Mislim,dakle...uživaj danas! :)

četvrtak, 31.07.2008.

...infisa san u te :)


…infisa sam u te – Oliver Dragojevic

…pajdoooooo!!!
…sta jeeeee… koji ti je kurac???
…sta to pivas, ne cujem dobro… a poznata mi pisma?!
…Infisa san u te ...ona od Olivera, zasto!?
…jel to neki remix ili …?
…ahaaaaa, dobija sam inspiraciju gledajuc ove piplice sta se doli suncaju …o's cut !?
...ajdeeeeee moj „Olivere“… da te cujem!
…svrsija san u teeee, nemoj miiiii zamiriiit, joooš od maaalih noguuuu… jebat saaaan te tijaaa…!!!.
…ajmeeeee jesi popizdija!... ne valja ti to nista!
…sta je sad, zasta ne valja?
…pa jebat mu mater, vulgarno je! …triba bi izbjegavat te ruzne rici!
…ma jesi ti poludija, di ti vidis ovdi vulgarnost?... ajde ti meni kazi koja je to ruzna ric?
…pa jebat!
…boze me 'prosti, tebi je il' sunce il' piva udrila u mozdane… kako jebat moze biti ruzna ric, kad je tako lipo jebavat?
…dooooobro je pajdo, ajde muci i pivaj...!
…ti si stvarno skrenija, kako cu mucat i pivat!?
…dooooobro, onda samo pivaj!!!

... imajte obzira... tiho, NE se naglas smijat! )) thumbup


Image Hosted by ImageShack.us

...lip pozdrav mah

- 00:05 - Komentari (11) - Isprintaj - #

srijeda, 30.07.2008.

...evala, zdravi bili!!!:)


...Streets of Philadelphia - B. Springsteen

Image Hosted by ImageShack.us

...lip pozdrav mah

- 00:05 - Komentari (12) - Isprintaj - #

utorak, 29.07.2008.

...shopping:)


...dodji na morski greben:)!


...evo danas sam malo "parija oci" u novootvorenom shopping centru!

...ovaj mis mi se svidija jakooooo! yes

Image Hosted by ImageShack.us

...a ovo bi vjerovatno NJU oborilo sa noga! ...obozava Nokiu! cerek


Image Hosted by ImageShack.us

...i naravno opciju dojave poziva ...vibracijom! fino



...lip pozdrav mah

- 00:05 - Komentari (11) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 28.07.2008.

...pogled u buducnost!


…jos volim malu bestiju – Azra

...vidim na puno blogova kako ste navalili sa tim sladunjavim fotkama ljudskog torza...
...evo, pridruzujem se!
fino


Image Hosted by UploadHouse.com

... no comment ili samo reci istinu! yes


P.S.
...za ovaj post je "kriva" Talija, dala mi je ideju sa fotkom u mojim komentarima...


...lip pozdrav mah

- 00:05 - Komentari (10) - Isprintaj - #

subota, 26.07.2008.

...planine

...nije Merkuri, ali...:))

…lipi moji, sta sam se smrza gore u planine!… bog te molovo, ne idem ti vise tamo osim velike potribe... neka naseg mora, lita i nase vrucine, skoro sam se ukocija od zime neku vecer!
Vracali se mi kasno sa nekih narodnjaka, ponoc davno prosla… gledam onu sofersajbu, sva zamaglila iznutra od nase lampe ...a kako i nece kad nam "dimi" iz usta ka' da je prvi misec.
…pajdo, djava te lipi ne odnija… pali to grijanje vidis da Jure ne vidi di vozi!!!
…a je, dobro i kazes... otic cemo svi u kurac ako falimo cestu… derem se i ja i bacim pogled na onu komandnu plocu, a ono na toplomiru svitli ona oznaka crvenim brojevima... trepce -1 C
…jebate pa mi smo u minusu… promrmljam naglas.
…ma sta u minuuusu, kaaaakvom minusu, ko jeeee u minusu …javi se sa zadnjeg sica Lovre pijan ka' maca.
…a jel veeeelika kamaaaata?...jel' mooooze na rate???... lupa on i dalje ka' Maksim po diviziji?!
…suti i muci bleso jedan, nisi u banci i nije ti dosla opomena za kredit!
Odma je umuka i privatija se boce …ka' malo dite, samo sta mu fali duda na njoj.
…jeeeeebate sta si ruzaaaan tako u mraaaku! …poceja on srat odozada
…sta jeeeeee, a ti si ka' lip!?
…maaa biiiija sam prijeee i mmmlad i liiiip, sada sam samo „ i „ …i koooo vas jebeee!
…hehehehe… razvalili se mi smijat, a on nastavija onako u po glasa:
…ma jeeeebes ti ovaki ziiiivot, jutrooooos sam se jeeedva diga…a kooo ce tek suuutra!
…a ka' da je meni lakse!... umisa se Jure sofercina.
…zato ti se ja moj Lovre dizem na etape!
…kaaaaakve etape, sta me jeeeeebete…te rate, teeee etape, te kaaamata… Lovre vec poceja pinit, sta od bisa, a sta od pive :))
…pa moj Lovre, na etape…ahaaaa, najprije mi se digne kurac, a onda tek ostatak!:))))
…hahahahahahaha… to je vec bilo za stat i pisat jer puno se pive popilo!
Poredali se mi na cesti ka' srdele il' bolje rec pingvini, pa udri na otakanje… do mene se nasadija Lovre i sve ka' da mi ima nesta rec ...malo se otriznija od friskog zraka, onako lagano se ljulja i sapuce:
…pajdoooo, jebateee led… da ti kaaazen neeeesta!
...ajde reci moj Lovre, samo pomalo da te razumim!
...zzznas, ima bit da pppicka ipak ima zuuube!
…ma daj ne seri Lovre, nema teorije... a odakle ti to!?
…neee znam... meni se uuucinilo kad sam zaaaadnji put jebbbava u aaautu!
…eeee moj Lovre, to si garant jebava kroz slic.. aaaa!? ...pa te patent nazulja!!!
…a u piiicku mateeerinu, vidis toooga se nisaaam ni sitija… moooglo bi bit... jeeebiga, poooopilo s maaalo!
…dobro je moj Lovre, polako sa njim nazad da ti ga opet ne gricnu zubi:))
…brrrrrrrrrrrrrrr... otresem malo nogom, ubacim onaj "cevap" u toplo i sitim se one Imotske haiku poezije:

Zima je…
Pivac stoji na jednoj nogi.
Vitar gonja lepusinu po guvnu.
Je' ladno, krvi ti Isusove.


