Never be affraid to dream!

03.07.2007., utorak

Povratak

Jučer sam pčela raditi za stalno do negdje 20.08. 2007. Neda mi se radit cijelo ljeto, pogotovo ne do 10.mjeseca, želim malo i odmora, a uostalom čekaju me u 9.mjesecu još 2 ispita. A sad u četvrtak imam famoznu dječju književnost, posljednji ispit za dat uvjet. :) Upravo čitam Junake Pavlove ulice. Ta knjiga mi je najdraža iz osnovne škole. Osim nje pročitat ću još i Petra Pana. Jučer sam radila 5 sati, malo sam čitala novine, malo Junake, malo riješavala križaljke. Jako malo ljudi je ušlo, a još manje njih kupilo išta. No dobro...
Jučer sam se vratila iz VG.:) Da mi je bilo ostat još tjedan dana...:( Prije nego što sam uopće odlučila ići sam bila u takvom stanju da bi mogla bez nekih većih problema potrpit 2 tjedna dok mi on dođe, ali sada kad sam se vratila...mislim da ću izludit još tjedan i pol. Iako, lakše mi je kad sam doma, nego kad je fax i kad sam u Ri. Bilo nam je super, mama i sister su bile na putu, tako da smo praktički sami bili doma. Tata radi skoro cijeli dan pa eto..:) Bili smo do jezera malo, spržila sam se na koprivu, ali ajde, nije jako. Pošto sam imala samo japanke...Došla sam u petak u novim japankama i jedva čekala da ih skinem jer su jako teške i oderala mi se koža i na jednom i na drugom stopalu pa je to peklo.
U subotu smo bili zaposleni čišćenjem graška (iliti biži - kako bi ja rekla):) Super mi je bilo jedan dan kad smo predvečer sjeli na balkon, upalili muziku, uzeli liker i uživali...gledali se onako..."najrađe bi sad skočio na tebe" :))) Onda je tatek njegov zapalio neku vatru pa smo se skoro pogušili...ma prava romantika:D Kad me počela bolit guzica smo se malo legli na deku, ali smo se brzo preselili u sobu jer je stvarno bilo tvrdo ležat na podu...Uživancija...
Jedva čekam da dođe...čuješ ti? Jedva čekam da dođeš! :)
Kad sam jučer išla doma, počeo mi je faliti i prije nego sam sjela u bus. Kako ga obožavam grlit...Osjećam se kao da mi nitko ništa ne može dok je on tu.
Uskoro....da....

Na svijetu ima 6 milijardi ljudi...
3/5 od toga su žene..
dakle..
negdje oko 2 i pol milijarde muškaraca..
od toga ih je više od pola u zrelim godinama
što ostavlja milijardu mladih muškaraca
1/4 toga otpada na Kineze
ako ne i više..
ipak..ima ih ko Rusa
:)
recimo da druga četvrtina otpada na malu djecu
male dečkiće
što bi ostavilo 500 milijuna muškog roda mlađe dobi..
tinejđera i onih u dvadesetima ranima
50 milijuna nek ih je iz Sj i J Amerike
350 milijuna iz Azije
negdje 40 milijuna Afrikanaca
5 milijuna Australaca
što ostavlja 55 milijuna Europljana
Talijade odmah brišemo s popisa
iz čistog razloga:
Jer su Talijani
Isto tako brišemo Slovence, a i Srbe
Englezi su prehladni..
brišem i njih
Španjolci i Francuzi..
ne..neću ni njih
Islanđani, Norvežani i njima slični su predaleko
a i ne razumijem jezik
Rusi su Rusi
Bugari, Turci, Ukrajinci..
sve Balkanci
Nijemci su ok...
i Nizozemci..
i oni u blizini..
što nam, ostavlja nekih 20 milijuna
20 milijuna muškaraca
od 20 milijuna muškaraca..
zamisli 20 milijuna muškaraca na jednom mjestu
od 20 milijuna muškaraca (ok, to nisu još muškarci ali ok) :)
od njih pun kufer..
ja izabrala tebe jednoga
kud baš tebe pitaš se?
Nemoj se pitat:)
Jedan si i jedini kojeg želim kraj sebe
(Brad Pitt je odavno ispao iz izbora)
Unikat
Imam jednu želju
htjela bih da ima još tebi sličnih..
takvih kao što si ti
da usreće takve cure kao što sam ja
da budu sretne kao što sam ja
zajedno sa svojim prinčevima
da..to želim..
Ostani mi takav kakav jesi lipoto..:)
Volim te više nego što sam ikada voljela Brada..
rekoh više?
Lažem..
milijun puta više
milijardu puta više
Moj si biser..:)
Akvamarin..

Volim te

Ovo sam napisala prije jedno 3 mjeseca...tako nekako....:)

No, to je to...za danas:) Pozdrav jedan veliki:)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.