Tvoje ime čuvam...

06 veljača 2020



Tvoje ime čuvam tu duboko u srcu
I spomenem te samo, kada ne čuju,
Čuvam te u duši kao pjesmu najdražu
Ma da već odavno nisi tu.




A nudio sam srcu neke druge ljubavi,
Var'o ga ljepotom samo da zaboravi,
Ali ne vrijedi vjeruj mi
Srce se ne da varati,
Srce ko srce...
Uvijek je pitalo gdje si ti...
I ne znam gdje, ali naću te
Pregazit ću mora do tebe,
Preko vatre i vode ću prijeći
Jer te volim...




I ne znam gdje, svejedno je
Ništa me sprječit ne može,
Do kraja svijeta idem za tobom
Jer te volim...





Neke slike blijede kako dani prolaze
Onima koje vrijede vrijeme ništa ne može,
Još si uvijek ista u mome sjećanju
Vidimo se noćas ponovo u snu...




A nudio sam srcu neke druge ljubavi,
Var'o ga ljepotom samo da zaboravi,
Ali ne vrijedi vjeruj mi
Srce se ne da varati,
Srce ko srce....
Uvijek je pitalo gdje si ti.




I ne znam gdje, ali naću te
Pregazit ću mora do tebe,
Preko vatre i vode ću prijeći
Jer te volim...

I ne znam gdje, svejedno je
Ništa me sprječit ne može,
Do kraja svijeta idem za tobom
Jer te volim.!

Oznake: Tvoje ime čuvan, Do kraja svjeta iđem za tobom. Jer te volim, WZW

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.