..e daaaaa, jebate skoro sam zaboravija… ostatak stripa na kojem ste se pritgrli od komentiranja:))
…strip je zavrsija bas onako kako je Macka u martama pretpostavila:

Image Hosted by ImageShack.us

…za nju, njen nenadmasni instikt i kao virtualnom winneru poklanjam ovaj cvitak! :)

Image Hosted by ImageShack.us...Cestitam Macko! :)... kiss

...lip pozdrav mah

- 14:05 - Komentari (10) - Isprintaj - #

četvrtak, 24.07.2008.

...lito vilovito 1

...player mora radit radi boljeg stimunga!:)

ajmooo…pivajte malo samnom, isti ritaaaam...samo ludji teeekst..thumbup
ajdeeeee, veselooooo…ojdada ojda ojda ojda, ojdada ojda ojda daaaaa…

Ajmo curice, ajmo djecaci, studenti, đaci, domacice, blogeri, policajci... da, da, da , daaaaaa…

Jedva cekam da zasvrsi lito, dosta mi je vruce bire
Meni ga je dosta, meni ga je dosta, dosta priko mire

A ona voli lito jer se tada nose ljetne haljinice
...svaki dzukac gleda noge moje curice… da, da, daaaaa

Ajdemo u planine jer tamo nema vrucineeeeeeee...

Ajmo curice, zivo, zivooooo…

A ona voli sunce jer se tada nose tanke majicice
...svaki dzukac gleda dude moje curice… da, da, daaaaa

Ajdemo u planine jer tamo nema vrucineeeeeeee...

Ajmo decki zivo, zivo, zivooooo…

A ona voli plazu jer se tada nose malene tangice
...svaki dzukac gleda guzu moje curice…..da, da, daaaaa

Ajdemo u planine jer tamo nema vrucineeeeeeee...

Ajmo curice, ajmo djecaci, studenti, đaci, domacice, blogeri, policajci da, da, da, da…

Na vrh mi je glave kupanja, suncanja i gnjavaze
Sacuvaj me Boze, sacuvaj me Boze, narocito plaze…

Ajdemo u planine jer tamo nema vrucineeeeeeee...

Ajmo curice, ajmo djecaci, studenti, đaci, domacice, blogeri, policajci da, da, da, da…

…ojdada ojda ojda ojda ojda, ojdada ojda ojda ojda daaaaaa zujo

Image Hosted by ImageShack.us

…jebate, jesam i ja poludija pa trazim posa sad liti, kad svak moli boga da ga ne nadje i odmara se…
…zato cu i ja sve cetri ili pet lipo u ariju i ko ga jebe ;)
…ZIVOT JE LIP, rekla bi jedna moja kuma…yes
…iako ja i dalje tvrdim i drzim se one moje parole o zivotu…
…da, daaaa ...znate vi jako dobro koja je to:))) belj
…znaci ovako:
…odlucija sam napravit litnje-lajt izdanje, pa sad na neko vrime zaboravite na moje slike i Mujine iskrice…
…pajdo, pricera si rizi!... reka mi je kum nekidan na kavi...
…dopizdija si vise ljudima sa tim svojim ...JA , pa JA , pa samo JA…
…ka' da niko drugi nezna slikat i pricat viceve…
... i zato lipi moji ode ja u planineeeeeee na dan dva, jer tamo nema vrucine…
... da, da, daaaaaaaa:))) cerek
…dok se vratim i da Vam ne bude dosadno, pokusajte rjesit jedan mali test intelegencije… OBADZO stil :)))
…hajde da vidim kako razmisljate liti na + 35 C …i triba li vam klima!?:)

...EVO GA! ...proucite strip-pitanje sa pomjom, dobro razmislite... budite mastoviti, zabavni i produktivni !
...komentari cekaju samo na Vas:) rolleyes
...inđoj jourself !!! ...reka bi moj Ive zvan Amerikano! smijeh


Image Hosted by ImageShack.us

...sta je bilo dalje i sta su pametno smislili???
...a imaju jos dvije slicice!
smokin

P.S... naravno, bit ce objavljene u sljedecem postu!

...ajmo curice, ajmo djecaci, studenti, đaci, domacice, blogeri, policajci da, da, da, da...fino

...lip pozdrav mah


UPGRADE!
... molim sva "mitoloska bica" da se uzdrze od neozbiljnih komentiranja, jer ce te svojom eventualnom tvrdoglavoscu uskratit mogucnost komentiranja ozbiljnim posjetiocima ovog bloga!
...mislim da sam bio dovoljno jasan!
...HVALA!
...Obadzo

- 00:05 - Komentari (10) - Isprintaj - #

utorak, 22.07.2008.

...“bon„!

…bus je truckao Magistralom, pun putnika… a na radiu je svirala simpa pismica, bas ova:

