Never be affraid to dream!

20.01.2008., nedjelja

Ocijensko likovni

Da, tu sam...:) Žao mi je što me ovih dana nema ali kod Alexa sam i više smo vani nego u kući pa ne stignem.
Rekoh vam da mi je u utorak ocijensko iz likovnog. Pa....bilo je. :) Evo kako je prošlo:)

Kolegica Anči i ja smo zajedno održale sat. :) U 3.razredu, a tema je bila Moj predak. Predstavile smo se, na početku pročitale 2 pjesmice na čakavskom (Tri nonice i Pipa), djeca su nas blago rečeno BLIJEDO GLEDALA jer nisu ništa razumila, kao da čitam pjesmice Purgerima i Zagorcima, a ne ČAKAVCIMA. Bez uvrede Purgerima i Zagorcima :)) To mi tako super paše. :) No dobro, objasnile smo im nepoznate riječi i krenule dalje jer smo vidjele da pričat o pjesmicama nema smisla...prevele smo im ukratko heh...:)
Onda smo razgovarali o bakama i djedovima i nekkao se razgovor okrenuo na godine i onda smo pričali tko koliko ima godina, jedna curica je rekla da njen pradjed ima 92 godine, a naša prof iz likovnog je rekla da to zaslužuje pljesak i pljeskali smo, onda sma se naravno ja javila i rekla da MOJ DIDA ima 95 godina i dobila još veći pljesak :))))
Onda smo im na ploči demonstrirale na 3 papira 3 mogućnosti miješanja boja, tj.nijansiranja. I klinci su krenuli na slikanje. Na kraju, kad bi netko bio gotov donio bi nama sliku i sušile smo ih sa fenom što je oduševilo našu profu iz likovnog. :)

Sljedeći dan, na predavanju iz likovnog prepričavali smo svoja ocijenska i tako ja i Ana došle na red i j aprepričavam i umijesto da sam rekla nijansiranje ja sam rekla NIJANSIJANJE i stala...i gledam što sma sad rekla. A profa ponovila to moje "nijansijanje" i to je bilo to. Krepala od smijeha, plakala od smijeha. :))))))

Neki dan sam zgazila na govno. Danas smo Alex i ja išli kod sestrične i putem sma mu spomenula kako sam neki dan zgazila na govno, a on priča da bi ja na avionskoj pisti koja je velika kilometar sa kilometar našla govno nasred nje i stala u njega :D:D Hehe, i onda teta došla po nas i ravno ispred zgrade ja ugazim u novo govno. LOL

E da, imam i novi biser. Hm, da se sjetim kako ide...

"Da li se više ljutiš na sebe ili tebe?" :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

To je to dragi moji, veliki pozdrav od luđakuše:))

Za tjedan dana imam ispit iz ekologije, a malo kasnije iz darovitih pa treba i učiti sada.....bez brige, javit ću se uskoro:) ČIm budem doma eto me..:) Svratite na forum! :)

Kad stignem ću vas sve obići, nemojte se ljutiti ako ne dođem ovaj tjedan.

Pusaaaaaaaaaa!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.