Never be affraid to dream!

28.06.2008., subota

Ma rasturam!

Ajde, da se malo pohvalim sada....:) Ova 4.godina faxa mi je najuspješnija do sada heheeh:)
Dakle ovako, da ja to sve skupim u jedno.....što se sve dogodilo ove akademske godine:

Studeni
1. Ocjensko iz glazbenog - odlično obavljeno

Siječanj:
2. Ocjensko iz likovnog - vrlo dobro obvavljeno
3. Ispit iz ekologije: 3

Veljača:
4. Ispit iz obrazovanja darovitih: 4
5. Ispit iz sviranja: 5
6. Ispit iz metodike glazbenog: 5
7. Ispit iz metodike likovnog: 5

Ožujak:
8. Ocjensko iz hrvatskog: 5!
9. Ocjensko iz prirode: priprema za sat:5, izvedba ocjenskog 4

Travanj:
10. Ocjensko iz tjelesnog: 3

Svibanj:
11. Ocjensko iz matematike - super obavljeno

Lipanj:
12. Ispit iz metodike kineziologije (tjelesnog): 4
13. Ispit iz didaktičke dokimologije (ocjenjivanje): 5
14. Ispit iz medijske kulture: 5
15. Ispit iz metodike prirode i društva: 5
16. Dogovor za diplomski

Ostaju mi još 4 ispita: metodika hrvatskog (04.07.), metodika matematike (10.07.), obiteljska pedagogija (9.mj.) i metodologija istraživanja u odgoju (9.mj.)


Eto...:) A morala sam se malo pohvalit...:) A sad ću vas (a i sebe) obavijestit koliko sam sve skupa imala /imam ispita i koliko sam njih pala:=)

Sve ukupno ispita: 31
Do sada položenih: 27
Ukupno ispita koji nisu otprve bili položeni:) : 5

Bilo je i ispita koje sam više puta ponavljala kao što su matematika i razvojna psihologija....no to su bili ispiti za pamćenje, i sve na 2.godini faxa.....:) Za krepat:) Zbog matematike sam skoro pala godinu.....izvukla sam se hvala Bogu:)

Ok, dosta egoizma:)))

Nedavno sam si sama rezala šiške i to se stvarno vidi da je netko jako stručan to rezao jer su zaista smiješne:))) Malo sam ih previše skratila, ali narast će uskoro.
Bili smo prošlu subotu u Malinskoj, u Crossu (disko Crossroad - ima i na netu stranica, ako koga zanima www.crossroad-diskoteque.hr) Alex, D, D i ja. I baš je bilo dobro, već 2 godine nisam tamo bila pa je bilo i vrijeme. Alexu se svidjelo:) Nije prije nikad tamo bio. Vruće je i grozno jeeeeeeee! Kupila sam si neki dan od Nivee dezodorans neki novi, ljubičasta neka boja, sa avokadom, ako se ne varam, i stvarno je dobar...a i dobro miriši:) Mislim da ćemo sljedeću subotu u Ri ići Alex i ja, tata mi ide u Njemačku tjedan dana, blago mu se, pa će novi auto bit doma pa ću ga iskoristit:) No, to je to, idem čitat knjigu....:)

Pusa svimaaaa!


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.