...Kadi su ta vrata - Gustafi

Ja dakako stojim, ustvari vise visim o stangi… nema slobodnog mista! …guzva je za popizdit, smjena turista!
Ha, da nije izaslo par putnika iz autobusa, ne bi on siguro ni staja na stanicu… pa bi pajdo jos vrsija liposukciju na onom cvrlopeku :)
Ko ga jebe, nije daleko… izdrzat cu tih 15 - tak kilometara i na nogama…vazno je bilo da mu je klima radila punom parom. Spasija sam dusu kad sam usa unutra, a gledam vozaca, vozi on u djemperu, svitlo plava kosulja, kravata… jebate, koji mu je kurac …ka' da je crna zima, a ne lito vilovito.
Gledan jednu bakicu, stisla se jadnica na sicu u onim kratkim rukavima, pari mi da joj je zima… jer vidim vilica joj treska ...ha, a mozda mi se samo pricinja …mozda joj se to samo proteza mrda:)
Veselija sam se ekspreso kavi koju cu popiti u kaficu pored autobusne jer mi je jos u glavi bubnjalo od nespavnaja i alkohola… 'bem ti, necu vise pit!
…ahaaaaaa tako je, al' neces ti kume ni manje! … reka bi sigurno na to moj kum Iko.
Odjednom i ja ositim neku jezu po ledjima i ka' da su se i meni poceli trest zubi …zimaaaaaaaa me nesto uvatila po krstima, ona mokra majica me bas jebe po srid bubriga… sad mi je bilo jasno zasto covik vozi u djemperu i zasto se babi trese dentjera:)
Puse ona klima ka' bura u prvom misecu, sricom vec smo sisli sa Magistrale i skretali u misto, jos kojih par stotina metara i pustit ce nas iz hladnjace:)
Kolodvoooor!!!... aaaajdeeeee otvarrrrraj viseeeee ta vrrrrrrataaa …mrmljam sebi u bradu, a sve mi zubi cvokocu…
PFFFFFFFFF…otvore se ona vrata, zakoracim ja ka' sritan na peron kad me u facu opici vruci zrak! …ajmeeeeeeeee, ka' da me neko sakom trefija u srid prsa …bok te maza, past cu u nesvist od toplinskog udara!
Ufff dobro je …prezivija sam, kontam u sebi!!! ...ajde na kavu pajdo, dok si jos ziv!!
…'bem ti zimu i vrucinu sve u istom tiru!!!!
Medjutim nisam odmaka niti dva koraka kad me doceka ispruzena ruka.
Zena u dronjcima, ciganka valjda… drzi u naramku malo dite koje joj je spavalo na ramenu… tiho mi prozbori:
Gospodine… udjelite milostinju, molim Vas!
Gledam joj u one crne oci koje ne skrecu pogleda i ruka mi mahinalno uleti u dzep u kom napipam nesta sitne love …zna sam da nema puno, sve sta mi je priteklo od jucerasnjeg pijancenja ...pa jos autobusna karta i ostalo je mislim taman za tu jebenu kavu.
Okricem u dzepu onu sicu i trista na sat razmisljam: “Mozda je varalica? …zna sam da ih ima pun kurac sta tako iskoristavaju naivne i dusobrizljive poput mene i more bit da ima punu torbu love …hmmm, vjerovatno nema?! …da li je kod kuce ceka jos koje gladno dite? …oce li za moju lovu kupit po' kile kruva il' duvan …alkohol, drogu...?
…a sta ako ima troje, cetvoro dice? …bolesnih mozda, bez krova na glavom?
U isto vrime sa druge strane svjesti zivot mi je vapija za tom jebenom kavom!!!
…a u kurac i kava i zivot! …promrmljam u sebi i onako zamantan od svega skupim u saku svu onu sicu u dzepu i istresem joj na dlan.
…evo jebi se, nemam vise!!!
Bojazljivo me gledala… nijemo, ne zatvara ruku… rekla je tiho: …Bog te blagoslovija!
Okrenem se brzo i odem …pun sam adrenalina, osjeca sam u istom trenutku sram i privaru …bija sam i ljut i tuzan i sritan… neki cudan koktel emocija!
Pade mi na pamet ona poucna: …zivot je kurva... ako ga ne jebes, jebat ce on tebe!:)
…a ko' zna, mozda sam upravo nadoplatija „ bon “ za taj jebeni zivot!?

Image Hosted by ImageShack.us

...malo PP ....moj IZLOG SLIKA u izlogu robne kuce!:)


...Mujine iskrice smokin

Na seansi odvikavanja od alkohola voditelj pokusava zorno prikazati njegovu stetnost.
- Gledajte, u ovoj casi je rakija. Sad u nju stavljam ovu zivahnu glistu.
- Mujo, reci ti nama sta se dogodilo.
- Jebate, crkla je!
- Pa, sta mozes zakljuciti iz toga?
- A moj profesore... ko pije rakiju taj nece dobiti gliste!:)

&

Mujo ulazi u ducan:
- Imate li kakvog margarina?
Prodavacica:
- Imamo "Dobro jutro".
Mujo:
- Dobro jutro!... dajte mi jedan margarin.:)

&

Dosa Mujoo doma sav sritan i sapce Fati
- Mmmmmmm Fato, jebat cu te tamo gdje jos niko nije!
A Fata poklopi usi rukama i vrisne:
-E nes vala, dok sam ja ziva! :))

&

-Fato, cujem da je onaj tvoj Mujo strasan ljubavnik!
-Kako to mislis bona?
-Pa prije neku vecer sam prolazila pored vase kuce i cula sam te kako vristis!... mora bit da Mujo fenomenalno jebe!
- Eeeee lipa moja... ajde sta jebe, ali sto usi zavrce!:))


...lip pozdrav mah

- 00:05 - Komentari (17) - Isprintaj - #

subota, 19.07.2008.

…liposukcija:)


