Stara vrata na konobi ....

22 siječanj 2017

... netko zakračunat mora..


klik na sliku...thumbup


Dico moja

Vratite se mili moji,
dok još stare oči vide.
Kako vrime zadnje ide,
a vi svitom kuda koji.

Otkinuti od svog škoja
mili moji dico moja.

Stara vrata na konobi
netko zakračunat mora
ruke slabe, lumin trne,
a vi kud vas nose mora.

Otkinuti od svog škoja
mili moji dico moja.


Da ništa drugo ne da vam svit,
do komin i kamen i sol.
Nekoga će uvik ovdi bit
za iznit vina na stol.

Da ništa drugo ne da vam svit,
do komin i kamen i sol.
Nekoga će uvik ovdi bit
za iznit vina na stol.

Mocire sa starog škoja,
kida bura nosi jugo.
Di su vaše vridne ruke
di ste, di ste tako dugo.

Otkinuti od svog škoja
mili moji dico moja

Da ništa drugo ne da vam svit,
do komin i kamen i sol.
Nekoga će uvik ovdi bit
za iznit vina na stol.

Da ništa drugo ne da vam svit,
do komin i kamen i sol.
Nekoga će uvik ovdi bit
za iznit vina na stol.

Vratite se do svog škoja
mili moji dico moja
mili moji dico moja

Stihovi..... Drago Britvić


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.