Never be affraid to dream!

15.12.2007., subota

And so this is Christmaaas...coming up...Birthday party!

Je, je...BOžić stiže!:) A i moj Alexinjo stiže uskoro!:) Nažalost, neće ostati koliko je planirao ali preživjet ću tih nekoliko dana bez njega i onda ću ja otići kod njega:)

Puše bura. Orkanska. Zima je. Volim zimu. :)

Mama kuha ručak. Zelenu paštu sa škampima. Njami!

U utorak mi je rođendan! 23.rođendan!:) Ajme, tko bi rekao da sam tako stara!! Ne izgledam sama sebi tako staro hihi:) Naravno, u utorak sam pozvala svoje prijatelje kod sebe u stan malo, na ajmo reć minijaturnu fešticu...biti će i za grickat i za piti ali nećemo bančit baš do 3 ujutro:) Iako...nikad ne znaš:D A u srijedu sma zvala par cura s faxa da svrate..:) Odlučila sma ove godine tako, ne da mi se slaviti...E da! Moram liker napraviti!!! To ću morat danas onda...ili u ponedjeljak...da, mogla bi u ponedjeljak, i tako ću biti u pripremama i iščekivanju dragoga pa da malo izgubim vrijeme:)
E da! Kupila sam si čizme smeđe za rođendan!! Mama me pitala što želim, ja rekla čizme, ona mi dala novce, ja ih kupila prošli tjedan:) 320 kn!:) Htjela sma kupit jedne od 260 kn ali su mi se ove više svidjele i rekoh...ah well...:) Mama mi je već dala novce za njih pa sam dodala svojih i kupila ih!:) Naravno da ću ih slikati i staviti na blog da vidite:D Kao i moj novi novcati novčanik na Winnija Pooh-a:) Veliki je , a prazan....nemam još što stavit unutra osim novaca i pokazne za autotrans...ali bit će uskoro:)

Bila sma na policiji i u banci, sredila što treba, kartica će mi doć za negdje 2 tjedna, za osobnu još nisam dala zahtjev, rekli su da se prvo pričeka malo pa tek onda...I naravno stavit ću neke slike za feštice, naravno nećete vidjeti moju gospodu jer bi me lagano priklali da stavim njihove slike na blog:D Pošarat ću im face pa se neće vidjeti hihi:D I vidjet ćete moju riječku sobu, mislim da je još niste vidjeli.....ccc...:)

Što da vam još napišem, ha? Mislim da je virjeme za novu anketu, ali onu trebam i obraditi u postu....nadam se uskoro da ću to obraditi:) Svima vam želim puno puno lijepih želja, a izvještaj o rođendanu ćete dobiti u četvrtak kad budem došla doma!:) Pusa svima, posebno mom Alexu!:)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.