…Lagano padam – Psihomodo pop

...sinoc sam se napija ka' letva nut
...jebate, onaj ludi Sime me srija na plazi pa smo komentirajuc sise i guzice od piplica popili po' gajbe pive na teraci kafica, a da nismo trepnuli… ili nam se to samo cinilo:)
Onda nam je to dopizdilo, pa smo osli kod njega doma na obid, namlatili se pecenih srdela i za ne falit prisli na vino party
Posto nas je neznam zasto pocela vatat lampa, osli smo se ladit u konobu.
…stvarno je vruce, jel da pajdo?
...aha, ja neznam sta je ovo… ovako nije bilo prije, ako se ovako nastavi, sjebat ce nas ove klimatske promine totalno… glupi ozon, jeben ga!
…iz tvojih usta u bozju mater!... Sime je laja ka' pas, a brale nisam ni ja zaostaja:)
…nego, pajdo je li se i tebi cini da su zenske iz dana u dan sve lipse i lipse?
…ma jesu kurac, nisu! …to ti nama kako starimo… sve vise i vise padaju kriteriji!
I tu je bija kraj nasoj cakuli, tresnula su vrata od konobe i za minut je tu bila klapa od pet-sest krsnih Dalmatinaca.
…nego da ja prikratim, igrala se briskula i treseta, a usput se pivala cilu noc pisma
…uz poneku suzu cry
…“Maslina je neobranaaa, nima koga da je bereeee...“ i ostale da ih ne nabrajam…pjeva
…nemam pojma kad sam lega, ali znam da sam se probudija sav izjeban i neispavan.
Uputim se pjehe na autobusnu, jer sam zna da nema te sile koja bi Simu sad probudila, a kamoli sila za volan…
Ufffff, ufffff, ufffff …jebate koja uzbrdicaaaaa… sicam se i dok sam bija mladjahan momak ja, da sam se uvik pita koji je jebeni inzinjer projektira Magistralu tako visoko od mista.
Uspnem se ni ziv ni mrtav do stanice, jezik isplazija do poda i jedva disem …na skrge!
…ajde kontam valjda ce brzo autobus, a mozda neko i stane… miljun auta islo je tamo amo.
…dizem ja prst non-stop ka' sritan, al je' vraga…niko te ne jebe ni za suvu sljivu.
I taman dok sam jednom pozdravlja mater jer je na moj palac diga svoj sridnji prst, skuzim piplicu kako dolazi na stanicu.
Ajde bar ce mi bit lakse cekat, kontam u sebi… imat cu drustvo dok dodje bus.
Gledan je… rasna crnka, kosa ja do po ledja... minica plisirana pa ti jebe oci svaki njen korak kad napravi… sandalice sa peticom…crne ocale, macka i po!
…ufffff, je vruceeeee…a mala!?
…sta buljis, stari?... odbrusi ona na moju prvu.
…alooooo, lipotice… to se na hrvatski kaze…sta guzicis!
…opaaaaa, a sta oces ti lipotane?
…nista, vadis mi mast! …poceja i ja kontrirat
…eeee, stari moj…to ti je besplatna liposukcija, a triba ti…vidis kakvi si!
...????? …osta je bez teksta, ovo je bila moderna konverzacija na koju nisam ima spreman odgovor.
Groznicavo pocmem kontat sta cu joj rec, ali u to dize ona prst… i to ne sridnji :)
Skriiiiiiiiiiip!!!!... stade joj neki crni BMW iz prve, otvori tip vrata, a unutra udara tehno ritam da mu sve tablice zvece …taman pase uz njen crni imidž.
…jebi se lipotane tu na suncu… i to ti je liposukcija! …aj booog!
Podize ocale rukom, namignu mi crnim okom, uskoci u auto, i opet skrrrrrrrriiiiiiip…
…ode i BMW i ona… nisam ni trepnija!
U nos mi je jos ulazija miris oktana, znoj se cidja niz ledja, a ja sam konta u sebi:
…e moj pajdo, dobro kaze ona poslovica da dlaka cud ne minja.
…a vuk... jebate, sta ono vuk radi? fino

Image Hosted by ImageShack.us

...ulje u stilu ...Sunshine reggae!... oslo nije se ni osusilo! :)


...Mujine iskrice smokin

Iz Save kod Zagreba izvukli su les. Nisu kod njega nasli nikakve dokumente, samo pismo u kojem je pisalo:
"Mujo, bolan... kad se za godisnji odmor budes vraca iz Ljubljane, skoci prije u "Savu" pa mi uzmi dvi gume za ficu."

&

Mujo pisa pokraj puta, ruke prekrizija na leđima, a pogled mu uprt u nebo.
Prolazi Haso pokraj njega i upita ga:
- Bolan Mujo, sta to radis?
- Tko me jednom iznevjeri, nit' ga gledam, nit' mu ruku pruzam!

&

Mujo ceka pred vratima da mu pokazu dite koje je upravo dobija.
Babica iznese dite na rukama. Mujo se odusevi:
- Sincinaaaaaa! Zna sam.... isti tata!
- Gospodine, dobili ste krasnu curicu... a sad mi, molim Vas... pustite prst.

&

- Doktore, imam problema s kurcem!
- Kakvih problema moj Mujo?
- Jebes mu mater, ponasa se ka' pas!
- Kako mislis, ka' pas!?
- Paaaaa... eto, moju Fatu ni da pipne, a susidu bi razvalija ka' mrsnu kesu!

...lip pozdrav mah

- 00:05 - Komentari (11) - Isprintaj - #

srijeda, 16.07.2008.

...Joko


...24 sata - Giuliano

...svirala je bas ova laganica, atmosfera za pozelit u ovim tropskim danima... klima lipo razladila, a ja se sa gustom raskomodija u omiljenom kaficu nakon istovara kamiona punog lubenica... jebat ga, 100 keka je bilo u dzepu, mogla se popit jedna ladna zidarska prije rucka.
...dignem pogled sa novina dok sam okrica list, priletim pogledom i u kantunu, dva stola od mene vidin Jokicu... kolega iz skolskih klupa.
...heeej Joko, pa di si ti meni... nisam te vidija ima vlaska godina?!
...oooo pajdo ti si, evo na godisnjem sam pa sam malkice dosa doma... a ti, nisam te ni pozna?... a jesi posidija majke ti, sta je to sa tobom!?
...hehehe ajde ne seri... vidi tebe, ka' da si ti bolji ...bar nisam celav!
...i odma mi palo na pamet kad su Muju pitali da sta bi vise volija bit: ...il' celav il' glup, pa on odma izatrka reka ... GLUP, bar se ne vidi na prvi pogled!:)))
...evo ubijam bogu dane... da ti ne pricam, ukratko bez posla i kinte u dzepu!... procidim kroz zube ...a ti, sta je sa tobom... cuja sam da si „vanka“? ...sta tamo lipa radis?
...imam privatnu agenciju, samo sad ti nimam vrimena pricat, to cemo kad se vidimo drugi put! ...nego evo ti moja vizitka, tu imas moj broj mobija pa se cujemo!... masi se on u novcanik, izvadi vizitku i baci mi je onako nosalantno na stol.
...ajde vidimo se, ja placam ovo pice...boooog!
...aj' bog! ...otpratim ga zbunjeno pogledom i uzmem oni komad plastike.
...JOKO - agencija za sve vrste usluga ...bla, bla, bla ...brojeva pun kurac ...adresa nekoliko, web link, ziro racun, e-mail...
...o bog te mazo, pa i on je uspija!... jebate, samo ja nikako na zelenu granu!
...okrenem vizitku, kad ono otraga sitnim slovima napisano....

