< | kolovoz, 2006 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Svasta i nista...........
Opis mene.....
Ime:NeNo
Godine:15
Grad:RiJeKa
Volim:RaP,HiP-hOp,NoGoMeT,aUtE,mOtOrE.....
Ne volim:RoCk,MeTaLiC,TeNiS,........
Naj reper:2Pac
Naj nogometas:Raul
Naj auto:Porsche
Naj motor:Kawasaki Ninja
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
hm.... mala inka....
Sara - Naj frendica
Ivana - luda cura
Leyaaa - super cura
Kika.. - zajebana mala
Mysa - cool frendica
Mala Plava - fora cura
Nina - satro cura...
Gogo- super frend
Cigla - super za zajebanciju
My Secret Life- fora
Tina - reperica
Striga - cool
Mely - cura koja obozava sex.....
Pricess -.....sve super
Robi - frend
Prco - boy from da Cavle....cool
Sonja- frendica iz osnovne....super je
Dea - ok cura
Enny i Jasna - crazy girls
3 Racunalke -fora curke
Sto se tice linkova,nisu svi tu.....pa koga sam zaboravio ili ko oce u linkove neka kaze....i odmah leti u linkove....hehe
This album is powered by BubbleShare - Add to my blog
Runnerica je svojim inovativnim konceptom godinama bila u samom vrhu klase, čemu su svakako pridonosili i vrhunski pogonski agregati te kvalitetan ovjes. Prodana je u preko 330.000 primjeraka, što je sasvim lijepa brojka kada se zna da je i cijenom oduvijek u vrhu. Sportski geni očito su bili privlačniji od činjenice da nema nikakvu podnicu i zaštitu od vjetra. No, osam godina je mnogo, a u međuvremenu se i konkurencija osilila: prije dvije godine Peugeot je JetForceom glatko preuzeo krunu najboljeg u klasi 50 kubika, a novi Derbi GP1 još je napredniji sa svojim lančanim pogonom. Zaista, krajnje je vrijeme za mirovinu... i predstavljanje nasljednika.
Dizajn
Da odmah na početku razjasnimo: ovoga puta tehnološke revolucije nema. Možda više nije niti potrebna: primjerice, JetForce je fantastičan skuter, ali će ga stara Runnerica ipak oderati u ubrzanju i krajnjoj brzini... Ovoga puta još je naglašenija sličnost s motociklima, čemu teže povećani kotači (14“ sprijeda i 13“ straga) što već sada možemo proglasiti izvrsnim rješenjem. Dizajn je zaista skladan, iz aviona se vidi jak utjecaj Nexusa. Po nama Runner izgleda još bolje, jer Nexus ima premalene kotače u odnosu na ukupne dimenzije. Agresivnost izvire iz svakog detalja, ali skladnosti i elegancije ne nedostaje. Sličnost sa motociklima je i po proporcijama, a ne samo izglednom.
Školskim riječnikom: nova Runnerica izgleda za pet. U vrhunske performanse ciklistike uopće ne sumnjamo, jer već je stari model bio fino izbalansiran a uz to i udoban.
Rođen je novi mamac i to ne samo za teenagere...
Pogon
Gilera Runner isprva će se isporučivati sa tri pogonska agregata, dva od 49 i jedan od 125 kubika. Fali dvjestotica, ili još bolje 250-ica, no vjerujemo da je nećemo predugo čekati.
Gilera Runner 50 SP opremljena je sa HiPer2 Pro Carburettor pogonskim agregatom što je i bolji izbor za naše tržište od štedljivog PureJet agregata koji je pravi čistunac što se goriva tiče. Svakako najbolji izbor za vozače sa položenom A kategorijom jest četverotaktni LEADER 125 agregat, koji nudi rekordno visoku snagu u klasi od 15 KS i maksimalnih 106 km/h uz nisku potrošnju. Masa skutera varira od 93 do 129 kg, obuven je u 120/70-14 te 140/70-13 gume a razmak osovina varira: kod pedesetica iznosi 1270 mm, dok je 125-ica izdašnija sa 1340 mm. Slabiji modeli dolaze i sa nešto manjim diskovima (promjera 220 i 175 mm, kod 125: 240 i 220 mm). Piaggio deklarira i ubrzanja: PureJet prijeđe prvih 30m za 5,5 sekundi, SP za 6,2 sekundi a VX 125 za 4,5 sekundi. Jedva čekamo prve testne vožnje...
