Never be affraid to dream!

27.07.2007., petak

Posudba ideje

Evo prije nego krenem prat auto/aute da kratko nešto našvrljam:) Prvo samo da se zahvalim mom Alexu šta me trpi, šta mi je uvijek potpora kad me uhvati neka žuta minuta, posebno sa komplexima i to...šta me voli baš ovakvu dobru, lijepu, pametnu, smotanu, zeznutu i da ne nabrajam:D :*

A sada..

Od naše sanjicesam posudila ideju - dala mi je dopuštenje, da nebi bilo da kradem:DDD Hehe:) - za sljedeći post, a to je da ću vama dati priliku da me pitate što želite, može bit i 5 pitanja, samo da nije 30 pitanja hehe:) Pitajte me bilo što, ne garantiram da ćete dobit odgovor na sve (neke stvari ja volim skrivati hihi), ali pitajte što god vam srce poželi, potrudit ću se sve vam odgovoriti:) Najdraža boja mi je zelena, tako da ne morate pitat:)) Ali to je malo blesavo pitanje...:) Možete me pitat koliko imam kila ali vam neću odgovorit pa eto rađe nešto drugo:))) Dajte mašti na volju...:) Pusu vam šalje Ninuškaaaa:)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.