- Nosim Vam vrecice sa pazara...
- Mljackam umisto Vas na svecanim vecerama...
- Gledam Vas dok jedete...
- Dosađujem na telefon (rent-a-manijak)...
- Prekidam neugodne sutnje...
- Zasladujem Vam kavu i caj...
- Idem Vam na zivce...
- Eskort usluga sa doruckom u krevetu ...
- Razgazim Vam cipele...
- Jebem po kucama...
- Strucno, efikasno i diskretno glumim orgazme...
- Glumim kip u slobodno vrime, pogodno za Vas vrt ili dvoriste...
- Masem po aerodromima, autobuskim i zeljeznickim stanicama...
- Cistim diskretno po kućama...
- Cuvam zensku dicu stariju od 18 godina...ovdje je na kraju u zagradi bilo dodano masnim slovima…
...B E S P L A T N O ! ! !

...o Joko, jeben ti firmu! belj

Image Hosted by ImageShack.us

...ovo ulje ide na aukciju za dobrotvorne svrhe!
...ista ce se dogodit na brodu za VIP goste na "Maratonu ladja '08"
...09. kolovoza 2008.!


...Mujine iskrice smokin

Razgovaraju telefonom Mujo i Haso:
- S'a ima Mujo kod tebe?
- Nista, skuv'o ja kavu, pa kavenisem. A kod tebe?
- Eto, ja skuv'o caj od nane, pa onanisem.:)

&

Mujo sidi u kaficu i trusi gemiste. Naiđe Haso i pita:
- Bolan Mujo, sta to radis? Zasto na stolu drzis sliku Fate?
- Suti, jebate... to mi je alkotest!
- Kakav alkotest?
- Kad mi se Fata pocne sviđati, to je znak da sam pijan i da moram prestati pit!

&

Mujo probije rupu u ledu, baci unutra udicu i ceka. Odjednom zacuje glas iz visina:
- Ne bacaj udicu uzalud! Ovdje nema riba!
Mujo prestraseno upita:
- Gospodine Boze, jesi li to ti?
- Ne, ja sam spiker Ledene dvorane "Doma sportova"!

&

- Haso, znas li ti bolan sta je topless?
- Sta moj Mujo?
- Gore, nista...
- A doli ?
- A doli su... sise!

&

Razgovaraju zene o svojim sinovima.
- Mi smo plemenite krvi, i kad moj sin uđe u dvoranu, svi prisutni se dignu i kazu:
"O, Vasa Visosti!"
- Moj sin je ambasador, kad on dođe na prijem, svi ga oslove sa:
"O, Vasa ekselencijo!"
Fata ce ponosno:
- A moj sin Mujo od sto osamdeset kila kad se pojavi, svi prisutni sapcu:
"O, moj Boze!"

&

...i na kraju:...Mujin prevod za ric "prezervativ":
- "Sabirni centar za izbjeglice iz Jajca."


...lip pozdrav mah

- 00:05 - Komentari (21) - Isprintaj - #

subota, 12.07.2008.

...Leona


...Lose vino - Massimo

…o kako sam tada bija popizdija… jebeni semafori su me tako nemilosrdno zaustavili, a Avenija je bas tu presiroka za rizikirat guzu pretrcavanjem i dok sam nestrpljivo doceka zeleno …ONA je nestala u masi kupaca Avenua Malla.
…'bem ti Metropolu!
…a ONA???
…da, srija sam je u prolazu… i dok sam skuzija da mi je tako vraski blizu, ode ONA priko zebre.
…a tija sam se samo fotkat sa njom… za uspomenu i stare dane:)!
…ZNAM da me ne bi odbila… znam sebe, a znam da i ona nije takva yes
…LAVICE imaju istancan senzibiltet, osjete dobru vibru… pa samo joj ime to kaze:)!
... Leona!
…daaaa bas ONA… Leona Paraminski!

Image Hosted by ImageShack.us

... e bas sam na nju "slab" za popizdit, ma nije to ono sta vi mislite, ali gustam tu malu vidit i gledat:)
…meni osobno jedna od najdrazih glumica mladje generacije.
…lipa, sesna, sarmantna, jebozovna, seksi, ne znas sta je na njoj lipse…
…oci, kosa… dude, guza… osmijeh, hehehehe…ode ja daleko, a cura mlada i ima mota za posa koji radi... ima onaj pogled koji nesta znaci… jednostavno …PREKRASNA! fino
…inace gustam je vidit u „plavom izdanju“ posto sam slab na plavuse, ali i kad je crnka …a i kad je ricava… opet me fascinira svojim izgledom…Leona, Leona!



…ah daaa… mozda je postala moja miljenica i zato sta sam u njoj vidija slicnost sa jednom dragom sasavicom iz mojih proslih dana koja me tada svojevrimeno oborila sa noga…
…haaaa, znam …sad bi se ta smijala ka' belsava na to, al' nebi joj zamirija… te slatke „detalje“ vidi ipak samo slikarsko oko:)!
Nego da se vratim Leoni, ta zloca mala… bilo da se fotka za Playboy ili da prica o seksu utroje u intervjuima ili kad izvodi striptiz kod Zuhre u TV-showu… Leona je seksi bomba koja ima potencijala za dalje i vise, iako u glumackoj karijeri ima pristojni broj uloga – od one prve u 'Bogorodici' iz 1999. godine do televizije, gdje sam je redovito gleda kao Dolores u 'Obicnim ljudima' ili kao Ladu u 'Dobrim namjerama'.
…u svakoj je bila za + 5…bar za mene!:) thumbup
…volija bi je gledat u zivo na daskama koje zivot znace… ko zna, mozda jednog dana!
…samo je jedna Leona!:)

...nema Muje pored Leone, nema sanse!
smokin

...lip pozdrav mah

- 00:05 - Komentari (20) - Isprintaj - #

srijeda, 09.07.2008.

