< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (3)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (6)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (8)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

DESIGN BY: ZOKA

|Tablica 2 HNL|


1.Međimurje
2.H. dragovoljac
3.Istra 1961
4.Pomorac
5.Vinogradar
6.Segesta
7.Trogir
8.Slavonac CO
9.Moslavina
10.Solin
11.Imotski
12.Mosor
13.Junak
14.Lokomotiva
15.Karlovac
16.Suhopolje



sljedeca utakmica:međimurje-solin

S...L...I...K...E

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

|Linkovi|

Puno ime NK Solin
Osnovan 1919

Igralište: Pokraj Jadra Solin
Kapacitet:4000
Direktor: Boris Dumančić
Trener: Stipe Balajic
2.Hrvatska Nogometna Liga: 06/07 5

|TIFOSI|

EVO PISAMA NEKADAŠNJIH NAVIJAČA SOLINA

JER U SRCU MOM JER U SRCU MOM SI TI MOJ SOLINE,MOJ SOLINE

U SOLINU U SOLINU S ONE TRANE RIBNJAKA NAVIJAMO,NAVIJAMO, NAVIJAMO ZA SOLINA ALE ALE ALEALE

GOSPE OD OTOKA,GOSPE OD OTOKA,DAJ NAM SNAGE ZA POBIJEDU DAJ POMOZI PLAVOM DRESU GOSPE OD OTOKA,GOSPE OD OTOKA...

TU NA RIJEČINI GRAD JE NAJAČI NJEGA ČUVA TA VOJSKA NAJJAČA TIFOSI SOLINA ALEALE,ALEALE...

NAPRID PLAVA BOJO TVOJA VOJSKA S TOBON JE NEKA ŽIVI ŽELJA IDEMO DO POBIJEDE,ALE NAPRID SOLINE,ALE NAPRID SOLINE...

JER SOLINA,MI VOLIMO,MI ZA NJEGA ŽIVIMO,MI ZA NJEGA ŽIVIMO,ON JE PONOS GRADA MOG

JA SAN GA VOLIO STVARNO JE BOLILO I KADA JE GUBIO JA SAN GA BODRIO,I SAD KAD POBIJEĐUJE NAMA JE NAJDRAŽE I TO JE NAJLUĐE PIJEVAT UZ TIFOSE ŠALALALALALALALALALALAL...

utorak|30.12.2008.

|NK SOLIN
|

U taboru solinskog drugoligaša još službeno nisu završile aktivnosti u kancelarijama. Dok su igrači na odmoru do 12. siječnja, struka i čelnici kluba zbrajaju rezultati svih uzrasnih kategorija i dogovaraju planove za nastavak sezone.
Pod predsjedavanjem Borisa Dumančića održana je ranije odgođena sjednicu Izvršnog odbora kluba, na kojoj su glavne točke dnevnog reda bile izvješća struke seniorskog i omladinskog pogona. Na sjednici je prvi put službeno bio nazočan i kooptirani član Izvršnog odbora Milivoj Milišić umjesto Petra Režića koji se ranije zahvalio na dužnosti zbog poslovnih razloga. Bilo je razgovora i o licenciranju Kluba za slijedeću sezonu.
Svakako da su se očekivale konkretne odluke, kako dalje i što je cilj. Nakon bi trebala slijediti revizija igračkog kadra i eventualna ciljana pojačanja, makar nam je tako prije sjednice najavio Dalibor Ninčević, član IO kluba zadužen za struku, a nakon sjednice o planovima i ciljevima je zborio:
- Prihvaćena su izviješća struke seniorske momčadi i omladinskog pogona. Cilj je zadržati postojeći kadar igrača koji je iznio jesenski dio. Službeno nitko nije zatražio odlazak a nitko nema ni pravo. Istina je s nekima imamo dogovor, da u zimskoj stanci uz obeštećenje mogu u prvu ligu ili inozemstvo. Postoje ciljana pojačanja a teško je njih realizirati zbog više razloga a o njima će ovisiti i naša revizija kadra do početka priprema. Naš temeljni cilj je uhvatiti što više bodova - veli Dalibor Ninčević, alfa i omega kluba s Jadra, te je naglasio:
- Odlučili smo zatražiti licencu za igranje u drugoj i prvoj ligi. Mislim da vam to na neki način govori i o ambicijama.
Poznato je da je NK Solin za tekuću drugoligašku sezonu izborio licencu tek u drugom krugu, odnosno od Žalbenog tijela. Problem najstarijeg hrvatskog drugoligaša je infrastruktura uz Jadro.
- Za prijelazno razdoblje prijaviti ćemo stadion u bližoj okolici - odgovorio je Ninčević.
Struka omladinskog pogona Solina osnažena je Antom Bobanom, sinom pok. Tonča Bobana - Bebija čije ime nosi solinska Škola nogometa. Ante Boban je nedavno diplomirao na Kineziološkom fakultetu u Splitu a inače je član i Izvršnog odbora NK Solin.

