Kužinavanje oli šumprešavanje

subota, 14.03.2009.

Kardinalove šnite

Izgleda da nekako u ovoj korizmi, kad ja večinom ne pijem alkohol, sve više me vuče želja za slatkišima, tako da ih stvarno puno pravim, a i u njima uživamo. Jedan fenomenalan desert sam probao davno negdje kad sam došao u Beč, ali naravno ja kakav sam pomalo ludi inovator, veoma često kad mi se nešto svidi, ne tražim te recepture po netovima, nego se potrudim i pokušam to napravit i izvest na neki svoj način. Evo pokušat čemo danas sa Kardinalove šnite ... Uh naravno nedavno su me neki pitali što mi je sa „malom od kužine“ ma uvijek je ona tu negdje.. ko pravi špijun, pa istražuje što se radi i pripravlja ...
Uh naravno nedavno su me neki pitali što mi je sa „malom od kužine“??? ma uvijek je ona tu negdje, ta zelenooka repatica, koja se zove Baki, ali u principu je nemoraš ni zvat dođe sama... ko pravi špijun, pa istražuje što se radi i pripravlja ...


Za ovaj desert nam je potrebno:
10 svježih jaja
500 grama šečera u prahu
2 kesice vanilija cukara
Jedna kesica vanilija cukara sa okusom burbona
150 grama glatkog brašna
Pola praška za pecivo
4 deca mlijeka
Kesica pudinga od vanilije za kuhanje
1 jušna kašika gustina
250 grama rama margarina za kreme
5 listića želatina
250 grama Mascarpone (sir za tiramisu)
Dec ukuhane malo jače kave bez šećera
2 jušne žlice ruma
3 deca slatkog vrhnja
100 grama đema od bobičastog šumskog voća.

Ovo nam je sve potrebno da bi od toga napravili dvije različite smjese za peč i kremu, pa idemo lagano iz početka. Ja obično ovaj desert radim sa dva miksera onaj jedan statični i drugi normalni ručni, ali može se sve postepeno raditi i sa jednim mikserom.
Prvo stavimo našu rernu da se zagrije na 170 stupnjeva.


Prva masa: izmiksamo 7 bjelanjaka pa pred kraj postepeno dodamo 200 grama šećera u prahu i miksamo dok ne dobijemo čvrstu snijeg masu.
Druga masa: izmiksamo 5 žutanjaka, tri cijela jaja, 150 grama šećera u prahu, vanilija cukar sa okusom burbona, te kada dobijemo lijepu pjenastu masu umiksamo lagano 150 grama glatkog brašna pomiješanog sa pola kesice praška za pecivo i miksamo dok ne dobijemo lijepu homogenu masu.


Sad bi trebalo raditi sa onom kesom za filovanje ali s obzirom da imamo dvije mase različite, ja sam to odradio sa dvije kese najlonske kojima sam na jednom dnu napravio rupu otprilike dva centimentra. Pleh za pečenje prekrijemo papirom za pečenje. Uzmemo kesu punjenu sa prvom snjižnom masom i našpricamo masu na lim za pečenje, štrafte otprilike dva centimetra pa napravimo isto toliki razmak i onda opet štrafta snijega i sve tako do kraja. Drugom kesom u kojoj nam je druga masa popunimo štrafte koje su nam ostale izmešu prvih sve dok nedobijemo dvobojni pleh za pečenje, te ga stavimo peć u zagrijanu rernu pola sata.


Krema: Vanilija prah za puding pomješamo za kašikom gustina, te u malo hladnog mlijeka izmješamo u masu bez grudica, dok ostatak mlijeka stavimo kuhati… kada nam provri skinemo sa vatre i dodamo smjesu od pudinga, mješajuči kuhamo još minutu a onda sve skupa lagano izmiksamo, te u smjesu dodamo kuhanu kavu i listiće želatina. Poznato je da se listići želatina u toplome odmah tope bez pretkodnog potapljanja u hladnu vodu. Sve skupa nježno izmiksamo i ostavimo sa strane. Margarin izmiksamo sa 150 grama šećera u prahu dvije kesice vanilija cukara, preostala 2 žumanjka te dodamo 250 grama Mascarpone, dalje miksamo dodavajuči postepeno slatko vrhnje. Kad dobijemo lijepu masu, nastavimo miksati puding sa želatinom u koji postepeno dodajemo masu od šlaga. Veoma je bitno da se uvijek u toplu krmu dodaje hladna da bi se miksajuči lijepo povezala.


Pečenu masu podijelimo u dva jednaka dijela, prvi stavimo u posudu u kojoj čemo završiti kolač te u udubljene dijelove od pečenog snijega lagano ušpricamo đem od šumskog voće, sve skupa prekrijemo kremom, a nju prekrijemo sa drugom polovicom pečene mase, koju nježno pospemo šećerom u prahu.


Sve skupa stavimo u hladnjak da se lijepo stisne i poveže.
Režemo na šnite i serviramo.


i to je to....Dobar tek....

- 17:36 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (4)
Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (2)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ništa bez glazbe

Uz Blog

  • Eto pokušat ću na ovom svom blogu prezentirati nekoliko recepata i receptura iz moje male kužine, koju strašno volim... Kuhanje je umjetnost, a uopče nije teško samo je ponekad potrebno obratiti malo više pažnje...uzeti malo više vremena, jer kužinavanje zahtjeva tri osnovne stvari od nas:
    Ljubav i nježnost prema spizi, Kreativnost i Domišljatost
    Dobar tek!!!

Meni dragi...e..

Volin dicu...