nikom ni riječi...

11.02.2007., nedjelja

samo za B.C.

uzela san neki odmor. dal da to tako nazovem?

sve je počelo prije oko mjesec dana kad san počela čistit svoj prostor. bacala san u škovace sve šta ne koristim a stalno je tu negdi, na dohvat ruke. izlizano rublje i čarape, stare papire, kalendare, rokovnike... ma stvarno svašta. nisan to napravila u 1 dan. trajalo je i još traje to moje čišćenje prostora oko sebe. nakon par tjedana san shvatila da to nije ono šta mi treba. u biti je, ali nije dovoljno. shvatila san da mi je potriba očistit sebe, a to se najprije manifestiralo čišćenjem okoliša. logično. lakše je očistit ormar nego dušu.

sljedeći korak je da san se povukla doma. a u tome mi je pomogla kiša. jednostavno san stavila veto na kafenisanje svakodnevno vulgaris, tako da san u zadnjih 8-9 dana na kofi sila samo jednom i to sama. baš nekako želin bit sama. bolje mi je bit sa sobom nego s mnogim drugima.

iman tu i jedan problem. osjećam, dakle, potribu povuć se na kratko iz tog nazovidruštvenog života, ali ne sasvim, ne zavuć se u kuću. moran nać mjeru. dobro, trenutno mi je mjera da ne iden nigdi, ali proći će to s kišom. pa kako onda srezati to kad iman baren 10 poziva na kavu tjedno koji potječu od mojih prija, poznanica, kolegica... koju da otkantam? a ne otkantam li niti jednu, onda će svaka doć na red jednom misečno. tada bi svaka kava trajala 5 sati, jer toliko mi vremena treba da odjednom ispričam sve šta mi je na duši bilo u zadnjih nekoliko tjedana i da poslušan šta se njima DOGAĐALO. njima se , naime, DOGAĐA dok ja ja RAZMIŠLJAM.

želim prestat razmišljat.

dobro, neke mogu odradit i 3u1. kolegice, recimo.


vratimo se na čišćenje. danas san očistila banj, jučer kužinu i tinel, soba mi je ok još od nove godine, jer mi je to ujedno i radni prostor, a čišćenje san počela od njega i redovito ga čistim i dalje. sva roba je opeglana. nokti su lakirani, kosa isfenirana. odradila san kupku s maskom na licu 2 puta u 3 dana. za posao san spremna. da, čak san i ručak napravila za sljedeća 2 dana.

sve je čisto, al nikako da očistim ono šta trebam. ili možda i čistim, ali ne primjećujem? možda i neman baš puno za čistit?

e, sad san pretjerala...

- 22:02 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Srpanj 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

šutnja je zlato

Linkovi