Never be affraid to dream!

19.04.2008., subota

Ne znam zakopčat grudnjak

Da, dobro ste pročitali! :)

Nikad mi nije uspjelo oblačenje i zakopčavanje grudnjaka na normalan način, tako da ga se normalno stavi naprijed i rastegne ruke da se zakopča od iza. Ne. Ovako ga ja oblačim:

Prvo ga zakopčam oko trbuha i to ga zakopčavam naprijed, da vidim šta zakopčavam. Onda ga okrećem za 180 stupnjeva, okrećem ga na pravu stranu i podižem na pravo mjesto. Znam još jednu curu da tako oblači grudnjak. A vi?

Ima marsijanka pravo da se ne trebam zamarati anonimnim komentarima:)

BTW, jedna cura šta radi s Alexom ga je jučer pitala ako će bit s njom, a zna da ima curu. On je rekao da ima curu i da neće, a ona je spremna izvest striptiz da bi bio s njom. Ma kad je dohvatim neće biti dobro! Glupača, nek ostavi mog dečka na miru!

Iako, to mi je fora da se sviđa tako nekoj curi ali ova je pretjerala.

U utorak imam ocjensko iz tjelesnog i držite mi fige! Strah me! :)

Teme su mi mala odbojka, dodavanje i hvatanje lopte u kretanju i preskakivanje vijače sunožnim odrazima:) A da tek vidite terminologiju za vježbe zagrijavanja iliti opće pripremne vježbe...hehe odruči, uzruči, zaruči, predruči, pretklon trupa, otklon trupa, odnoži i slične izraze:)))

Naravno, javim kako je bilo:)

Pusa svima i veliki pozdrav!:)

12.04.2008., subota

Da razjasnimo neke stvari...

U prošlom postu sam dobila ovaj komentar:

fuj mjerila si mu? pa kolko možeš bit jadna da mu ideš mjerit,a ne kažeš nama mjeru?
javi se kad odlučiš stavit mjeru.

Aleks pusa jer znam da me poznaješ.

a nina dobar ti je blog (...) (little girl24


Prvo - to nije metar, nego funny pločica namjenjena zezanciji, a pošto se ja volim zezat...

Drugo - nikoga se ne tiče veličina, dužina, širina, funkcija spolnog organa MOG dečka

Treće - bila bi jadna kad bi objavila rezultate

Četvrto - Alex sigurno ne želi te informacije dijeliti sa ostalim svijetom

Peto - lako je vrijeđat mene anonimno i kad me ne poznaš

Šesto - Imam neke pretpostavke tko si, ali neću sad otkrivat moje sumnje:)

Sedmo - hvala na komentar da mi je dobar blog

Osmo - mene ne interesiraju dimenzije pimpeka tvog dečka (ako ga imaš), pa ne znam zašto bi tebe interesirale dimenzije mog dečka, osim ako ti se ne sviđa možda...:P

Svima lijepi pozdrav! :)

06.04.2008., nedjelja

Kronike

Gledali danas dragi moj i ja Kronike Spiderwick, film koji sam duuugo čekala da dođe u kina i napokon dočekala. :) Nije spektakularan ali mi se svidi, moj đir:) Pa onaj tko voli..tako neke fantastične priče neka pogleda. Prepričavat neću jer mi to ne ide, danas sam baš Kristinki, s kojom smo Alex i ja bili na kavi, prepričavala, a ona i Alex pogotovo su mi se smijali kako prepričavam...:)))

U jdnom momentu opisujem kako se gobline ubija sa pomidorima ili kečapom, čime već i onda se sjetim nekog stvora kako voli jest med i bubnem to:))

Neki dan sam se naljutila na Busha. Prvo jer se baš jučer sjetio doć, baš onda kad ja idem u Zagreb i onda jer bi blokirali pol cesta i čega ne, pa sam se pobojala da ću zapet negdje. Onda nas je zeznula i mama Alexova, na kraju sam došla oko 6 i ajde, sve je dobro završilo, nije bilo gužve niti je šta bilo zatvoreno. :)

Sad je Krug 2, Alex gleda, a ja tu piskaram.

Jučer je sa mnom u busu sjedila jedna cura koja je imala psa maloga, maltezera u torbi za pse. Šofer joj je srao nešto i radio probleme zbog psa nepotrebno jer cura je dan prije pitala one u autotransu dal može sa psom i još su joj pravilnik pokazali di sve piše lijepo da može ako je mali i da je u kavezu, košari ili tako nekoj torbi. Pas cijelim putem nije zucnuo i baš je bio dobar. A onaj seronja nešto sere a uopće nema ovlasti za to.

Anyway....to je to...:)

Mom Alexu želim i ovim putem česttat rođendan koji je bio jučer:) Dobio je danas od mene crtić Čarobnjakov šešir, koji je žarko želio:)
A jučer sam mu donijela "kurcometar" kako sam ga prozvala hehehehe:))) Ima 4 rupe i veličine....:) Pa smo mjerili...:))
Ajeksinjo puno pusa ti daje tvoja Ninuškaaaaa:********* Volim te!:)

Pozdrav svima vama dragim blogerićima:)

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.