Never be affraid to dream!

01.05.2008., četvrtak

Update...

Dobar dan, sad će malo pisati Alex.

Ninek je malo zapostavila blog, a vidim da vam nije niti javila kako joj je prošlo ocjensko iz tjelesnog. Naime, dobila je ocjenu dobar. Koliko je meni ispričala, počeli su malo kasnije. Prvi dio sata je bio jako dobro odrađen. Sve je išlo po planu, dok je za drugi dio sata već bilo nekih problema. Da ne duljim, ona je radila onako kako joj je rekla učiteljica, da bi kasnije ispalo da to nije dobro. Nije mi jasno zašto joj je onda tako rekla da napravi, no dobro. Razočarana je zbog toga bila, al ja znam da se potrudila, kao i za svako svoje ocjensko predavanje.

Drugi dio posta ću posvetit nakratko da vam kažem da je Nina sa roditeljima i bratom u Vrgorcu kod rođaka koje nije, kako je meni rekla, vidjela dvije godine. Baš su išli jučer, a neznam točno kad se vraćaju.

Što se tiče onog komentara, on će ostati da to Nina pročita pa će biti pobrisan. Stvarno mi nije jasno kako ta osoba može pisati takvo nešto. Neki su ljudi stvarno jadni. Btw zabranio sam komentiranje anonimnim korisnicima. Hvala assilletti na prijedlogu.

To bi bilo ukratko sve, za ostalo će vam (nadam se) Nina pisati u svojem postu.

Alex



Ninin update!

Drago mi je da je Alex nesto napisao jer ja tada eto nisam nista ni mogla. Jucer sam se vratila i bilo je odlicno! U skorije vrijeme namjeravam staviti i neke slikice ali sada jednostavno ne mogu zbog kompa ovog prastarog. Jedva cekam da zavrsi fax pa da se napokon vratim doma, dovucem svoj laptop i normALNO VISIM NA NETU KAO I PRIJE. ups. Sad ja ne znam uopce gdje su 2 tocke i ne da mi ih se traziti zato pisem bvez icega, jer ja inace obozavam smajlice. Oprostite sta sam i vas i sebe malo zapustila ali cim zavrsi fax vracam se na staro! Pusa velika svimaaaa!

p.s. najela sam se jagoda ko u priciiiiiiiiiiiii! Mamina sestra uzgaja jagode, imaju ih dosta i onda smo ih tamo brali i jeli na licu mjesta, a i dali su nam za doma. MMMMM, njamiiiiiiiiiiiiiii. Slikala sam ih pa cu i staviti sliku uskoro>( Pusa svima i hvala na razumijevanju!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.