Kaka - brazilsko čudo od djeteta
Pravim imenom Ricardo Izecson dos Santos Leite, ovaj Brazilac zaista je pravo čudo nogometnog svijeta. Sa svoje 23 godine Kaka je zahvaljujući iznimnim igračkim sposobnostima napravio karijeru na kojoj bi mu pozavidjele mnoge velike nogometne zvijezde.
Počeci ovog talentiranog Brazilca nisu obilježeni siromaštvom kao što je to slučaj s većinom momaka iz brazilskih predgrađa, koji svoj život od malih nogu posvećuju upravo i jedino nogometu.
Predstavljamo Brazilce: Dida i Roberto Carlos
Roditelji su Kaku odgojili vrlo strogo, te su mu od malena usadili osjećaj za religiozne i tradicijske običaje, kojih se mladi igrač i danas pridržava.
Slavni Carlos Alberto Parreira jednom je prilikom izjavio da će Kaka vrlo brzo postati pravi nogometni fenomen.
Na poziciji koju igra, mnogi tvrde kako mu nema ravnog. Kaka se kao veznjak nerijetko nađe u poziciji za udarac prema protivničkom golu, stoga će uz Adriana i Robinha biti pritajena prijetnja našem Butini.
Napadačke ambicije Kaka je potvrdio već u Sao Paulou, gdje je igrao do 2003. godine. Tada na scenu stupa talijanski nogometni div Milan, koji je vrlo brzo prepoznao svjetsku klasu mladog Brazilca.
Kaka je s reprezentacijom Brazila ovojio SP 2002. godine, no, njegova minutaža tada je bila neznatna.
Sada se situacija bitno promijnila; Kaka je u teškoj talijanskoj ligi sazrio u vrsnog igrača od kojeg se na sljedećem SP-u u Njemačkoj dosta očekuje.
Kaka je bio i jedan od igrača koji su Milnu 2004. godine donijeli toliko željeno talijansko prvenstvo.
Osim brzine, sada već slavnog milanskog ofenzivnog veznjaka krasi i izdržljivost koju odlično kombinira s blistvom spretnošću i okretnošću. Da je uistinu potpun igrač, svjedoči i njegov izoštren osjećaj za golove.
Jednom riječju, Kaka je od perspektivnog djeteta postao izniman igrač, spreman za velike pothvate i uspjehe koji ga sasvim sigurno neće zaobići.
Pravo veliko iznenadenje u Detroitu priredio nam je Lamborghini. Iako su mnogi ocekivali novi Gallardo, Lamborghini je ostao vjeran obecanju da taj automobil stiže tek u Ženevi i predstavio studiju roadstera zasnovanog na Murcielagu. Konceptni roadster je cak 14 centimetara niži od Murcielaga, a ostali podatci skriveni su velom tajne. Serijska proizvodnja slicnog modela trebala bi zapoceti vec iduce godine.
Novi Snoop Dogg je vani za vas obožavatelje Blackout Partyja i ostale, bjesomučno se vrti na TV-u i prvi singl 'From Tha Chuuuch To Da Balace' koji su producirali, zamislite The Neptunes, pa s obzirom na to gostuje i Pharrell. Ta ekipa zbilja ne prestaje producirat ogromne singlove, prošle godine surađivali su s barem dvadeset izvođača ako ne i više. Bilo bi fora da to objedine na nekoj trostrukoj kompilaciji. 'Beautiful' je još jedna pjesma koja se nalazi na ovom albumu, a produciraju je The Neptunes, opet gostuje Pharrell, no ovog puta mu društvo pravi i Uncle Charlie Wilson.
Još jedan, dvadeset pjesama dug album sa pregršt gostovanja smiješi se najupornijima. Počnimo prema veličini gosta: na 'Lollipop' gostuju Jay-Z, Soopafly i Nate Dogg, koji se pojavljuje i u 'From Long Beach 2 Brick Gity' u društvu Redmana i Warren G-ja. 'You Got What I Want' jedan je od najsjajnijih dijelova albuma jer donosi susret Ludacrisa i Snoppa, a zakon podlozi se pridružuju i Goldie Loc i Uncle Charlie Wilson. U hip-hop svijetu, kad se nađu Snoop i Ludacris, to je kao kad se u filmskom svijetu na platnu susretnu Batman i Spiderman. Kad smo već kod Batmana ima ovdje jedna zgodna pjesma, 'Batman i Robin', čija je podloga uzeta iz originalne serije iz šezdesetih. Batmana predstavlja Snoop, a Robina Lady Of Rage. Može se naslutiti da bi pjesma 'I Believe In You' u kojoj se na vokalima pojavljuje Latoiya Williams mogla biti nešto poput one Nellyja i Kelly Rowland. Sva je nekako ugođaja koji posjeduje 'Dilemma'.
