Never be affraid to dream!

20.07.2007., petak

Odjednom ideja!

Sad je 23:30 po mom satu, maloprije sam došla doma, Alex spava ko top pa mi ga je žao budit pa evo..:) Bijah u Rijeci danas, niš posebno, digla ugovore, putem do stana svratila u Kineski dućan kako ga ja zovem (ako netko ne razumije to je inače dobro poznati China shop "Čajna šop" - čajna kao Kina, a ne salama..tek toliko da nema zabune). Ne razlikujem čajnu od zimske, a vi? Najdraža mi je salama s povrćem...mmm, njami:) Zašto pričam o salami?? I uopće o hrani?! Ponoć je skoro...da, malkice sam gladna, ali odavno prošlo vrijeme jela. :/

U glavi vrtim pjesmu "Požurite konji moji" od Bijelog dugmeta. Nije loša..izbacila bi dio di se pjeva, ostalo je mrakača...zakon bas:) Bas kao bas, a ne baš. Bas gitara. Volim bas gitare. I gitare općenito. Donijela sam doma svoju gitaru. Da. Natrpala sam toliko stvari u preogromnu vrećicu da mi je čim sam izašla iz stana pukla ručka. Pa sam je nosila kako sam znala i umila..kao da nosim baby medvjedića..tako nekako sam obgrlila tu vreČetinu (iz razloga da što bolje dočaram situaciju a i veličinu vrećice morala sma upotrijebiti tvrdo č - oni pismeni znaju da se vrećica piše sa malim ć).
Alergična sam na greške u pravopisu nekako, ne znam..ubija mi oči kad vidim neke riječi...auufff...kako mi zna to smetat....npr...kada netko piše "neČu". To se uči u 1.raz.OŠ i sigurno je svatko sposoban to naučiti. Ako netko napiše čevapčići ili čevapčiči ok, progledat ću kroz prste...nisam ni ja do srednje znala da se zapravo piše "ćevapčići". Neke od riječi koje me ubijaju u pojam....sreČa, dIJEca, osIJEČaj, FAKAT, BOKIĆ, CMOKIĆ i te fore...to sad nema veze sa pravopisom:DDD

No, ja odlutala s teme....Da se razumijemo, i ja pišem svakako, i ja se nekad zapitam kako se ča piše...tek toliko:) Da ne ispadnem prekritična..(ne znam šta mi bi da me ovo puklo sad).

Uspila sam nekako odnest (ne kaže se ni uspila ni odnest, ali pišem kako govorim hihi):) tu vreČetinu do auta di me čekao tatek i krenuli smo u klimatiziranom novom autu doma. Skuhala sam se danas kao juha. Naslov mi nema veze sa postom ali doći ću do toga. Naime, kad smo stali tankat benzin na mostu sjetila sma se svog nedavnog doživljaja na benzinskoj, kad sam sama sebi točila. Točnije, prije jedno tjedan dana. Dao tata 200 kn i idem ja natočit. Prvo - parkirala sam ga tako da mi je ulaz za benzin bio na suprotnoj strani. Moje lijeno visočanstvo se nije htjelo micat i preparkiravat pa sam nekako cijev odvukla preko auta do rupe...uguram unutra ali ne dovoljno valjda. Dragi je sjedio u autu i promatrao. Lik je izašao i došao do mene, pomogao natankat...kad je završio neki lik se stvorio tamo kraj njega i kaže mu nešto kao "O vidi komada" - i to tako da i ja čujem. I gleda me ko da sam (smišljam ime neke privlačne i sexy osobe koja mi se sviđa..) ............................(smišljam).....................Aleksandra Grdić - zašto ona? meni je zgodna, lijepo je našminkaju, tamnokosa...eto...ona mi je ok. Uglavnom gleda me tako nekako...(dobro, ajd, nećemo pretjerivati ali...gledao je kao što smao muški znaju mjerkat cure i to preočito). Odem platit, razmijenim 2-3 rečenice tamo s njima i adio. Sjednem u auto, Alex kaže da mu je htio šamar opalit. Ja gledam - kome sad? Nije čuo da mi je ovaj rekao komad i to, nego valjda kad sam pokušavala ugurat cijev u rupu (sad ovo zvuči malo perverzno- bar meni, ima i normalnih ljudi kojima je to posve normalna rečenica) lik koji mi je kasnije točio me gledao i valjda rekao "A u pičku materinu".Valjda se divi mojoj smotanosti. A neka mu je.

Nisam ni danas ništa razbila. Zamotala sma dvoje bukalete i to pristojno. Pred kraj radnog vremena ušle su 2 ženske, mama i kćer valjda, gledaju i vidim zapelo im oko na neku bukaletu zelenkastu, vidim cura čita "Nina", čekam da odu, odem do bukalete i skužim da je to moja bukaleta koju sam naručila nedavno:)))) Nebi je ni skužila...a još mi je šefica napisala na papirić da je gotova, nego je nekako bio nerazumljivo pa nisam skužila, ali sada mi je jasno što je pisalo. :)

Prekjučer sam u gradu srela jednu osobu koju od prošlog ljeta izbjegavam u širokom luku. Nije me vidio. Zašto izbjegavam? Kad bi sad išla prepričavat moja naivnost bi pokvarila lagani humoristični dašak ovog posta. Tako da ću to ostaviti za sljedeći ili preksljedeći put:) Ako zaboravim podsjetite me ako i vi ne zaboravite.

