Never be affraid to dream!

26.12.2007., srijeda

Izvješće!

Dakle, evo me, pišem vam sa svoje 23 godine!:) Ne osjećam se starije i nekako se ne mogu još naviknuti da imam toliko godina. Ajme ajme:)
Slavlje je super prošlo, baš smo se zabavile, raskokodakale, ispile svašta...:)
Bilo nas je negdje 7 cura i moj Alexinjo s nama jadničak:) Nakon koja 2-3 sata provedenih s nama pitao me da zovem cimericu dal može kod nje igrat Playstation:D Ona je taman tad dolazila u stan pa je ona prešla kod nas u sobu, a on kod nje:) Razumijem ga...sam među curama, a znate kakvi su naši razgovori...:) Ne pozna ih dobro tako da bi mu teško se bilo uklopiti pa eto...:) Kasnije je došao dečko od S. pa su zajedno igrali Playstation hehe:D NJih dvojica se poznaju već neko vrijeme pa im je bilo dobro:) Vrijeme je tako brzo proletilo da nismo ni primijetile. BIlo je i svega za popit samo mi nije bilo Jegera, a nisam htjela trošit 100 kn na to pa ništa...:D Zato sam popila svoga likera od čokolade i 2 čaše onog odvratnog bambusa hehe:D Ali nije me niš puklo ehh:D Dobila sam raznih slatkih poklončića i to većina toga zeleno!:) Zato ja ni ne kupujem sebi više zeleno jer uvijek dobijem od nekoga hehe:) Dobila sam kompletić za spavanje, rukavice, kozmetiku iz Avona, narukvicu zelenu, špangicu, nekoliko kompleta za kupanje, šalicu i još dosta toga, ne mogu se ni sjetiti više:D Od dragoga sam dobila kutiju prekrasnu ajme kako me oduševila samo kutija kad sam je vidjela! Lijepa smeđa onako božićna!:) Unutro je bilo svega, a moram izdvojiti Gibonnijev dvostruki cd sa hitovima:) I crveno plišano srce na kojem piše "Najbolja djevojka". :) Rekao je da je htio kupit najbolja cura ali da nije bilo. Oduševilo me sve skupa! :) I ovim putem zahvaljujem svima na prekrasnim poklonima i savršenom društvu!:)

Nažalost, moj digitalni sam ostavila doma bila pa sam od cimerice posudila ali nisam slike prebacila na svoj komp prije odlaska doma tako da ništa od slika danas ali čim to sredim stavit ću neke...:) Naravno, morat ću ih preuredit ahh...

Godišnjica.....da...23.12. nam je bila godišnjica!:) Lijepo nam je bilo, u krevetu smo pričali malo o protekloj godini, o najljepšim trenucima...:) On dobio od mene dezodorans od Sergia Tacchinija - iako sam htjela parfem ali mi bio u tom trenutku malo preskup pa sam uzela ovu varijantu i svidjelo mu se:) Imam nekih slika ali mi je naravno crkla baterija na fotiću pa ih moram napuniti. :) A planiram vam staviti i slike moje kuće i bora:) Eh, nisam svoju sobu ukrasila ali bolje ne jer izgleda kao da sam ja opet u njoj....prevedeno - neuredno!! Ajdew, danas sam bar robu pospremila ali dalewko je to od urednog:)
Super mi je bilo ovih godinu dana sa mojim Alexom, bilo je svakakvih trenutaka, doživljaja, pa i prepirki ali sve u svemu - samo pozitivno. U sljedećih godinu dana želim da Valentinovo provedemo zajedno, kao i BOžić (za razliku od ove godine kad niti jedno od toga nismo bili zajedno), a htjela bih i da odemo jedan dan u Gardaland, ako bude financijski moguće. Dobih od bake 500 kn ali 300 je već otišlo u nepovrat...ok 100 ću dobit nazad...a onih 200 što je ostalo sam rekla nema šanse da ih dirnem osim u velikoj nuždi.

Bila sam s mamom i jednom njenom kolegicom s posla na polnoćki na KOšljunu! Svi znate za KOšljun sigurno, mali otočić kraj Punta na kojem žive Franjevci. Ovo mi je druga godina za redom da smo tamo na polnoćki. Ovo mi je bila grozna polnoćka! Zašto? Prvo zato što sma se smrzla do Košljuna! Brodić je bio zatvoren samo s jedne strane pa je s te otvorene strane malo puhalo. Mislila sam da će u crkvi biti toplije. Aha. Da. Našle smo mjesto na dnu crkve na prehladnim plastičnim stolicama! Prvo je bio koncert, pjevalo je dovje ljudi, Alen i Ana i stvarno su lijepo pjevali. Nije mi jasna jedna stvar, a to je ZAŠTO POBOGU LJUDI NISU PLJESKALI NAKON SVAKE PJESME???? Ni meni, a ni mami nije jasno. Još smo ona i ja nakon jedne pjesme malo i zapljeskale ali ništa.. Ljudi su tek zapljeskali nakon izvedbe pjesme hm..sad ne znam koja je ali nema veze..onako kako se izvodila prije dosta godina. I na kraju koncerta, ali to je bio neki jadni pljesak. A stvarno su predivno pjevali. VaLJDA su ljudi mislili da se u crkvi ne plješće. Svašta. Onda mi je počelo pišati, a što drugo! Ja ne znam što je to s mojim mjehurom više ali stalno mi se piša kad ne treba! Već pred kraj mise nisam mogla više pa sam sa jednom ženskom koja je znala di je wc išla pišat. Pišala sam valjda cijelu minutu. Nakon toga mi više i nije bilo toliko hladno:)

Na kraju ovog posta želim svima sretan Božić, kao i vašim obiteljima i najdražima i da vas uvijek prate ljubav, sreća i zdravlje!


p.s. slala sam frendici čestitku za Božić, tj sms i napisala sam ovo: Želim tebi i cijeloj tvojoj obitelji sretan ROĐENDAN te da vas uvijek prate ljubav, sreća i zdravlje!"
Da, baš to sam napisala. Ona me istog trena nazvala i umirala od smijeha preko telefona!:) A, tko ne bi!:)

p.s.2. Slike dolaze naknadno:) MOžda već danas, kad napunim baterije:)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.