Mislim,dakle...uživaj danas! :)

utorak, 22.07.2008.

...“bon„!

…bus je truckao Magistralom, pun putnika… a na radiu je svirala simpa pismica, bas ova:

...Kadi su ta vrata - Gustafi

Ja dakako stojim, ustvari vise visim o stangi… nema slobodnog mista! …guzva je za popizdit, smjena turista!
Ha, da nije izaslo par putnika iz autobusa, ne bi on siguro ni staja na stanicu… pa bi pajdo jos vrsija liposukciju na onom cvrlopeku :)
Ko ga jebe, nije daleko… izdrzat cu tih 15 - tak kilometara i na nogama…vazno je bilo da mu je klima radila punom parom. Spasija sam dusu kad sam usa unutra, a gledam vozaca, vozi on u djemperu, svitlo plava kosulja, kravata… jebate, koji mu je kurac …ka' da je crna zima, a ne lito vilovito.
Gledan jednu bakicu, stisla se jadnica na sicu u onim kratkim rukavima, pari mi da joj je zima… jer vidim vilica joj treska ...ha, a mozda mi se samo pricinja …mozda joj se to samo proteza mrda:)
Veselija sam se ekspreso kavi koju cu popiti u kaficu pored autobusne jer mi je jos u glavi bubnjalo od nespavnaja i alkohola… 'bem ti, necu vise pit!
…ahaaaaaa tako je, al' neces ti kume ni manje! … reka bi sigurno na to moj kum Iko.
Odjednom i ja ositim neku jezu po ledjima i ka' da su se i meni poceli trest zubi …zimaaaaaaaa me nesto uvatila po krstima, ona mokra majica me bas jebe po srid bubriga… sad mi je bilo jasno zasto covik vozi u djemperu i zasto se babi trese dentjera:)
Puse ona klima ka' bura u prvom misecu, sricom vec smo sisli sa Magistrale i skretali u misto, jos kojih par stotina metara i pustit ce nas iz hladnjace:)
Kolodvoooor!!!... aaaajdeeeee otvarrrrraj viseeeee ta vrrrrrrataaa …mrmljam sebi u bradu, a sve mi zubi cvokocu…
PFFFFFFFFF…otvore se ona vrata, zakoracim ja ka' sritan na peron kad me u facu opici vruci zrak! …ajmeeeeeeeee, ka' da me neko sakom trefija u srid prsa …bok te maza, past cu u nesvist od toplinskog udara!
Ufff dobro je …prezivija sam, kontam u sebi!!! ...ajde na kavu pajdo, dok si jos ziv!!
…'bem ti zimu i vrucinu sve u istom tiru!!!!
Medjutim nisam odmaka niti dva koraka kad me doceka ispruzena ruka.
Zena u dronjcima, ciganka valjda… drzi u naramku malo dite koje joj je spavalo na ramenu… tiho mi prozbori:
Gospodine… udjelite milostinju, molim Vas!
Gledam joj u one crne oci koje ne skrecu pogleda i ruka mi mahinalno uleti u dzep u kom napipam nesta sitne love …zna sam da nema puno, sve sta mi je priteklo od jucerasnjeg pijancenja ...pa jos autobusna karta i ostalo je mislim taman za tu jebenu kavu.
Okricem u dzepu onu sicu i trista na sat razmisljam: “Mozda je varalica? …zna sam da ih ima pun kurac sta tako iskoristavaju naivne i dusobrizljive poput mene i more bit da ima punu torbu love …hmmm, vjerovatno nema?! …da li je kod kuce ceka jos koje gladno dite? …oce li za moju lovu kupit po' kile kruva il' duvan …alkohol, drogu...?
…a sta ako ima troje, cetvoro dice? …bolesnih mozda, bez krova na glavom?
U isto vrime sa druge strane svjesti zivot mi je vapija za tom jebenom kavom!!!
…a u kurac i kava i zivot! …promrmljam u sebi i onako zamantan od svega skupim u saku svu onu sicu u dzepu i istresem joj na dlan.
…evo jebi se, nemam vise!!!
Bojazljivo me gledala… nijemo, ne zatvara ruku… rekla je tiho: …Bog te blagoslovija!
Okrenem se brzo i odem …pun sam adrenalina, osjeca sam u istom trenutku sram i privaru …bija sam i ljut i tuzan i sritan… neki cudan koktel emocija!
Pade mi na pamet ona poucna: …zivot je kurva... ako ga ne jebes, jebat ce on tebe!:)
…a ko' zna, mozda sam upravo nadoplatija „ bon “ za taj jebeni zivot!?

Image Hosted by ImageShack.us

...malo PP ....moj IZLOG SLIKA u izlogu robne kuce!:)


...Mujine iskrice smokin

Na seansi odvikavanja od alkohola voditelj pokusava zorno prikazati njegovu stetnost.
- Gledajte, u ovoj casi je rakija. Sad u nju stavljam ovu zivahnu glistu.
- Mujo, reci ti nama sta se dogodilo.
- Jebate, crkla je!
- Pa, sta mozes zakljuciti iz toga?
- A moj profesore... ko pije rakiju taj nece dobiti gliste!:)

&

Mujo ulazi u ducan:
- Imate li kakvog margarina?
Prodavacica:
- Imamo "Dobro jutro".
Mujo:
- Dobro jutro!... dajte mi jedan margarin.:)

&

Dosa Mujoo doma sav sritan i sapce Fati
- Mmmmmmm Fato, jebat cu te tamo gdje jos niko nije!
A Fata poklopi usi rukama i vrisne:
-E nes vala, dok sam ja ziva! :))

&

-Fato, cujem da je onaj tvoj Mujo strasan ljubavnik!
-Kako to mislis bona?
-Pa prije neku vecer sam prolazila pored vase kuce i cula sam te kako vristis!... mora bit da Mujo fenomenalno jebe!
- Eeeee lipa moja... ajde sta jebe, ali sto usi zavrce!:))


...lip pozdrav mah

- 00:05 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker