Never be affraid to dream!

22.05.2007., utorak

Utorak

Haj!
Evo me na faxu...u informatičkoj, a meni traje matematika upravo....Zašto sam ja ovdje a ne na matematici?
E, pa...trebali smo nas nekoliko zainteresiranih se javit u dekanat na neki dogovr, sastanak, šta već..sa likovima iz Belgije koji bi drugi tjedan trebali doći ovdje. I mi koji smo se javili smo zainteresirani bit im vodiči kroz neke..ustanove i to. Pitali su,. kao, tko je zainteresiran a da zna dobro engleski:) Pa, eto...mene zainteresiralo, a i četvrtak i petak bi mi bili oslobođeni od faxa pa je to dodatni poticaj:D
Enivej.....Nas je bilo negdje 5, pa ne stanemo svi sa tim Belgijcima pa su samo 2-3 cure otišle, a mi ostale naravno nisamo otišle na matematiku nego ovdje:) I tako...

Sutra mi je ispit....nemam volje učit, ali prisilit ću se još malo to...pa da ga se riješim...Hvala na lijepim komentarima za pjesmu...ide to meni, a?:) Stavit ću još koju onda.....:)

Niš..to je to za sada....budite mi pozdravljeni:)

IsprAVAK....

Studenti Belgijanci su već ovdje, tako da se ovaj tjedan od sutra mi bavimo njima, tako da mi je i sutra slobodno. Samo taj ispit..ahhhhhh
A u petak imam seminar...pa treba i napravit prezentaciju i tako...Ali dobro, belgijance vodimo ujutro okolo tako da popodne imam slobodno. :)
U petak mogu ranije ić u Zg! YEY!:)
makar nešto hehe:)
Studenti ne govore engleski, nego francuski...ovi voditelji njjihovi pričaju eng pa ćemo se snaći nekako. Zvali smo ih u četvrtak na izlazak, rekli su da bi htjeli tako da ćemo vjerojatno ić...ajme nisam bila vani već ohohooooooo...:)
Studenata ima 50 i nešto...tako nekako...:)
Evo, sutra u 9 moram bit na željezničkom-...Znači dižem se oko 7 i pol, 15 do 8...Treba mi oko 25 min do tamo...ma možda i manje, ako budem pičila..:) Eto........možda i oni nas budu zvali u Belgiju, ke fora:)
Ala....idem sad.....javim vam doživljaje...:)

Later...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.