Kaparoculica..... :(

05 siječanj 2016



Neke ljude, pa makar to bilo i u virtuali zavoliš na neki način... vežeš se uz njih... njihov način pisanja... uspostaviš komunikaciju kroz komentare... upoznajete se...
i onda postaju svakodnevna potreba... prvo šta napravin čim otvorin laptop otiđen ih posjetit ka drage ljude i prijatelje povirit šta ima novog... ka na susret s dragom osobon .
Još uvik na spisku iman dragu mi ... a siguran san i mnogima od vas @Kaparoculicu...
tako da se svakodnevno susretnen s njezinim imenon... koje me podsjeti na dan.. kad je ugasila svoj blog radi nesporazuma koji je nasta između @DOMENICA... koji je bija ka šta je i sad... a dobro ste ga upoznali... dobročudan i vražiji moj kumpanjo.
Siguran san da ga je bolje upoznala da bi sad bili veliki prijatelji.
Zamirila je i meni jer ka njega je upoznala priko mene..
Sad u vrime blagdana Božića i Nove godine... s tugon je se sitin i zato ovin putem želin joj u svoje i u ime @DOMENICA još jedanput uputit ispriku i zaželit puno..puno
sriće u životu sa željon da nan se vrati .. jer je nismo i nećemo zaboraviti !

........... Sritna Ti Nova draga @Kaparoculice ! kiss ...........


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.