Never be affraid to dream!

09.08.2007., četvrtak

Cipelice moje male! Baš nemam sreće sa slikama..

opis slike
Preslatko...
opis slike








Kupih ih jučer:) Gledala sam ih nekoliko tjedana...i napokon sam prekjučer ušla u dućan i pitala koliko koštaju..200 kn..iako mi je htjela dati i za manje ali nisam imala novaca tad ni vremena. Jučer je bila njena sestra pa sam ih dobila ipak po 200, tko će ovoj sad objašnjavat ali nema veze:) Jučer bila s njima vani na Krčkom sajmu:) Malo me nažuljalo:( Preslatke su, jelda?:) Hihi:)

A sada...ovo je moja ljetna kolekcija....
opis slike








Ovo su moje japanke...
opis slike








A ovo malo ljepše cipelice i sandalice:)
opis slike








Fale mi crvene japanke, ostavila sam ih jučer na poslu jer sam nosila ove nove:) I na kraju sam se bosa vraćala doma jer me nažuljala jedna noga dosta. Lijevo stopalo mi je mali šire od desnog:)
Za kraj, kolekcija ostalih cipela koje su doma. One ostale su u Rijeci - nisam mogla sve uzet doma pa eto...bacite oko na moju malu kolekciju:)

opis slike








Evo to je to što se tiče cipela.....
Sada par bisera....:)

"ne znaš ti kako izgledam kad sam ko krepana kokoš!" - jutarnje buđenje...pospanost..:)

"Inače i jedan SAG može biti poguban!" - Sag se odnosi na ono kad se sagneš:)) Položaj u kojem si sagnut:) Kako da kažem hehe....sag..:)

"Nisam pratila, gledala sam šta rade." - tokom filma, Alex me nešto pitao...:))

"Oćemo li ići gledati ono naše snimljeno snimanje?" :)))))

"Nije to bilo veliko strašenje, ali je bilo malo strašenje"

"Prošli smo kroz 2 sladoleda, a ti ih nisi vidio!" - zapravo smo prošli kraj 2 slastičarnice sa sladoledima:))))) Dođemo u grad do moje omiljene, kad ono zatvorena:))) Onda je mislio da ćemo se vraćat skroz do rive, pa sam ovo izjavila:))

"Ja: Idemo ovuda.
Alex: Da, po šljunčari!
ja: Imaš cipele, šuti i vozi!
"

Za kraj...moj najdraži auto:)
opis slike opis slike








Eto.......danas još radim, a sutra ne pa mogu na miru ić na Krčki sajam:) Tražila sam jučer našu blogericu Shopping queen jer je rekla da će imat štand tamo al je nisam našla...vjerojatno sam prekasno došla....danas ćemo malo ranije ić tražit..:) Ako budemo išli..valjda ćemo..:) Pusa svima,a najveća njemu:) :*

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.