...dijeta ;-)


…sunsine regge

…ajde dodji provat orahovicu, da znas kako je dobro ispala!... doceka me moj susid Deba u po' skala dok sam se vraca iz spize.
…ja onako zasta… ka' da se mislim bil' il nebi, a u stvari 'vata mi dusa zraka… jebat ga, peti kat je za popizdit visoko:)
…ajde, ajdeee…ladna je ka' led… sad ce ti dusa na svoje misto ..hehehe
Razvalija on usta od uva do uva i mene sve gurka u stan.
…ha, siguro vam nije tesko za pogodit zasto ga tako zovu… ima je on, onako od oka 140 kila i odma mi je bilo lakse kad znam da i on mora na treci kat i to po nekoliko puta na dan.
…bija je mladi tata, a onda se zna… zena te svako malo tera vanka
…de donesi ovo, de ono…pa onda: …dragi fali nam ovoga, e onoga…
…sve sam to prosa pa mi ga u neku ruku bilo za', ali jebat ga… to je cijena roditeljstva:)
…os' ti ist ili neces!...razdera se on trcec sa pijatom u ruci za malim koji je biza isprid njega po dnevnom boravku…
…vidi ga… 'bem mu mater, nikad nece bit ka' ja… u prolazu pokusava on meni objasnit novonastalu situaciju nespjelog hranjenja.
…gledaj ga, kost i koza!...pjeni on i dalje …na koga li se umetija ovako suv ka' bakalar!
…ajde okani se maloga, a vidi tebe …tribas hitno na dijetu, srce ce te puknut!
…da, daaaaa!!! …jebale te dijete, nema tu srice…sve sam proba, od Tonalina do EU i sve za đavla!
…neka mene ovakvog, a ako me pukne pa otegnem papke, onda bar neka ovi moji isplaze dusu dok me budu nosili u kašeti…hehehehe
…a jesi popizdija svaka ti cast!.... nego, aj' ti meni zivija i znas, dobra ti orahovica pajdo!
…ali, idem ti sad… moram jos ogulit kumpire dok ona moja vlajina nije dosla doma… da mi ne brontula!
…aj boooooog!
...boooog!
Ha… preletim ona dva preostala kata ka' tica, ostavim spizu, sidnem na trosjed i onda mi pade luda ideja za dobru dijetu.
Sitim se njegovog klinca, dvogodisnjak otprilike… jebate nema ga sta vidit…
…FIT ka fitilj:)
…kontam u sebi, pa sva su ta dica tu negdi… ritko da ces vidit kojeg debelog!
…sinulo mi je u glavi… pa stvar je samo u njihovoj prehrani!
…nije skupa, nije kolicinski velika, nudi raznovrsnu i kvalitetnu hranu!
…to je TO… malo sam se promislija, vratija se 20 godina unazad da se sitim sta je onaj moj klinac jeo i dosa sam do fantasticne nove dijete sa kojom cete garant na brzinu stec top formu.
…evo je, ne brinite sta nema tjedni raspored... sve je to isto skoro svaki dan... probajte i SRETNO! njami

UMISTO KAVE:
Salica cokolina…uritko! belj

DORUCAK:
Omlet od jednog jaja.
Feta kruva sa dicijom radosti / marmeladom /.
Prstima pojedite dva zalogaja omleta, ostatak bacite, najbolje na pod!
Pojedite jedan zalogaj kruva, a zatim razmazite marmeladu po licu i stolnjaku. thumbup

RUCAK:
Mali pijat lagane juhice… Izbljuvati bar pola!
Dva komadica bilog mesa velicine novcica od 50 lipa, saka cipsa, pola case vode, jedan list salate…samo ga sazvakati, pa ispljunuti i 3-4 drvene bojice za glodjanje umisto cackalica …boja nije vazna! zubo

MEDJU OBROK:
Slani stapic, feta jabuke… obavezno ispljuvati koru. yes

VECERA:
Isprzite tost i bacite ga na kuhinjski pod! rolleyes

&

...ukoliko se jos osjecate gladni i nezadovolj(e)ni … pomaze DUDA!
fino

Image Hosted by ImageShack.us

...evo i "plave" faze...samo ona vec ima svoj zid!:)

...Mujine iskrice smokin

Odlucija Haso da nauci sina da pliva, pa ga baci u Miljacku i poce da vice sa mosta:
- "Masi rukama, Mujice, maaaasiiiiii!"
- "Masi rukama bolan, maaaaaaaaasi!"
- "Ma masi rukama kad ti kazeeeeem!!!"
- "E, jebi ga."

&

Kupio Haso Mercedes i pozva Muju da se malo provozaju.
Prije semafora auto pocne kociti. Pita Mujo: - "Sta je to Haso?"
Haso mu odgovori: - "ABS."
Nakon nekog vremena kupija Mujo "ficu" i pozva Hasu da se provozaju.
Prije semafora Mujo pocne kociti i jedva stane. Pita ga Haso: - "Sta je to Mujo?"
Mujo mu odgovori:- "ASS."
Pita ga Haso: - "A sta je to?"
Mujo ce njemu ponosno: - "Ako stane stane."

