Never be affraid to dream!

29.04.2007., nedjelja

Šetnja uz more, bake rollsi i TURISTI!!!

Ako zbog nečeg ne volim ljeto onda je to zbog prenatrpanosti turistima kojih, ljeti, ohoho ima u Krku tako da stanovnika ima duplo više nego inače. Ako se oćete parkirat u gradu - zaboravite, osim ako vam stvarno ne uleti neko mjesto, a i sigurno neću plaćat 5 kn parkiranje u gradu u kojem živim i u kojem zimi ne plaćam ništa! Ionako mi je 5 min do grada pješke. Doduše, za doma je uzbrdo, al nije tako strašno. Ne volim gužvu i ne volim puno ljudi na jednom mjestu, osim ako nije neka fešta ili tako nešto, nekad mi odgovara puno ljudi. Volim biti sama ponekad, volim se prošetat uz more gdje nema nikoga..Zimi uopće nije problem, prazno je ionako i po gradu, kamoli ne po plažama i u mojoj omiljenoj šumici uz plažu gdje se volim šetat..Jučer sam išla prošetat malo, zaputila se do te moje šumice...kad ono, turisti, Nijemci uglavnom, se sunčali, a vjerujem da su se neki i kupali. Ono...još nije ni 5.mjesec, a eto njih. Šećem dalje, svako toliko sretnem putem nekoga, a plaže, sve redom popunjene ljudima. Nisu bile krcate, ali ljudi su se rasporedili da na svakoj plaži je barem po dvoje ljudi. Ne mogu nać plažu da sjednem na kamen, u miru gledam more i razmišljam...je, sjela sam na neke grote, tamo nije bilo nikoga ali nije mi gušt kad znam da okolo ima ljudi...ne znam, onda si razmišljam...sad ako me vide će mislit šta ova tu sama radi, bla bla i tako to, moje blesave psihologije...Gušt mi je i pjesmu koju napisat tako, uz more. Onu "Gdje sam ja" što ste je imali prilike pročitati je napisana na plaži jednoj...Putem sam jela Bake rollse od luka.
Nemam ništa protiv turista, neka dođu i troše novce, ali...ne volim gužvu, ne volim kad prisvajaju NAŠE plaže! Znaju napravit isto, pazite ovo...ostave šugomane (ručnike) na plaži i odu negdje i onda se vrate kad im pukne...kao, da im nitko ne zauzme mjesto. Eto, ljeto ne volim zbog: GUŽVE, PUNO TURISTA, SVI SE RASPRŠE NEKAKO...(npr.ljudi neki s faxa koje bi volila vidit preko ljeta odi doma i sl...ili neko od mojih radi, ja radim - to je vrlo rijetko, al ovo ljeto ocu valjda, al ne vise od mjesec dana)..Volim ljeto zbog: NEMA FAXA, MOGU SPAVAT DO KAD OĆU (ako ne radim), MOGU LJENČARIT..Ovo ljeto će mi bit posebno drago jer će mi doć Alex, pa ćemo bit zajedno više od tjedan dana zaredom:) Baš se veselim.

Moje najdraže godišnje doba je zima. Zašto?

Pa, volim jako Božić, to mi je najljepše godišnje doba, tada imamo i praznike, rođendan mi je, kiti se bor, ukrasi, lijepo raspoloženje, svi zabundani...:) Volim i snijeg, samo eto, kod nas jako rijetko padne...:/ Kad sam bila 4.srednje, bio je pao snijeg i to čak dosta za naše krajeve, sve bijelo bilo, moja naj frendica i ja smo te subote išle do grada, šetale se, slikale u parku, uživale:) Naravno, nebi Nina bila Nina da se dan prije nije rasula na putu do škole pa su joj auti trubili i naravno pala je i ispred škole....zaledilo se pa eto:D

Upravo slušam Hold you....Ta je pjesma bila u điru prije koliko godina još..u srednjoj..volila sam je i tad..samo nisam znala čija je:)
Napokon su mi popravili kabel za laptop, ali....sada je pak nestao drugi dio tog kabela, onaj koji ide u struju i fućkaj ti sada šta je ovo popravljeno kad nemam taj drugi dio. A sigurna sam da sam ga dala tati kad je nosio te kabele doma...Netko je to izgubio, a ovaj put to nisam ja. Ludim već bez laptopa, na njemu mi sva muzika, sve za fax, ne mogu pisat seminare u Rijeci, niš ne mogu, samo se dosađujem i nije ni čudo da stalno kupujem romane...Doduše, uvijek se može učit, ali ja nikad ne učim mjesec dana prije ispita nego uglavnom u zadnji čas:)

Svira "You re not alone" i ne znam na ovoj tipkovnici gdje je apostrof...U biti, vidim ga, al ga ne znam napisat, sad sam nešto stiskala i nesto mi se drugo otvorilo pa bolje da ne diram:D
Smetaju mi ove stepenice crne, ne vidi se text dobro pročitat...živcira me to! Rekla sma A da mi to pomakne nekako, pa valjda oće..
Mislim da je to to za danas...da ne pretjeram s textom:) Uživajte! :) Pusa

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.