Never be affraid to dream!

23.04.2007., ponedjeljak

Glupe predrasude!

kako mi je doslo da prodavačici opalim samarcinu danas ujutro dok sma kupovala sendvič prije prakse. 2 Roma su bila u ducanu i gledali su sladolede. Ona ih onako neljubazno pita sta trebaju, oni odgovore, uzmu sladoled i otisli su prema kasi, ona meni slaze taj sendvič i gleda ih ko da ce joj orobit ducan ili nesto. Pa jebemu, zar su obiljezeni kao ljudi koji kradu? pa djeca su zaboga miloga! Ne kazem da nema svakakvih, ima itekako, ali mislim...ful me to nekako..pogodilo. Nisam ni ja ono flegma ako se neki tako mota oko mene i pazim na stvari ali sad da mislim da bi mi svako nesto ukrao ili sl - pa normalno da ne. I ti njihovi roditelji! pa zatukla bi ih! Mali jedan u razredu, 2.razred su, ne zna jos ni sva slova, spava na satu, doslovno gubi vrijeme u skoli ne radeci nista. Roditelji ne dolaze u skolu ni na informacije, ne javljaju se na telefon, totalno nezainteresirani. A dijete bi mozda nesto i htjelo nauciti i postic. Mozda mu oni ni ne daju, ko ce ga znat. kad ga uciteljica nesto pita samo mase glavom, ne prica skoro nista uopce. A sta fali toj djeci? Normalna su kao i svaka druga. I simpa su mi neki od njih:) Sve je stvar prokletog neadekvatnog odgoja, zato djeca i ispadnu kako ispadnu i po 4 puta idu u 2.razred...ahhh...A ne mozes im pomoc nikako...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.