&

Pozvali Mujo i Fata, Hasu na rucak. Nakon izvjesnog vrimena kad se rucak zavrsija digne se Fata da pospremi stol i da opere sudje. Skoci Haso pa rece:
- "Idem ja da pomognem Fati da opere sudove, jer se je stvarno trudila da spremi dobar rucak."
U toku pranja sudja uhvati Fata Hasu za kurac a Haso se trze pa rece:
- "Sta ti je Fato, sta to radis? Jesi li luda?"
- "Cuti Haso, nemoj da cuje Mujo… pocela sam da zaradjujem za dzeparac.
Nemoj da Mujo sazna, vec dodji sutra kad ode Mujo na posa i ponesi 200 maraka i vidit ces da vridim tih para."
Dodje sutradan Haso kod Fate i odu oni u sobu da obave posa, kad ce ti Haso:
- "Bogami Fato stvarno vridis 200 maraka."
Ode Haso kuci a uvece dodje Mujo sa posla i pita Fatu:
- "Je li bio Haso danas kod tebe?"
Uplasi se Fata pa pomisli da je Mujo sazna sve, pa ce ti onako uplaseno: - "Jeste."
- "A je li donio 200 maraka?"
Fati pade mrak na oci, pa pomisli gotovo je… Mujo zna sve. Pa ce njemu jos tise: - "Jeste!"
Mujo uzdahnu pa rece: - "Dobro je, posten je covek."
Fata sad u cudu pita Muju: - "Sto bolan govoris?"
Mujo ce na to:
- "Ma bija je jutros kod mene na poslu, pa od mene pozajmija 200 maraka i rece da ce odmah danas kad bude prolazija pored nase kuce vratiti tebi pare."

&

Kupala Fata malog Muju. Napunila ona kadu vodom, pa uhvati Mujicu za livo uho i tako pocne da ga provlaci livo - desno kroz vodu.
U tom ulazi Mujo i onako zacudjen pita Fatu:
- "Bolan Fato, kako to kupas malog ?... Uho mu iscupa."
- "Bolan Mujo, ne seri!.... 'ajde ti metni ruku u ovu vrilu vodu."


...lip pozdrav mah

- 00:05 - Komentari (10) - Isprintaj - #

subota, 05.07.2008.

…Goga


...Upomoc - Riblja corba

Goga je bila moja bivsa susida… mmmmm, bila je sta mi jebivjetri znamo rec… dobra ka' metak! fino
Imala je tu negdi oko 35 godina, a njen muz Semso, lucki radnik, simpaticni Bosanac koji je davno doselija u nas grad, mislim oko 45.
Zene tih godina i one koje su to vec prosle, jako dobro znaju kako je Gogi bilo kada bi Semso odlazija u nocne smjene istovarat vrice sa cukrom, cimentom ili bi odlazija lopatat u brodske stive punih antracita, ugljena i boksita.
Jebeni je to bija posa, al' sta se moze… dobro se placalo, Semso je radija ka' blesav… tribalo je love za zivit, a Goga je bas to volila i znala!
…lipo se nosila, bila je zgodna do boga miloga, a kad bi prosetala po rivi onda su padali komentari a'la:
…jebate, vidi je kako misa…
…gledaj, kurac joj viri iz ociju…
…uf, to bi vridilo jebat pa umrit…:)))
Isto tako u gradu je vrvilo od nezenjenih i ozenjenih jebaca starih 25-50 godina:)!
…odma se u tim glavama vrtija film kako bi Gogu vridilo odvest u skuribandu.
A Goga je zivila ka' u raju, bila je svejsna toga i znala je to koristit.
Jedne veceri, dok je Semso nosija vrice u Luci na obali 5, Goga se trosila sa nekim mladim jebacom negdi na Kominskom uscu.
Dosla ja bila sa muzevim autom, a jebac sa svojim… naravno, to je bila shema kako bi se bija manje uocljiv …sexualna rekreacija uvik bi se odradila u jebacevu autu da se nebi nasli eventualni tragovi, a posli jebacine svak u svoje auto pa doma.
…jebat ga, te veceri je bija mrkli mrak i dok je Goga prilazila na „poligon“ ispa joj je kljuc od muzevog auta.
…ludilo!!!…pao i nema ga nigdi… ka' da je u zemlju propa!!! nono
…'ko ti je vise mislija na jebacinu... dugo vrimena su pretrazivali dio izmedju dva auta tamo di su parkirali, ali kljuca nisu nasli.
…nakon uzaludne pretrage jebac ju je odveja doma, te su probali naci rezervni kljuc.
…ha, uzalud vam trud sviraci…la la la …Semso ga je ponija sa sobom.
…i jebat ga, tako je auto prenocilo na Kominskom uscu, a Goga je na jedvite jade zaspala u smisljanju price za Semsu kad ovaj ujutro dodje iz trece smjene.
…uspila je sklopit oci u sam cik zore… sanjala je stotine misicavih jebaca kako je posluzuju, lickaju, mazuckaju, ljubakaju …dok se ona odmarala na bazenu negdi na „Kanarima“.
…Dizi se, picka ti materina!!! – trgnuo je glas
…Đe nam je bona auto???
Goga se vratila u okrutnu stvarnost. Oci su joj bile tako velike i crvene da se komodno moglo na njima napisat… CocaCola :)
…Auto???…aaaaaa, auto je na Kominskom uscu – rekla je i zijevnula jebozovno.
Semso se totalno zbunija, vise nego kada je u garazi vidija prazninu.
…na Kominskom uscu???... Ti nisi normalna, jesi ti popizdila zeno bozija…
…sta auto radi tamo???
…paaaaa, malo sam se vozikala sinoc…. Bilo mi je dosadno!
…bilo ti dosadno???
…ahaaaaa, kad ti stalno radis macak… pa sam se malo provozala prema Uscu.
…aj dobro….al' koji si kurac onda radila pa ostavila auto???
…ma ljubavi…u sred puta me uvatilo sranje, pa sam skrenula sa puta na sporedni koji vodi prema campu.
…i kako je auto ostalo tamo???… pita je vec nervozno Semso
…paaaaa…dok sam ja kakila, negdi mi je ispa kljuc od auta – rekla je Goga trepcuc plavim okicama…
…i kako ga nisam uspila naci, pjesacila sam skoro kilometar do Magistrale gdje sam stopirala.
…naisa je neki tip koji je isa prema Splitu i dobacija me skoro do pred zgradu.
… a u picku materinu…. promrsi Semso
…idem zovnut Matana da me odbaci do tamo, pa da probamo naci kljuc.
…OK, probajte…- rekla je Goga…ja ga nisam uspila naci sinoc.
Tako su Semso i Matan stigli na misto koje im je Goga opisala.
Auto su odma snimili cim su dosli u camp, a onda su krenuli u procesljavanje terena u potrazi za kljucem.
Nakon po ure jedva su ga pronasli. Ispa joj je tako nezgodno da ga je stvarno bilo tesko pronaci. Skoro se zavuka pod prednji livi tocak.
…idemo Semso – rece Matan, sav uznojan i nervozan, jer zvizdan je vec udara na veliko u glavu…
…samo malo – rece Semso… te klekne na kolina i pocme puziti oko auta i njusit.
…Semso, koji ti je kurac???…udarija tebi onaj pelinkovac maloprije u glavu, jel da??
…suti, jadan ne bio …trazim govno!
...kakvo govno???
…pa zenino, bolan ne bio!
…majke ti mile, a zasto??? ...nemoze sebi doci Matan
…ma rekla je da je srala kraj auta…. trazim dokaz!
…hehehehehe…..ma jebes govno. Idemo ca, vidis da je vruce za popizdit!
…ma daaaa, nema ga nigdje… a u picku materinu!... Idemo!
Cim je parkira isprid zgrade, Semso je ka' metak izletija iz auta i uletija u stan.
…jesi li nasa kljuc ljubavi? …pitala je Goga
…pusti bona kljuc sada…!!!
…ĐE JE GOVNO BOG TE POSR`O ??? naughty

