Never be affraid to dream!

13.02.2008., srijeda

Rasturam!

Stanje s netom i grijanjem još nije sređeno, sad sam kod Alexa pa koristim priliku da se javim i pohvalim da sam danas dobila 5 iz metodike glazbenog, a jučer isto 5 iz sviranja! Wuhuuu, još samo imam metodiku likovnog za tjedan dana i onda sma mirna neko vrijeme!:) Maza, pisala bi ja često da sam doma, vjeruj mi, ovako kad je fax mi je nemoguće. :( A rado bi pisala.
Evo 2 bisera moja...
Jučer sam bila u dućanu i kupila mlijeko i jogurt, prodavačica mi je spremila u vrećicu i otišla sma doma. Nakon što sma se presvukla i popišala otišla sma spremiti to u frižider. Izvadila mlijeko i tražim jogurt. Gledam - prazna vrećica, nema ga. Skužim da sam ga ostavila u dućanu, nisam ni skužila da ga nije stavila u vrećicu.

Nedavno sma bila u pekari kupit pirošku. Neka čudna cijena bila, 5 i 60 ili slično...uglavnom pita me žena dal da mi zagrije ja rekoh pa može. Izvadim novce i dam 10 kuna, žena mi vrati, ja pozdravim i idem ča. Ona govor Čekajte djevojko. Ja se okrenem gledam šta sad...a zaboravila ja na pirošku LOL. A biser:)

Mom Alexinju sam donijela veliku šalicu u koju stane litra tekućine, zelenu sa tekstom koji sam sama odabrala. I par srčeka i oduševila ga je šalica. :) Dobio je i malu bombonijericu, olišano srčeko i popis 61 razlog zašto ga volim:) Sve mu se svidjelooo:) A i ja sma sretna zbog toga:) Sad ćemo gledati Prljavi ples:)
Ne stignem sad do vas, u petak sam doma i ako net bude radio visit ću satima na netu:)
Alex tu sad izvodi neki luđački ples:)))

Pusa svimaaaaa!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.