- 13:49 - Komentari (6) - Isprintaj - #


utorak|16.12.2008.

|DENIS LJUTA
|

Plavi 9 bio je pokojni Dražan Jerković, danas je to Boško Balaban, ali i Solin koji također igra u plavim dresovima ima svog plavog devet, to je napadač Denis Ljuta (24). On je trenutno na samom vrhu strijelaca 2.HNL, a prvi je strijelac od svih dalmatinskih napadača u tom rangu. Postigao je devet pogodaka u jesenskom dijelu prvenstva, a u posljednja dva kola zabio je dva Lokomotivi u Maksimiru i tri Imotskom u Solinu. Kako je odigrao derbi utakmicu s Imotskim, Ljuta neće još dugo igrati u Drugoj ligi.

Vratili smo se na početak priče, prve nogometne korake napravio si u...?
- Prvi sportski koraci nisu mi bili nogometni već rukometni. Počeo sam kao rukometni vratar u Metkoviću, ipak je dolje rukomet sport broj jedan. Poslije sam paralelno trenirao rukomet i nogomet i naposlijetku ostao u nogometu. I danas obožavam pogledat rukomet. Prvi nogometni klub bio mi je Neretvanac iz Opuzena, potom Neretva. Nakon igara za razne dalmatinske selekcije završio sam u Dinamu.

Koliko si se zadržao u Zagrebu i kako si dospio iz Zagreba na Poljud?
- Ključna osoba u svemu tome bio je pokojni kondicijski trener Zdravko Jurčić - Miš. No, nisam se snašao gore, zvali su me na Poljud i jedva sam dočekao doći što bliže svojima koji žive u Mihalju kraj Metkovića. Osoba zahvaljujući kojoj sam došao na Poljud bio je otac Darija Srne, Uzeir. Dobar sam s Darijem još od kada smo igrali zajedno u Metkoviću. Tamo sam proveo kadetske i juniorske dane, u generaciji s Lukom Vučkom, Grgurovićem, Grivičićem, braćom Škare, pod palicom Marija Čutuka. U prvoj juniorskoj sezoni bio sam prvi strijelac.

Uslijedila je potom „odiseja“ Ljute u kojoj je promijenio mnogo klubova...
- Prve seniorske utakmice odigrao sam u Posušju kada sam bio na posudbi s Poljuda. Trener u Posušju bio mi je opet Čutuk. U prve tri utakmice u BiH dao sam pet ili šest golova.

Je li zbilja BiH liga tako grubo natjecanje kako se priča?
- Tada je bila, ne znam kako je sada. Imao sam dosta ozljeda tada, a liga je bila ekstremno gruba jer se tek formirala zajednička liga u kojoj su igrali bosanski Srbi, Bošnjaci i Hrvati. Tenzije na gostovanjima bile su ekstremno visoke na gostovanjima.

Iz Posušja si opet stigao na Poljud..?
- Bio sam na pripremama u Sloveniji s Hajdukom, no posuđen sam prvoligašu Zadru. Tamo nisam dobio pravu priliku kod Stanka Mršića, no postigao sam tri gola, jedan Rijeci i dva puta Puli. No, opet sam završio u BiH, u malom Žepču, gdje smo se spasili od ispadanja pobjedom nad Željezničarom u Sarajevu u zadnjem kolu.

Zaigrao si i za mladu reprezentaciju BiH?
- Zaigrao sam za mladu selekciju skupa sa Terkešom koji je sada u Zadru i Škorom iz Rijeke, no za seniorsku nisam, mada ne bih imao ništa protiv da zaigram i za BiH.

I kako si dospio u Solin?
- Vratio sam se još jednom u Zadar, potom vrlo kratko bio u Imotskom i sasvim slučajno završio u Solinu, gdje sam i danas. Otišao sam revoltiran iz Imotskog. Bio je zadnji dan prijelaznog roka i već sam se pomirio da ću morati u treću ligu, kada sam slučajno naletio na Ivana Jurasa s kojim sam igrao u juniorima Hajduka. On me spojio s upravom Solina i taj dan smo se sve dogovorili.
Na Jadru si već gotovo tri godine, najduže u karijeri na jednom mjestu nakon „nomadskog“ dijela karijere. Što bi te kao strijelca zadovoljilo do kraj sezone?
- Prije početka sezone rekao sam da bi me zadovoljilo 15, a sada bi volio stići do 18 golova. Mislim da bi s još devet u drugom dijelu bio možda i prvi strijelac lige. To bi bilo lijepo, a i da Solin bude među prvih pet pa da napokon uđemo u prvu ligu. Mislim da momčad ima kapacitet da bude među prvih pet, ali to nije jedino bitno. Kompleksno je to, treba čuti stav uprave, riješiti pitanje stadiona, pronaći jakog sponzora itd..

