Never be affraid to dream!

13.05.2007., nedjelja

A svašta

KOd dragog sam, a on je trenutno na šišanju kod neke susjede. Valjda će ga dobro ošišat:D Joj, da! Sad ću vam reći nešto što me prošli vikend nadasve šokiralo. Sada mi je to apsolutno smiješno i volim se zezat oko toga:)
Dakle, ne znam o čemu točno smao pričali, gledali smo giricu, pa nešto o ljepoti i to....kaže on meni da je njemu jedna od najljepših žena na svijetu plavuša. Hm...pa koja? Pa da neka ja pogodim.Prvo si mislim, a valjda bi mu ja trebala bit najljepša...al ajde..:) I sad on meni da je neka Hrvatica, manekenka...I kaže mi prvoslovo F...a ja ono...daj nemoj me zezat FANI STIPKOVIĆ??? Em, šta meni ta ženska uopće nije lijepa, sva je nekako.....umjetna na nekim dijelovima, dobro je ona građena i to,ali u faci mi nije uopće lijepa. JOš nakon one reklame sa psom mi je postalamanje draga,a sad da ne govorim da je ne podnosim u najmanju ruku:) Ostala sma onako...baš paf. Mislim si, valjda bi mu ja trebala bit najljepša...još sam se skoro i uvrijedila zbog toga....Asad mislim si, ma boli me briga....pa i meni su neki poznati glumci zgodni pa šta:) Sad se zezamo okotoga...ali opet, u igrici volim masakrirati crva koji se zove Fani.:)

Inače, sad sam malo ljuta....gospodin je upalio igricu i bez beda se tu igrao sat vremena dok sam ja brojala zjake okolo...mislim pa...dođem mu tu na 2 dana, jedva čekam ga vidit i to, i još vrijeme prolazi ono...uff..a Nina ti se misli, ja ću se i9grat a tebe tko šiša...Pa ono, da barkaže,joj ja bi se malo igrao bla bla, ne, još vidi moju nervozu al boli ga ona stvar...i onda ne znam kud bi sa sobom pa se šećem okolo, slikam njegovog psa i mačku i eto.....Eto, da ne mislite da je i meni sve idealno:)

Pozdrav svima:)

p.s. odljutit ću se ja uskoro,ne drži me to dugo...al opet, nije baš u redu...ili ja pretjerujem? Molim vas, recite mi, pretjerujem li? Hvala

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.