Riba...da, ja sam pisala, a i sada pišem sve i svašta..od pričica, romančića, ljetnih i studentskih časopisa, sastavaka, pjesama, dramskih predstava i slično...hm, fali mi "do" u rečenici ali....ne znam je složit da stavim "do" pa nek ostane nepotpuna:))) ne znam kako bi stavila u post jedan broj svojih studentskih i tih ljetnih novina hm, ne znam jel se to može...Ako ne, ribo, mogu ako želite, a i ako još je netko zainteresiran čitati moje pizdarije, vam poslati na mejl. Samo recite:D

Volim naušnice. Obožavam. Želim ih još. Ako mi netko kupi naušnice nije pogriješio. :) Sad sam vidila par naušnica kako vise tu iznad stola pa me to asociralo. Stvarno sam svašta dovukla iz Rijeke tako da me sutra čeka spremanje svega toga....da mi vidte kakva je sad soba...a kad se sjetim da j eprije samo 5 dana bila blistava. Evo da nekako opisom dočaram tu..strahotu.

Soba mi ima ja mislim 9 kvadrata...uglavnom, mala je. Na krevetu širine od 120 cm nema posteljine ni ničega jer se vjetrilo jučer, a nisam ga napravila jer sam bila na poslu, a naravno da ni Alex nije ništa napravio. On spava na krevetu u robu u kojoj je cijeli dan. o_O. :)) Na stolu...komp, ja sjedim na stolici na kojoj su moje i alexove hlače. Na stolu osim kompa je i tipkovnica, miš, slušalice, zvučnici...bake rollsi, lak za nokte, vrećica u kojoj je pola moje amfore, cd, kopča za kosu, 2 salvete (skupljam ih), neki papirići koje sma bila lijena bacit u smeće. Alexov novčanik, 2 prazne boce vode, nekoliko romana ljubavnih, kuharica iz 24 sata, paketić maramica, mala svijećica, par krpenih maramica, opetneko smeće, ulje za masažu. I traka za kosu. Mislim da je to sve. Imam iznad 3 police, relativno su uredne.
Na drugoj stolici je laptop, nalazi se kraj kreveta. Treća stolica eh...sad...nju sma nedavno dovukla iz dnevnog boravka, totalno nepotrebno jer samo slažem robu i kušine na njoj...evo što se nalazi trenutno na njoj: ruksak moj, hlače od trenrke, mali kušin, moje lutke iz djetinjstva Mimice koje čuvam kao oko u glavi, kajiš, još 3 kušina, pa onda još jedan crveni kušin veći (kušin = jastuk), Alexove traperice, velika mačka roza - igračka koju sam dobila za 3.rođendan od mame i tate, neka moja majica i ostalo ne vidim, sigurno ima još ponešto. E sad, najgori dio - POD. Ne znam gdje da počnem. Na podu kraj ulaznih vrata žuta mala vrećica plastična, i mali rozi zeko - torbičak za mobitel. S druge strane vrata plišani pas - inače sve te igračke i kušini stoje na krevetu ali smetaju tokom noći pa eto...3 para japanki je kraj stola, na njima torba moja, još jedna boca prazna i to od litre i pol, karta Zagreba, punjač za baterije, neka knjiga i papuče. Eh sad...ostali rekviziti koji se trenutno nalaze iza mene na podu duž cijele, ali doslovno CIJELE SOBE - moram preskakat da bi izašla van. Ogromna vreČetina, još uvijewk puna nekih stvari, 3 torbice, 2 dijela šta mi idu na krevet (nešto kao radi dobre energije), neke sandale..e LOL - sad se maloprije Alex probudio, prevrtio po krevetu, našao ŽLICU na krevetu kojom sam to popodne jela sladoled i ja sam umrla od smijeha kad sam vidjela tu scenu i čuđenje dok je držao žlicu u ruci i vjerojatno se pitao "Kojeg vraga ovo radi ovdje??":)))))))) I sad se smijem, jadnik neće moć spavat:) A neka mu je kad mi nije rekao da me voli:P
Što još? Hm..pa bukaleta njegova koju je dobio na dar od mene, njegova putna torba ogromna, njegov ruksak, cipele, moja još jedna majica, njegova kuta za rad u kojoj ne radi, a kad sma ga vidila u njoj sam se počela smijat ko blesava i to dok smo bili na dogovoru kod žene za posao:)))), nekoliko praznih vrećica, još jedna moja majica, gitara, 2 para cipela na petu, sudoku - kad smo kod toga POJMA NEMAM to rješavat...ko tuka sam, i to je tolika hrpa da ni ne vidim što je još ispod svega....bolje da ni ne pišem jer ćete past u nesvijest i nakon ovoga..:)))))) A i ja definitivno:)) Sutra imam posla ujutro:) Nema riječi više....bezriječna sam ostala. Sada vama dajem riječ, dvije....10:)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.