrisi vise!... razmislja sam i ka' blesav piljija u njega sve mislec da ce moj pogled doprinit tom dogadjaju.
Podjem slobodnom rukom da joj olaksam stvar, ali zaustavi me njena.
…kaj jeeeee, ne moze to tako brzo! ….kroz stisnute zube procidi ona.
…ok, ostavit cu sladoled pa cemo onda… pokusam ja svatit tu njenu reakciju na svoju poziciju i logicki nacin razmisljanja, ali ona opet prosapuca.
…neeeeeee, drzi ga…trebat ce ti jos, bumo znali sta cemo sa njim!
…pa to je nasa „lula mira“, kaj ne?
…jebate, sta je sad vrazica smislila!?… promislim na brazaka.
…ali glava mi vise nije razmisljala ka' prije… funkciju je polako preuzimala ona druga bedastija, kojoj nije tribalo dvaput rec sta ce radit… slipo je slusala i gledala na ono jedno coravo oko!:))
Gleda sam je onako seksi opruzenu u fotelji, duge noge je rasirila ka' da sam joj osobni ginekolog ...mmmm, koji je to jebeni posa … promislim na brzaka:)
Ona druga sta joj je bila prebacena preko naslonjaca otvorila je mom oku pogled na sve lipote ovog svita pritvorene u jedan kanjon snova.

Image Hosted by ImageShack.us

…ahhhhhhhh ljudi moji, sanjam li ja to???:))
…daj taj sladoled!... vrati me u realnost na trenutak njen sladunjavo - barsunasti glas i vec sam ka' hiptnotiziran pruzija ruku sa sladoledom prema njoj.
Uzela je casu, a onim spicastim jezikom pocela je oblizivat socne, pune usnice i gledajuc me drito u oci uzela ju je lagano naginjat na jednu stranu.
Gleda sam ne trepcajuc kako se rastopljeni sadrzaj sladoleda lagano primice rubu i pocima kliziti niz rub case…
Osjetija sam kako se trznula cilim tilom kad su prve hladne kapi pale na nju… zjenice su joj se naglo rasirile i iz onih plavih ociju iskrila je pohota do te mire da sam mislija da ce me sprziti ka' laser.
…lizi!
…liziiiiii! …ponovila je iste sekunde
…lizi meeee, budalooooo!… stenjala je vec vidno uzbudjena
…mmmmmm, kaaaaj jeeeee… sta cekas???... vec je lagano vristala od pozude…
Kapi su joj padale negdje na prsa izmedju njenih duda koje su se oslobodile rucnika vec nakon njenog prvog pozudnog udisaja …bradavice su joj iskocile bas ka' male jagode i jednostavno mamile da se uzmu u usta.
Klecao sam izmedju njenih vitkih noga koja su me sad vec stisle ka' klista skorpionke iz kojeg nije bilo povratka.
Spustim glavu na njen stomak negdje oko pupka, lagano dotaknem vrhom jezika po mirisljavoj i orosenoj kozi, na sta je ona reagirala jos jacim stiskom kolina na moje bokove.
U sebi vec zaludjen od svega, promislim: …e sad si moja malecka!
...no, bumo se igrali „Igara bez granica“! ...kaj ne!?:)... promrsim u sebi i skoro se nisam poceja naglas smijat...
...hehehehe, pajdo ...pa ti si to poceja na kajkavski cakulat!

Moga bi to bit ludi vijađ... thumbup

to be continued... fino


...lip pozdrav mah


- 00:05 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker