Mislim,dakle...uživaj danas! :)

subota, 27.09.2008.

Dalmatinac nosi lancic oko vrata...


...OneIImany - Dalmatinac

Dalmatinac nosi lancic oko vrata,
nosi more u svom oku...
Dalmatinac nosi lancic oko vrata,
tajnu lijepu i duboku...

Image Hosted by ImageShack.us

Dalmatinac pamti ljubav staru,
sanja barku, rivu i gitaru...
Dalmatinac cuva nocu, danju,
svoju pjesmu, maslinovu granu...

Image and video hosting by TinyPic

Dalmatinac nosi lancic oko vrata,
nosi sunce na svom dlanu...
Dalmatinac nosi lancic oko vrata,
bol i radost suzu slanu...


Image and video hosting by TinyPic


...lip pozdrav mah

- 00:05 - Komentari (15) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 22.09.2008.

...srce od leda

...neno belan-srce od leda


...sidim opet sam na stini
i gledam modro more kako pini...

Image Hosted by ImageShack.us

...al' vidim samo nju ... u mislima svojim!

...prokleto je ovo vrime,
dugo danima vec puse jugo,
al' nema dugo niti nje,
vec odavno ona otisla mi je...

...u daljini obris grada,
u ljubavi nasoj di smo cvali

...idi! .............. na kraju mi je rekla:... adio i ne zali!

...zivot stalno pise price,
nekad sritne, a nekad nema srice,
i ko' bi sada zna...

Image Hosted by ImageShack.us

...da nije njeno srce od leda!



...lip pozdrav mah


- 00:05 - Komentari (12) - Isprintaj - #

srijeda, 17.09.2008.

...sve jos mirise na nju


...sve jos mirise na nju-Parni valjak

Ne pitaj me nocas nista pusti me da sutim
Ja nocas trebam mir
Stare rane opet peku moje bitke dalje teku, duso
Ti nemas nista s tim
Sa tvojeg izvora moja se dusa napila
Zedna tvojih godina
I sada mamurna pita gdje je utjeha
Gdje je mladost nestala...

Image Hosted by ImageShack.us

Idu dani ja ih pratim, ponekad do tebe svratim
Duso trazim zaborav
Molim sate da se vrate tragovima njenim hodam
Tiho kao da je tu...
Sve jos mirise na nju, i dan, i jutro sto ce doci
Nakon ove noci, noci bez sna
I dvjesto godina da ih brojim u samoci
Otkako je otisla.
U mojim venama jos je njenog otrova
Jos je doza prejaka
A tebe ljubim, da ne poludim
Da zaboravim...

Image Hosted by ImageShack.us

Sve jos mirise na nju...

Sa tvojeg izvora...

U mojim venama...



...lip pozdrav mah

- 00:05 - Komentari (11) - Isprintaj - #

srijeda, 10.09.2008.

...divlji cvit

...Gibonni - divlji cvit

Nije mi potriba sad ka' sempja gubiti mir
Jer ja sam proguca kost za jubav
... nimam lipu ric
I zali Boze i trud i ludu glavu s kojon ne mislin
Ko me je natira da je provan
....da je vako zavolin
....da je vako zavolin

Image Hosted by ImageShack.us


U srce me potocaj ka' divji cvit
Pusti dazd iz oka da okripi
...naciklu jubav... u meni

...da je coviku bit ka' raspa
I da je u dusi zal i grub
Ja ne bi se da do kraja
I ne bi vako ginija za nju...

Image Hosted by ImageShack.us


...da je coviku biti ka' raspa
Da nista ne cuti ka' i zvir
Ja ne bi se da do kraja...

Ko me tira da je vako zavolin...
Ko me tira da je vako zavolin...

