Never be affraid to dream!

17.11.2007., subota

Snijeg snijeg

Obećala sam jučer napisat post ali sam se toliko zaigrala sa Simsima dok je dragi bio na kolokviju da sam to jednostavno smetnula s uma. Napravila sam prekrasnu kuću i Alexinju se sviđa:) Doduše, ljepša mi je izvana, dnevni boravak je malo prevelik, to mi se ne sviđa, ali ostalo je ok. :) Imam obitelj Nininjo i Aleksinjo i jučer je Nininjo rodila curicu. :) Ke lipo. :)

Danas se probudimo i što vidjesmo kroz prozor? Pa snijeg! Pada i sada, baš je prekrasno, ja sma odmah izašla na balkon, a on gleda šta se tako uzbuđujem i idem slikat! Pa hello, nije baš da se ja s mora svaku zimu budim, a vani bijelo. :)

Upravo smo se vratili sa malog "izleta" u Avenue Mall-u (Algoritam i naravno nezaobilazni Konzum gdje sam vidjela puno pizdarija za Božić i jedva se odvojila i prisilila se da ne kupim nešto).

Evo sad ću vam ispričat što mi se dogodilo danas pri izlasku iz dvorišta. Pošto moramo po nekoj daski proć da ne upadnemo u neku grabu (tako on kaže, ja to ne zovem tako) jer nema normalnog ulaza u dvorište:PPP, osim ulaza za auto, a to je 10 m duže šetanja; i sad nema smisla nastavak rečenice pa ću napisat novu. Dakle, (Alex osjeća bol u glavi), pošto je bilo sve bijelo od snijega ta daska se nije vidila, i ja lijepo sam fulala dasku i propala malo, na koljena pala, a moj dragi Alex me pitao "JESI SE ZAPRLJALA?". Pa mislim tko pita tako neku glupost??!! A nije me pitao dal sam se udarila ccccccccccc. (Sad je rekao jer zna da sam udarena već dovoljno).

Evo tjera me....ništa, slikice ću drugi put:) Sad idemo uživati;)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.