Blog i blogobećarac ;)))

11 listopad 2015





Mala moja......u crvenoj bluzi
dođi na blog...da nisi u tuzi

Čitan vijesti....našeg blogonjuza
men je ipak.... draža tvoja guza

Mala moja.....od gušta te gledan
ja te volin .....i nikom te nedan

Riži kulen....a može i seka
biće nako ...kako san ti reka

Sad je dosta ..moran tebi reći
došlo vrime ...da iđemo leći

Blogo knjiga ..sad je glavna tema
pitamo se ....šta nas u njoj nema

Nije meni ....do nikakve slave
oću tebe.....od pete do glave

Oj Tigrice...sveca li ti tvoga...
ja bi tija ....da ti provaš moga

Moj bećarac....oće da ti kaže....
da si moja ....i da te ne laže

Tebi draga....komentirat oću
da ne cviliš ...i danju i noću

Domenico...ti si faca prava ...
dolori ti ....viru iz rukava.

Svi te volu...naročito žene....
ja san idan ....šta ne volu mene ...

Annaboni ....Boga li ti tvoga
zašto uvik ...gasiš bloga svoga

Tebi smeta....muzika na blogu..
ali ja ti ...pomoći ne mogu

A ti Mela ...i Boga bi smela ....
Zvonka..kaži ....jel još Franju traži?...

Traži,traži ...sad joj je još draži...
a on bidan....radi u garaži ;)))))

E moj Riba ...ovo nan baš triba
ti si glavni ...da budemo slavni

Oću linkat ...ali se ne može
ben ti bloga ....skočit ću iz kože

Bug na blogu...to je pošast prava
od njeg mene ..samo boli glava

eto to je...za moje mladiće
kad vas vidin....zoven vas na piće.
pjeva

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.