Image Hosted by ImageShack.us


U srce me potocaj ka' divji cvit
Pusti dazd iz oka da okripi
U srce me potocaj ka' divji cvit
Pusti dazd iz oka da okripi
...naciklu jubav... u meni

Image Hosted by ImageShack.us


...ko triba sad ka' sempja gubiti mir
Ko me tira da je vako...
Jer ja sam proguca kost za jubav
... nimam lipu ric
I zali Boze i trud i ludu glavu s kojon ne mislin
Ko me tira...
Ko me tira...
Ko me je natira da je provan
....da je vako zavolin
....da je vako zavolin

Image Hosted by ImageShack.us


Ko me je natira da je provan i vako zavolin...



...lip pozdrav mah

- 00:05 - Komentari (10) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 08.09.2008.

...adio legendo

...ljubav se zove imenom tvojim-Dino Dvornik

In memorian:

Miljenko "Dino" Dvornik
(20.kolovoza 1964, Split - 07.rujna 2008, Zagreb)

Image Hosted by ImageShack.us
Ljubav se zove imenom tvojim...

Znas, ponekad se pitam
je li bas moralo
toliko dugo bez tebe
probaj zamisliti kako je tesko
voziti se nocu kroz pusti grad
u drustvu gospodje samoce

I zbog toga se nemoj dosadjivati
kad pretjerujem sa njeznostima
jer za tebe, ljubavi moja
njeznost je jedina istina
na licu ti vidim
da si u snovima sretna
a ja vise ni sam ne znam
ima li razloga spavati
jer suvise je lijepo uzivo vidjeti san
ljubav se zove imenom tvojim

Da, ti si ta samo meni potrebna
tvoje lice njezno je moja istina
tvoje tijelo osjecam
budi me tvoj dah, ja volim te
jer ova noc je iskrena poput nas

Samo ti sve tajne znas
o meni, moja ljubavi
sve ono sto sam ja
samo ti, ti jedina si sreca
mojoj istini, moja ljubavi

Nikad nisam kao tebe nikog volio
cak sam radi drugih zena sebe lagao
vjerovao nisam nikad da sreca postoji
tek sada vidim
sto je prava snaga ljubavi
sreco moja, hvala ti za sve...


...adio legendo

- 00:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 06.09.2008.

...da mogu

...da mogu - Massimo

Probuditi stari sjaj
i znati ponovo prijeci prag
odgoditi skori kraj
i biti ponovo tebi drag
i naci siguran stari trag
biti andjeo i biti vrag
da mogu...

Image Hosted by ImageShack.us

Uljepsao tvoj bih dan
i za se nasao bolji put
i suze pustio na tvoj dlan
a tvojom njeznoscu ogrnut
i da me zaspe u isti mah
sa tvojih usana zlatni prah
da mogu...

Image Hosted by ImageShack.us

Odabrao bih pravi cas
u tvome poljupcu je za me spas
da mogu
vratio i sebi cast
oborio losu vlast
al' jos ne mogu...

Image Hosted by ImageShack.us

Bila bi zauvijek uz mene
jesam li star za promjene
prestar za takvo sto
ostaviti polusvijet
ne traziti vise zlo
sposoban za novi let
da mogu...

Image Hosted by ImageShack.us

Uljepsao tvoj bih dan
i za se nasao bolji put
i suze pustio na tvoj dlan
a tvojom njeznoscu ogrnut
i da me zaspe u isti mah
sa tvojih usana zlatni prah
da mogu...

Image Hosted by ImageShack.us

Odabrao bih pravi cas
u tvome poljupcu je za me spas
da mogu
vratio i sebi cast
oborio losu vlast
al' jos ne mogu...

Image Hosted by ImageShack.us

Bila bi zauvijek uz mene
jesam li star za promjene
prestar za takvo sto
ostaviti polusvijet
ne traziti vise zlo
sposoban za novi let
da mogu...

Image Hosted by ImageShack.us

da mogu.......


...svi vec znamo da vrime
nemozemo zaustaviti,
niti unatrag vratiti...
...ostaju nam sjecanja,
...fotografije
...i želja
...slijedeći zalazak sunca s tobom!


hawkeye

...lip pozdrav mah


- 00:05 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker