Mislim,dakle...uživaj danas! :)

četvrtak, 30.04.2015.

Mentor...



…Pajdo, ti si se isto malo razlinija!?
…a jebat ga, jesan!
…dopizdilo ti vise pisat blog?
…paaaa, znas da i je!...otisla je skoro cila „stara“ ekipa, pa mi vise nije napeto ka' prije!
…a ima si bija bas pravu otkacenu ekipu!
…ae!
…ha, jebat ga… sve ima svoj kraj!
…ma jeeee, imas pravo…al' nekako mi za'!...zato povrimeno napisen nesta cisto ako neko od „starih“ slucajno poviri da zna kako „Obadzin prozor jos nije pao“
Tako se nekidan vodija razgovor na jutarnjoj kavi sa Jokom. Bleija sam negdi u „daljinu“, a Joke je odma zna kako nesto kontam za Blog jer mi je vidija komad karte i olovku u rukama , a zna da kladionicu ne igram.
…i jesi smislija sta?....upita on dok je otpuhiva dim drito u mene
…ma jesan nesta bez veze!
…os' da ti ja budem mentor?...rece on mrtav ozbiljan
…hehehehe…nemoj me nasmijavat, otkud tebe u tome!?...nemas pojma o pisanju!...rekoh, na sta me on odmah prikinu i rece:
…slusaj Pajdo, sad cu ti ispricat jedan vic, a onda ti odluci…OK!?
…aj!...rekoh i zavalin se u stolicu, a on poce „pricu“:


….evo ovako, jedne prilike sidi ti zec u sumi i nesta pise. Naiđe tuda lisica i upita ga:
…sta pises zeko?
…doktorsku disertaciju!!!...odgovori zec
…a sta ti je tema?...upita ga lisica.
…aaaaa, tema je kako jebat lisicu!!!...odgovori zec
…glupi glupane, kako se usuđujes na tako nesta!?...povika lisica, uvati zeca i odvuce
ga u grmlje iz kojeg se odmah zacuse krici i jauci.
Nakon malo vrimena izađe zec iz grmlja i nastavi pisat.
Naiđe vuk…
…sta ti to pises zeko?...upita vuk
…doktorsku disertaciju!!!
…o cemu???
…paaaa, kako jebat vuka!!!...odgovori zec.
…jeben te dlakava, kako se to usuđujes!?...zaurla vuk, pa i on odvuce zeku u grmlje.
Nastade tamo skika i jauci, a onda opet nakon malo vrimena zec izadje iz grmlja, ali sad sa njim izađe i medvjed koji mu rece:
…eto zeko, jesi li vidija. Nije uopce vazno sta ti je tema…vazno je samo 'ko ti je mentor!!! thumbup

...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

srijeda, 22.04.2015.

Lazi me...



…'evala Joke!!!...rekoh ulazec u omiljeni kafic, na sta on jedva „procidi“:
…ae!
…sta si se tako smrka?
…jebat ga, opet kasnis!?
…a Joke boga ti draga, pa nedilja je i tek je 7 i kvarat…ne iden na misu, nego na kavu!!!
…jeeeee, al' marenda je u 9 i ti kuzinas za ekipu jutros!!!
…ma Joke neces virovat, jutros mi nije tilo upalit auto i onda sam mora ic' pjeske!!!…a sta smo ono planirali danas, jel đigaricu na kiselo!?
…ma je kurac, to je u cetvrtak…na sv. Juru, dok se ne ispece janjac!
…a je tako je, sta smo onda ono dogovorili za danas!?
…pa kupit gavune i kapulicu mladu!!!
…tako je, gavuni!!!...jel ih bilo jutros na pazaru???
…jeeeeee, je!!!...samo pajdo tribalo je uranit, zato ti i govorin da kasnis, jer ja ovdi ka' cuk camim cekajuci te ima vec uru vrimena!
…jebat ga, kazen ti…visa sila, a i ti sta pizdis, stolice su ovdi bas lipe, udobne i meke…neces pustit korenje od cekanja, a tu ti je i Ljubica da ti pravi drustvo i ugodi sve sta pozelis…jel tako Ljube!?...rekoh i odma narucin kavicu za sebe i pelin za Joku samo da umukne.
Dok smo ispijali pice i lagano listali novine, konta sam u sebi kako sam liso prosa i kako me Joke nije puno davija zbog mog „opravdanog“ kasnjenja i onda okrenen list, a u oci mi odma padne naslov priko cile stranice: „Poslodavac salje zaposlenike na poligraf…!“.
Ha, istrazuje „tip“ koliko su mu zaposlenici „vjerni“ i sta mu rade u firmi.
…opaaaa, dotle smo dosli!!!...gledam i ne virujem sta nam se desava i koliko nam daleko sezu te za mene perverzne igre. Nema nam druge nego dicu od malih dana ucit da lazu, ako se misle zaposlit ili prezivit.
Jebat ga, puno puta u zivotu iskoristimo povjerenje dragih ljudi, pa za svaku pizdariju lazemo i sebe i druge, a garantiran zivotom da nema covika na svitu koji to nije napravija, samo nece svi da priznaju. Ponekad ljudi lazu bez određene namjere, pokusavajuci se zastititi recimo od emocionalne boli, a najobicnije zivotno pravilo glasi da di ima lazi ima i straha, a to je najcesce od kritike, prigovaranja il' kazne. I onda je najgore sta se moze coviku desit je kad se on uzivi u to sranje i pocme zivit sa iluzijama i varanjem samog sebe od necega sta nam se stvrano događa u zivotu…ukratko, covik lipo oboli!!!
Nego odo ja „daleko“, a ne bi sad tija ovdi bit neki psihic i solit pamet, vec samo da zavrsim sa mislju sta bi bilo kad bi svi ljudi na svitu, u svakom trenu, samo govorili istinu i ono sta misle..!?
…jebes mi sve, ako bi iko sa ikim prica i zivija i ako ne bi nasta iste sekunde smak svita!


Ne, nismo mi ljudi jos spremni za to... nisam siguran ni da li cemo ikada i biti...!?
Sa ovakvom svijescu i ovakvim razmisljanjem, to i nije za nas...!
Preprimitivni smo jos, nazalost...!!! smokin

...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (3) - Isprintaj - #

utorak, 14.04.2015.

Cuvaj me...



Sve se slomilo uz tresak
U jednom trenu moj se svijet
Izvrnuo uz bljesak
Slijedio je samo muk

Svemir je odlučio biti zločest
Mislila sam da sam već
Primila svoju pričest
Al' značajan je bio grijeh

Bojim se misli
Truju me i grizu
Mirna sam samo kada sam ti blizu
Ako me pustiš ostat ću bez snage
Ako još tvoje dobrote ne ukradem


Ti si jedino moje važno
Sve drugo ostaje prividno i lažno
Sve je tobože

Bojim se misli
Truju me i grizu
Mirna sam samo kada sam ti blizu
Ako me pustiš ostat ću bez snage
Ako još tvoje dobrote ne ukradem...

...mah

- 00:05 - Komentari (1) - Isprintaj - #

utorak, 07.04.2015.

Poklon...



...daaaa, dobija sam za rodjendan na poklon ribice...i sta je najvaznije, dresirao sam ih! Nije bilo lako, al' za misec dana uspio sam!!!
...eto ako ne virujete provajte sami!...di god stavite strelicu "misa" one ce odmah doci na njega! belj



...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (4) - Isprintaj - #

subota, 04.04.2015.

Blagdanska...



...mah

- 00:05 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< travanj, 2015 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker