Pred tvojim vratima...

19 prosinac 2020

.
.
Kad jednom stvorim se ja pred tvojim vratima...



Kad jednom prođe sve
Kad pretvori se u sjećanja
Kad više nisu važna lica
Imena, ni godine
Kad jednom stvorim se ja
Pred tvojim vratima

Da li ćeš shvatiti sve
Ljubavlju ogrnut me
Da li ćeš dignut me s koljena
Željnog tvog oprosta
Kad jednom stvorim se ja
Pred tvojim vratima

Ispod ovog neba samo ti
Dušu znaš mi taknuti
I kad kapnem na tvoj dlan
Kad se stisnem kraj tebe
Nek me čvrsto drže ruke
Tvoje ruke sigurne

Da li ćeš shvatiti sve
Ljubavlju ogrnut me
Da li ćeš dignut me s koljena
Željnog tvog oprosta
Kad jednom stvorim se ja
Pred tvojim vratima

Ispod ovog neba samo ti
Dušu znaš mi taknuti
I kad kapnem na tvoj dlan
Kad se stisnem kraj tebe
Nek me čvrsto drže ruke
Tvoje ruke sigurne

Kad jednom stvorim se ja
Pred tvojim vratima

.

Glazba: Jure May Stanić
Tekst: Jure May Stanić
Aranžman: Diego Michelon






.
.

Oznake: Davor Radolfi, Ritmo Loco, Oliver Dragojević, maslina, M. W..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.