Image Hosted by ImageShack.us
...evo jedno ulje za ljubitelje romantike:))...jos se susi u ateljeu! thumbup

…ha, mislija sam stavit koju Mujinu iskricu, ali posto mu je rodjo Semso zauzeja puno mista na ovom postu….ovaj cu put bez njega..smokin


…stavit cu ipak jedan mali kratki al' ovaj put iz ZOO svijeta:)

…seksaju se puz i slonica, a ona ce:
- Mmmmmm, puzu nisam znala da si tako dobar jebac! ...mislim da te VOLIM!
…a puz ce na to:
- Sta je kurvo jedna, vidis kucu i odma bi se udavala! :)))


Smijite se dragi moji …smijeh je srica...
...da li znate da se hormon srece oslobađa u mozgu samo kod:
...trcanja,
...smijanja...
...i seksa!?!
yes

...lip pozdrav mah

- 00:05 - Komentari (10) - Isprintaj - #

srijeda, 02.07.2008.

...Türkiye


…nekidan sam nesta ceprka po netu vezano za neke pizdarije oko utakmice sa Turcima i odeeeeee ja majke ti mile, na neku... Tursku web stranicu:)
…zablesija ti ja u ta nerazuljiva slova i tekstove pa taman da kliknem na back, kad ugledam i odma pripoznam malu fotku igraca i dakako nase dresove…
…aha, kontam da je nesta o nama i pokusam skuzit sta tu pise, a bilo je nesta ovako: …Bölgede Geçen Hafta… bog te maza, ni rici da skuzim!
…pogledam naslovnicu i privedem da bi to moga bit ka' neki Southeast european times list za nemam pojma sta… valjda ka' nasa Slobodna;)
…idem dalje…kad ono pise Kültür ve Sport… eeee, tu sam se vec osjeca da spikam turski.)))
…i onda kad me nije strefija slag… gledam i ne virujem ocima! eek
…jebate, ovo malo po malo pa mi se sve cesce dogadja… dobro sam ja reka neki dan:
... do sada sam odolijeva, al bojim se do kad cu!
…al' da ne pricam puno…evo tog belaja!

Image Hosted by ImageShack.us

…Obadzo se spominje u tekstu o Titi, bar koliko sam ja uspija svatit…
…samo aj' ti budi pametan pa znaj sta dalje tamo pise...to pojma nemam.
...morat cu otic do slaste Idriza, mozda on zna:))
…ha, mozes mislit…kolumna za kulturu i sport…i u njoj koliko ja razumim turski, pise:)))
…Turci pobjedili Hrvate…
…festival u Sibeniku…
…i na kraju ja …OBADZO!
…grrrrrrrr, di me nadjose...jeba ih Tito!?
…dakako, odmah mi doslo da dodam jos jedno ZASTO u onaj moj nedavni post:)
…hmmmm, bem' ti... opet sam popularan… cak i u Turskoj!?
…a neeeeeeeeeee…samo to NEEEEE!
...bang

Image Hosted by ImageShack.us


...a kad ga vec spominjemo...ajmo i u ovakvom kontekstu fino!


Mujine iskrice smokin

Javlja se Mujo na telefon i govori:
- Ma nemoj mi reci…
- Ma nemoj mi reci…
Dolazi Haso i pita ga:
- Mujo bolan, sta je to bilo?
- Ha, nije mi rekla! :)

&

Gledaju Mujo i Suljo platni spisak u svojoj firmi:
- Pazi sekretarica dobila 1500 €!
- Cuj bolan, i treba - nije lako kucati po cijeli dan...
- A sef 2700!!
- Pa ako je sekretarica 1500, onda sef mora barem 2700...
- Direktor bogami 4800...
- I treba, zasluzio je...
Vidi bolan Suljo! Neki Saldo dobioooo 9000 euraaaa!!!

&

Leze Mujo i Suljo u bunkeru i u neko doba Suljo pocne da drka, ali nikako da svrsi.
- "Haso, drkas li to bolan?"
- "Drkam!"
- "Pa drkaj svoga, jebem te blesava!"

&

Ide Fata kuci i u rukama nosi dva paketa.
Kad su je ugledala djeca potrcace prema njoj vicuci:
"Mama, Mama !!!! "Jel' nam to babo iz Njemacke poslao?"
"Jes' picku materinu, da sam ja na njega cekala, ne bi ni vas imala."

&

Kaze Huso Muji:
- "Jesi li cuo, ba, da ima neki hotel u Sarajevu gdje odes, pojedes, popijes, pojebes, prespavas, i kad podjes kući daju ti 100 €."
- "Ma hajde, bolan gdje si to cuo?"
- "Jeste, majke mi... pricala mi Fata."


...lip pozdrav mah


- 00:05 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker