< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ukupno online

Naslovnica bloga
Komentari da/ne?
Dodaj u favorites

Trenutak kada prestanete razmišljati o novcu vrijedi tog truda.

Hrvoje Prpić


O čemu se tu radi

O novcu, lovi, perju, cashu, kunama i ostalim devizama. Crta vodilja je sljedeća: zašto biste teško radili za svoj novac kad on može teško raditi za vas. Samo treba znati kako.

Savjete, pohvale, prijedloge ili pitanja uputite na e-mail ili na forumu. Hvala.

Sva mišljenja i savjeti na ovom blogu su moji osobni stavovi napisani u najboljoj namjeri, a rezultat su mojeg iskustva, znanja i literature koju čitam. Ja vam želim pomoći, ali u krajnjoj liniji svatko je odgovoran za sebe u svemu pa tako i u novcu.

blog.hr

Knjige koje mi se sviđaju

Retire young retire richNAJbolja knjiga koju sam pročitao o novcu i prva koju sam pročitao iz serije Richdad. Kasnije sam nabavio i ostale, ali ova mi je i dalje broj 1. Otvorila mi je oči i mozak.

E-mythKnjiga za one koji žele stvoriti biznis koji radi za njih, a ne da 24 sata oni rade u njemu.

How to be a billionare Priče i strategije nekoliko milijardera - izuzetno korisne informacije o tome kako su zaista uspjeli i što možemo naučiti od njih (nije sve onako kako piše u novinama)

Screw it let's do itRichard Branson (osnivač Virgina) priča o svom životu i biznisu. Fenomenalno inspirativna knjiga. Teško radite i istovremeno se zabavljajte.

Automatic WealthJako dobra (realna) knjiga za ljude koji se žele obogatiti. Slogan knjige: Bio sam bogat. Bio sam siromašan. Bolje je biti bogat. ( potpisujem :) )

The Richest Man in BabylonKLASIK! Jedna od prvih knjiga na temu bogatstva. Pisana u jednostavnim "biblijskim" pričicama. Super knjiga!

Investiranje I dioSuper knjiga za ulaganje u dionice. Pisana jednostavnim i zabavnim jezikom. Ko blog;)

Investiranje II dio
Million Dollar HabitsMi smo ono što radimo svaki dan. Promijenite to i promjenili ste sve. Fenomenalna knjiga. Želite li uspjeh u karijeri ili vlastitom biznisu - svakako pročitajte i shvatite da UVIJEK radite samo za sebe.


Advanced selling strategiesČovjek je uspio mene zainteresirati za prodaju, a mislio sam da se time bave ljudi koji ne mogu pronaći nikakav drugi posao. Kakva greška! Najbogatiji ljudi su odlični prodavači.

Money Is My FriendSimpa mala knjižica s praktičnim savjetima o novcu.

Jeste li Verter ili Pečorin?

Objavljeno u srijeda, 17.10.2007. u 11:47.

U nastavku razmišljanja na prijašnji post sjetio sam se i sljedeće usporedbe. Za one romantičare (poput mene) koji se sjećaju srednješkolske lektire i knjige Patnje mladog Vertera ovo će im možda biti zanimljivo. Dakle sjetimo se ukratko priče: mladi Verter se zaljubljuje u Lotu koja je zaručena i cijela knjiga je prepuna njegovih nježnih ljubavnih osjećaja. Knjiga je zaista divna i svako mlado i nesretno zaljubljeno biće će pronaći razumjevanje i utjehu u njoj. Međutim knjiga završava Verterovim samoubojstvom. Nije ni prvi, a nažalost niti posljednji muškarac koji se ubio zbog (ne)uzvraćene ljubavi (zbog žene). I to je ono što mi se nikako ne sviđa. Ta mlakost, to odustajanje i mirenje sa sudbinom. Taj šugavi fatalizam koji je samo djelomično točan.

S druge strane iz istog razdoblja (romantizam) imamo knjigu Junak našeg doba. To mi je najbolja knjiga koju sam pročitao pa se unaprijed ispričavam zbog subjektivnosti. Eh da, dok je nisam pročitao najbolja mi je bila gore spomenuta Patnje mladog Vertera:) U Junaku našeg doba Ljermontov opisuje svog glavnog lika romana Pečorina. Pečorina je dosta teško opisati, a i nemam knjigu pri ruci :) no možda najbolje govore njegova djela. Za razliku od Vertera koji samo snažno osjeća i slabo djeluje, Pečorin je pun akcije. On dobro razumije žene i lako ih zavodi. Nakon toga mu dosade i odbacuje ih te traži nove avanture. Ima nezasitno srce i ništa ga ne može dugoročno usrećiti. Ono što mi se svidjelo kod Pečorina je to što se on pokrenuo i radio nešto na tome da postigne svoj cilj. Kada je zavodio Belu išao je toliko daleko da ju je oteo i kupovao joj gomilu odjeće. Svašta je pokušavao dok nije uspio i ona se na kraju zaljubila u njega. Upravo u tom trenutku on ju praktički odbacuje i ne pokazuje nikakvu žalost kada ona umre. Neki se zgražavaju nad tolikom bezosjećajnošću i smatraju ga emocionalnim invalidom no ja ga nekako razumijem. Razumijem tu njegovu odvojenost. On traži smisao u ovom svijetu i ne može ga pronaći.

Sada samo zamjenimo žene iz ovih priča s riječi "novac". Većina ljudi samo sanjari o njemu, ali ništa ne poduzima i provodi život kukajući. Oni drugi koji nešto poduzimaju imaju rezultate i postaju bogati i onda shvaćaju da nije sreća u novcu. Međutim postoji jedna OGROMNA razlika njih. Prvi se samo tješe činjenicom da nije sve u novcu dok ovi drugi to znaju. Čemu onda trud pitaju se prvi? Zar nije bolje učiti na greškama drugih? Pa zato da proživite ovaj život na najbolji mogući način i da napravite od sebe najviše što možete. Da iskoristite svoje potencijale. Da napredujete. Nije svejedno ako provedete život u velikoj avanturi i bogatstvu koje vam to omogućuje ili sjedeći pred televizorom. Ne znam u što vjerujete, ali ja smatram da možete svoje bogatstvo uzeti sa sobom i nakon smrti. Ne novčanice, već sva ona iskustva i karakter kakav ste morali postati da to dostignete.

Pročitajte obje knjige ako slučajno niste i odlučite: jeste li Verter ili Pečorin?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

21 sitnica koje bih volio da mi je netko objasnio kada sam krenuo u biznis

  • seminar za poduzetnike i one koji to tek žele postati
  • više detalja o seminaru potražite na www.imamnovac.com

LINKOVI

izbor tekstova

Razmjena linkova

Dnevnik nas 2+2
kuzushi
whyowhy
Miss Ann Thropea
biti bolji be better
Linux - bird of prey
Blog pozitivnog utjecaja
Internet zarada forum
moje inovacije

Obračun plaće - update s 1.7.2010

Made by Finesa d.o.o.

Uk. trošak:
Bruto:
1. stup:
2. stup:
Olakšica:
Dodatne o.:
Porez:
% prirez:
Prirez:
Neto:



Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.
Izrada i dizajn: Snd Design. Autorska prava zadržana.