Never be affraid to dream!

26.02.2007., ponedjeljak

Vrlo dobro!

E tako i da se malo pohvalim..:) danas sam imala ispit iz sociologije i evo..trta me pucala mislila sam da ću ful zablokirat kao ono......4 SAM DOBILAAAAAA!!! YEEEEEEY! Da znate da sam ful ponosna na sebe i sretna uffff:)
I saznala sam da ne trebam testirat index, tako da mi je svejedno dobila ja potpis iz odgoja djece do srijede ili ne....u srijedu definitivno idem kod dragoga:))
Još sam ga "jadnika" probudila danas...a bilo je 10 i pol mislim stvarno:) Spavati u to vrijeme, nije mi jasno zaista:P
Bila sam budna do 1 ujutro jučer, visila cijeli dan za knjigom i drugom knjigom i biljeznicama i gubila sam volju za učenjem...al evo..sve je dobro završilo...nije nas tlačio...što me piTAO SAM EVO SOLIDNO ZNALA, DI JE ZAPELO JE POMOGAO MALO I ETO:) ups...caps sam upalila...a neda mi se brisat sad pa nek ostane:) U rijeci sam još danas, sutra idem doma...a sutra isto imam ispit..taj je fala Bogu lakši..al eto, nisam ga taknula još, previse sam se bavila sociologijom...dala sam knjigu kopirat..pa kad se skopira idem doma i malo prolistat knjigu..mislim da će bit ok taj ispit:) Eto...sad sam na faxu..u informatičkoj i čak si razmisljam da si skinem nešto s neta, pa napravim svoj neki folder...vidjet ću:) Anyway..to je to...
Pozdrav! :)
Image Hosted by ImageShack.us
Evo jedna sličica koja mi je predivna..prilažem i nju...volim zagrljaje...jako..onako...osjećaj zaštićenosti u zagrljaju osobe koju voliš..nešto..ma..predivan osjećaj eto meni:) Ne znam kako vama...? :)
:)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.