Poljubi me za oproštaj..

14 srpanj 2020

Bepa Josipa Jurat
.
.




Poljubi me baren za oproštaj
ka' obadaš da mi srce plače,
na prsi mi stavit dlan, ne čekaj...
da ositiš kako tuče jače.

Ništa od tog.... vidin ti na licu
najednom je postalo crljeno
pritvaraš se vas u kukavicu,
jerbo ne znaš volit otvoreno

Osićaji svoji' se ne sramin,
žalosna san u srcu i duši
godišć mi je i sve više tamnin,
dok se ljubav u dnu mene ruši.

Uzalud se i movin i snažin
još je dalek nebeski nan raj,
zato ništa o' tebe ne tražin
poljubi me!.. baren za oproštaj!

Bepa Josipa Jurat
Otok Žirje



Zaborav..
Oblivion, by Nadia Kossinskaja

Oznake: Poljubi me za oproštaj, Bepa Josipa Jurat, Otok Žirje.WZW.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.