Never be affraid to dream!

30.05.2007., srijeda

Ubijaš me pogledom

Gledam tvoju sliku
Topim se u dubini tvojih očiju
Tonem u njihov bezdan
Ubijaš me pogledom
Toliko je jak..dubok
Da si bar tu večeras

Lagano mi se smiješiš
Zoveš me pogledom
Toliko je snažan
Ne mogu ga izdržati
Ubija me..

Sjeća me na jučer
Jučer si me tako gledao
I ja sam tebe tako gledala
Ubijala te pogledom
Srećom..još si živ:))
I ja sam:)

A ubija me tvoj pogled
Kao uzburkano more kad se pjeni
I vjetar koji nosi sve pred sobom
Začarana sam, hipnotizirana
Kako to radiš?
Ubijaš me pogledom

Jedino me ti možeš spasiti
Svojim zagrljajem izvući iz bezdana
Svojim usnama me natjerati da sklopim oči
Da se ne utopim u pogledu
Pogledu koji ubija
Spasi me u subotu:)

p.s. hvala Little za prijedlog naslova:)

29.05.2007.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.