- 12:53 - Komentari (13) - Isprintaj - #


|RAZGOVOR S TRENEROM STIPOM BALAJIĆEM NA KRAJU JESENSKOG DIJELA
|

U taboru se Modrih s Jadra osjeća zadovoljstvo nakon jesenskog dijela prvenstva. Šesto mjesto na drugoligaškoj tablici, sa svega tri boda zaostatka za petoplasiranim Međimurjem, pozicijom koja otvara vrata prema elitnom razredu.
Trener Stipe Balajić, zajedno sa svojim pomoćnicima Kajom Kalinićem, Nenadom Uvodićem i Edijem Rupićem (Mišo Ninčević odsutan zbog bolest), je zadovoljan počeo priču:
- Analize su potrebne, nikad nisam zadovoljan jer težim višem. No, odgovore treba tražiti u realnim granicama. Postignut je osnovni cilj, stabilizacija momčadi i miran rad koji je donio učinak, s obzirom na loše prošlogodišnje burnije razdoblje. Kako smo igrali realno je bilo uknjižiti još 4-5 bodova. S postojećim sastavom sigurno možemo bolje od ovoga. Nadasve, jer imamo dosta mladih igrača određene kvalitete, zato dobivaju priliku. Normalno je da imaju i oscilacija.

O igračkom kadru i učinku u jesenskom dijelu, Balajić veli: - Za sada se ne možemo nikome zahvaliti, jer imamo u kadru svega 20 igrača plus 3 vratara. Među njima su nedovoljno opravljeni Biuk i Marinović a upitno je kako i kada će se vratiti u formu, plus dvojica prošlogodišnjih juniora Plazibat i Rašić. Kad sam prošlog ljeta došao u klub rekao sam da mi treba 20 igrača a ne 11. Na kraju su svi oni igrali osim mladog Rašića i vratara Šolića, za kojeg mi je žao što nije dobio priliku. Moram priznati da je Višić imao najbolju polu sezonu, koliko sam ja pratio do sada. Jesenski dio su iznijeli Višić, Elez, Ljuta, Vukušić, Anić, Bratić, Žilić, Predojević, kapetan Juričić dok se nije ozlijedio, te Juras koji ga je naslijedio.

DOŠLI OVE SEZONE (8): Tonči Žilić (Hajduk), Jure Guvo (Croatia Sesvete), Ivan Elez (Zadar), Josip Šolić (Freiburg), Davor Bratić (Vukovar 91.), Ante Vukušić i Milan Mičić (Junak), Danijel Vušković (Luč Energija - Rusija)
OTIŠLI PRIJE POČETKA SEZONE(10): Ivan Glavina (Trogir), Jozo Pletikosić (Zadar), Ante Režić, Ante Domjanović (Junak), Goran Kapitanović, Lukša Boban, Mario Šunjić (Dugopolje), Nikola Žižić (Konavljanin), Stipe Đirlić (GOŠK-AC), Duje Jelaska (Jadran KS)
mp
O nastavku rada, o pridošlicama i eventualnim pojačanjima:
- Čelnici kluba trebaju se odrediti o konkretnim planovima i ciljevima, koji ovise o mnogo faktora. To ćemo napraviti ovih dana, te se nakon toga ciljano pojačati. Npr. na lijevom boku imamo samo Eleza, itd. Za određeni rezultat bitno je imati i malo iskusniju momčad, što su pokazali vodeći Slavonac i Istra, dok su ostali oscilirali, tako ispada. Osim toga ima dosta zanimljivih mladih igrača u okolici, koji bi mogli napredovati u Solinu. Naravno, da i neki naši igrači imaju svojih planova i ambicija. Očekujem još bolje igre i napredak mladih igrača. Jedino mogu obećati da će zimske pripreme biti 20-tak posto jače od ljetnih. S treninzima prekidamo 12. prosinca, a do početka priprema većina će dobiti program aktivnog odmora, naročito mlađi i oni koji su manje igrali. Svim navijačima Solina želim sretne blagdane i očekujem još veću njihovu podršku - zaključio je mladi solinski strateg Stipa Balajić (40), a na upit zašto su ove sezone vezni igrači postigli samo jedan pogodak (Vučemilović-Grgić), diplomatski je odgovorio:
- Svi oni, Predojević, Vukušić, Bratić, Vušković, Vučemilović-Grgić, Božinović, Plazibat, te donekle i Čubrilo, su različiti tipovi igrača. Jedino su Vušković i Božinović slični. No, s obzirom na mladost s njima sam zadovoljan.

- 12:47 - Komentari (3) - Isprintaj - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.