Mislim,dakle...uživaj danas! :)

srijeda, 09.07.2008.

...dijeta ;-)


…sunsine regge

…ajde dodji provat orahovicu, da znas kako je dobro ispala!... doceka me moj susid Deba u po' skala dok sam se vraca iz spize.
…ja onako zasta… ka' da se mislim bil' il nebi, a u stvari 'vata mi dusa zraka… jebat ga, peti kat je za popizdit visoko:)
…ajde, ajdeee…ladna je ka' led… sad ce ti dusa na svoje misto ..hehehe
Razvalija on usta od uva do uva i mene sve gurka u stan.
…ha, siguro vam nije tesko za pogodit zasto ga tako zovu… ima je on, onako od oka 140 kila i odma mi je bilo lakse kad znam da i on mora na treci kat i to po nekoliko puta na dan.
…bija je mladi tata, a onda se zna… zena te svako malo tera vanka
…de donesi ovo, de ono…pa onda: …dragi fali nam ovoga, e onoga…
…sve sam to prosa pa mi ga u neku ruku bilo za', ali jebat ga… to je cijena roditeljstva:)
…os' ti ist ili neces!...razdera se on trcec sa pijatom u ruci za malim koji je biza isprid njega po dnevnom boravku…
…vidi ga… 'bem mu mater, nikad nece bit ka' ja… u prolazu pokusava on meni objasnit novonastalu situaciju nespjelog hranjenja.
…gledaj ga, kost i koza!...pjeni on i dalje …na koga li se umetija ovako suv ka' bakalar!
…ajde okani se maloga, a vidi tebe …tribas hitno na dijetu, srce ce te puknut!
…da, daaaaa!!! …jebale te dijete, nema tu srice…sve sam proba, od Tonalina do EU i sve za đavla!
…neka mene ovakvog, a ako me pukne pa otegnem papke, onda bar neka ovi moji isplaze dusu dok me budu nosili u kašeti…hehehehe
…a jesi popizdija svaka ti cast!.... nego, aj' ti meni zivija i znas, dobra ti orahovica pajdo!
…ali, idem ti sad… moram jos ogulit kumpire dok ona moja vlajina nije dosla doma… da mi ne brontula!
…aj boooooog!
...boooog!
Ha… preletim ona dva preostala kata ka' tica, ostavim spizu, sidnem na trosjed i onda mi pade luda ideja za dobru dijetu.
Sitim se njegovog klinca, dvogodisnjak otprilike… jebate nema ga sta vidit…
…FIT ka fitilj:)
…kontam u sebi, pa sva su ta dica tu negdi… ritko da ces vidit kojeg debelog!
…sinulo mi je u glavi… pa stvar je samo u njihovoj prehrani!
…nije skupa, nije kolicinski velika, nudi raznovrsnu i kvalitetnu hranu!
…to je TO… malo sam se promislija, vratija se 20 godina unazad da se sitim sta je onaj moj klinac jeo i dosa sam do fantasticne nove dijete sa kojom cete garant na brzinu stec top formu.
…evo je, ne brinite sta nema tjedni raspored... sve je to isto skoro svaki dan... probajte i SRETNO! njami

UMISTO KAVE:
Salica cokolina…uritko! belj

DORUCAK:
Omlet od jednog jaja.
Feta kruva sa dicijom radosti / marmeladom /.
Prstima pojedite dva zalogaja omleta, ostatak bacite, najbolje na pod!
Pojedite jedan zalogaj kruva, a zatim razmazite marmeladu po licu i stolnjaku. thumbup

RUCAK:
Mali pijat lagane juhice… Izbljuvati bar pola!
Dva komadica bilog mesa velicine novcica od 50 lipa, saka cipsa, pola case vode, jedan list salate…samo ga sazvakati, pa ispljunuti i 3-4 drvene bojice za glodjanje umisto cackalica …boja nije vazna! zubo

MEDJU OBROK:
Slani stapic, feta jabuke… obavezno ispljuvati koru. yes

VECERA:
Isprzite tost i bacite ga na kuhinjski pod! rolleyes

&

...ukoliko se jos osjecate gladni i nezadovolj(e)ni … pomaze DUDA!
fino

Image Hosted by ImageShack.us

...evo i "plave" faze...samo ona vec ima svoj zid!:)

...Mujine iskrice smokin

Odlucija Haso da nauci sina da pliva, pa ga baci u Miljacku i poce da vice sa mosta:
- "Masi rukama, Mujice, maaaasiiiiii!"
- "Masi rukama bolan, maaaaaaaaasi!"
- "Ma masi rukama kad ti kazeeeeem!!!"
- "E, jebi ga."

&

Kupio Haso Mercedes i pozva Muju da se malo provozaju.
Prije semafora auto pocne kociti. Pita Mujo: - "Sta je to Haso?"
Haso mu odgovori: - "ABS."
Nakon nekog vremena kupija Mujo "ficu" i pozva Hasu da se provozaju.
Prije semafora Mujo pocne kociti i jedva stane. Pita ga Haso: - "Sta je to Mujo?"
Mujo mu odgovori:- "ASS."
Pita ga Haso: - "A sta je to?"
Mujo ce njemu ponosno: - "Ako stane stane."

&

Pozvali Mujo i Fata, Hasu na rucak. Nakon izvjesnog vrimena kad se rucak zavrsija digne se Fata da pospremi stol i da opere sudje. Skoci Haso pa rece:
- "Idem ja da pomognem Fati da opere sudove, jer se je stvarno trudila da spremi dobar rucak."
U toku pranja sudja uhvati Fata Hasu za kurac a Haso se trze pa rece:
- "Sta ti je Fato, sta to radis? Jesi li luda?"
- "Cuti Haso, nemoj da cuje Mujo… pocela sam da zaradjujem za dzeparac.
Nemoj da Mujo sazna, vec dodji sutra kad ode Mujo na posa i ponesi 200 maraka i vidit ces da vridim tih para."
Dodje sutradan Haso kod Fate i odu oni u sobu da obave posa, kad ce ti Haso:
- "Bogami Fato stvarno vridis 200 maraka."
Ode Haso kuci a uvece dodje Mujo sa posla i pita Fatu:
- "Je li bio Haso danas kod tebe?"
Uplasi se Fata pa pomisli da je Mujo sazna sve, pa ce ti onako uplaseno: - "Jeste."
- "A je li donio 200 maraka?"
Fati pade mrak na oci, pa pomisli gotovo je… Mujo zna sve. Pa ce njemu jos tise: - "Jeste!"
Mujo uzdahnu pa rece: - "Dobro je, posten je covek."
Fata sad u cudu pita Muju: - "Sto bolan govoris?"
Mujo ce na to:
- "Ma bija je jutros kod mene na poslu, pa od mene pozajmija 200 maraka i rece da ce odmah danas kad bude prolazija pored nase kuce vratiti tebi pare."

&

Kupala Fata malog Muju. Napunila ona kadu vodom, pa uhvati Mujicu za livo uho i tako pocne da ga provlaci livo - desno kroz vodu.
U tom ulazi Mujo i onako zacudjen pita Fatu:
- "Bolan Fato, kako to kupas malog ?... Uho mu iscupa."
- "Bolan Mujo, ne seri!.... 'ajde ti metni ruku u ovu vrilu vodu."


...lip pozdrav mah

- 00:05 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker