Moja Emilija...

21 ožujak 2022




Kako bačva puna vina
što bez čepa se špuntina
i ja digod na to dojden

A ti dani što prohodu
ka tebi me uvik vodu
i nevoja odma projde

Ti si moja lanterna na hridi
i moj oltar prid kojin se molin
pa se pitan jesan te zavridi
jer je malo reći da te volin

Da mi tebe sada ode nima
veslajući na mistu bi šija
pukla bi mi od barbete cima
prah bi posta bez tebe, Emilija

Moja duša puna maća
kako barka iz mandraća
u brak veli digod dojde
Pa se tunja moja smota
u kašeti od života
ali s tebun... sve to projde

Ti si moja lanterna na hridi
i moj oltar prid kojin se molin
pa se pitan jesan te zavridi
jer je malo reći da te volin

Da mi tebe sada ode nima
veslajući na mistu bi šija
pukla bi mi od barbete cima
prah bi posta bez tebe, Emilija


Stihovi:.... Izvor Oreb


.. Play.. Klapa Ošjak - Moja Emilija
.. Play.. Oliver Dragojević - Moja Emilija

Nema priskakanja!... poslušajte obe verzije :)




Kako bačva puna vina, što bez čepa se špuntina



i ja digod na to dojden


A ti dani što prohodu.. ka tebi me uvik vodu
i nevoja odma projde


Ti si moja lanterna na hridi...

i moj oltar prid kojin se molin

pa se pitan jesan te zavridi... jer je malo reći da te volin !

Da mi tebe sada ode nima.. veslajući na mistu bi šija

pukla bi mi od barbete cima

prah bi posta bez tebe, Emilija !



Moja duša puna maća, kako barka iz mandraća..

u brak veli.. digod dojde

Pa se tunja moja smota.. u kašeti od života..

ali s tebun... sve to projde..

Ti si moja lanterna na hridi

i moj oltar prid kojin se molin


pa se pitan jesan te zavridi, jer je malo reći da te volin

Da mi tebe sada ode nima... veslajući na mistu bi šija..
pukla bi mi od barbete cima


prah bi posta bez tebe, Emilija !

.
.
Prah bi posta bez tebe, Emilija !

.
.
.

Oznake: klapa Ošjak, Oliver, Moja Emilija. W.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.