Never be affraid to dream!

21.10.2011., petak

Mali update! :)

Evo, za sve vjerne čitatelje, ako ih još ima ili neke nove mali update..:)

Uglavnom, to sam se već pohvalila vjerojatno ali prije godinu i pol sam diplomirala, prošle godine sam bila na zamjeni u produženom boravku i uživala, moram reći! ;) Dječica mi prirasla srcu, što mogu :) Stažiram još uvijek, još mi je malo ostalo, a onda u 1. mjesecu na stručni! :)

Imam dvije nove mace: Lina i Lunu. :) Lino je crn, a Luna crno bijela čupava! :) Kao vjeverica ima rep :) Uglavnom, rade mi nered po kući, ali svejedno ih volim! :)

Uskoro se bliži 5 godina moje ljubavi s mojim dragim <3 Naši počeci su uredno zabilježeni ovdje :D

Zgoda i nezgoda uvijek, pa i danas! :)

I da, eto nedavno (zapravo krajem 8. mj) sam prvi put nešto slomila: nogu, tj stopalo. Moja reakcija: smijeh. :D makar me bolilo, nisam mogla ne nasmijat se činjenici da sam slomila nogu u dnevnom boravku u hodu :D:D Sad je zaraslo već, još uvijek malo šepuckam :) Ali bilo je zabavno...:D

Pišem kolumnu za jedan krčki portal :) A u zadnje vrijeme se i šminkam stalno, slikavam, čak sam napravila stranicu na Facebooku s mojim lookovima :)

Puno pozdrava i do čitanja i pisanja!

Vaša Ninuška!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.