Never be affraid to dream!

07.04.2007., subota

Iznenađenje!

Što li sam to ja napravila? Evo ovako....Alexu je rođendan bio u srijedu nažalost...mislila sam ah..ne mogu doć, baš šteta...ALI! Zbog par predavanja koja zbog Velikog petka neki normalni profesori su rekli da neće održati...ja sam tu vidila svoju priliku....Odlučila sam doć u srijedu- nenajavljena! Uz pomoć Alexove sestre - ovim putem joj se još jedno duboko zahvaljujem - sam to i ostvarila:) Sama nebi znala dalje od VG:) I eto, dođe Maja svom bratu čestitat rođendan....i kaže mu..eno još ti netko želi čestitati..on ono.."Ma ko sad?" Onako kao da bi umro najrađe..i uletim ja..:) Osmijeh mu je onako zasjao na licu...ful onako..iznenađen:) hehe! :) Aj baš mi je bilo drago...još si cijeli taj tjedan mislim joj nadam se da neću mu poremetit nešto i onda je rekao da nema faxa u četvrtak i petak, ja ono super! I eto...:) Baš nam je lipo:)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.