Nevjerojatno je koliko na prosječnom albumu nekog rapera ima gostiju. Takvi albumi postali su određeni sumit raznih zvijezda i sve to postaje vrlo dosadno. Što se mene tiče, još uvijek nakon N*E*R*D čekam neki hip-hop album koji će biti kratak i dobar. To je kao da se počnu snimati samo pustolovni filmovi od tri sata; nismo ni tome daleko, no tako nešto tržište ni publika ne bi izdržali. Kod glazbe je drukčije, ekipa si presnimi dva singla, a preko ostalih osamnaest pjesama pređu. Snoop i njegova ekipa se ovdje potrudila, no ljudi koji nisu baš toliko u hip-hop glazbi lakše će se pronaći na zadnjem Nellyju negoli ovdje.
Yamaha je sa izvrsnim R1 modelom krajem prošlog tisućljeća na prepad osvojila sve što se moglo u klasi supersport 1000 kubika, nastavljajući na taj način svijetlu tradiciju započetu sa FZR 1000 modelom. Sada stiže nasljednik, snažniji nego ikada
Krajem prošle godine prisustvovali smo prezentaciji nove Yamahe u prostorijama tvrtke Delta Team iz susjednog Krškog. Iako novi R1 očekuje velika borba za naslov najboljeg, jednu bitku unaprijed je odlučila u svoju korist: R1 je prema mišljenju mnogih najljepša prinova klase. Autor ovih redaka potpisuje tu tvrdnju...
Dizajn
Moram priznati, da je bilo vrlo zabavno gledati prelijepe hostese koje su prisustvovale prezentaciji nove Yamahe. Bile su okruženo mnoštvom (muških) novinara, ali i prilično iznenađene pomanjkanjem interesa istih koji su svu svoju pažnju poklonili Yamahi. Djevojke, jeste lijepe, ali Yamaha je Yamaha. Ovoga puta, njene obline bile su nam privlačnije. Uostalom, pogledajte slike.
Novosti
Ono što se na njima ne vidi, jest kompaktnost R1. Perolakih 172 kg potpuno se izgube kada zajašite motocikl iznimno kompaktnih gabarita – poput obične šestotice. Novi aluminijski Deltabox okvir zaslužan je za usku siluetu zahvaljujući tome što više ne obuhvaća glavu cilindara, nego prolazi iznad nje. Treba li spomenuti da je krući od prethodnika? Potpuno je nova i stražnja vilica sa originalno riješenim pojačanjem sa donje strane. Izrađena je iz Aluminija, ali obojana u mat crnu boju. Upravo ovaj detalj donekle narušava izvanredan estetski dojam; jednoručna do sjaja ispolirana vilica možda bi donijela kilogram ili dva više, ali bi estetski motocikl podigla na još višu razinu. Yamaha je kao protutežu ugradila zlatno obojanu prednju upside-down vilicu promjera 43 mm, te «pozlatila» i dijelove radijalnih Brembo kočnica na diskovima promjera 320 mm.
Pogonska elektrana
Pogonski agregat dodatno je nagnut unaprijed u cilju daljnjeg sniženja težišta, a snagom znatno nadmašuje prethodnika: čak 172 KS (182 sa RAM-AIR sustavom) zvuči zastrašujuće kada se uzme u obzir ukupna masa motocikla. Podsjetimo se principa rada RAM-AIR sustava – zračni tlak nastao kod velikih brzina koristi se kao neka vrsta (istina, vrlo slabog) kompresora. Više zraka u cilindrima omogućava izgaranje veće količine goriva, a time i veću snagu pogonskog agregata – u ovom slučaju dodatnih 10 KS što je izvrstan rezultat.
Da bi postigli snagu od 172 (182) KS, Yamahini inženjeri detaljno su preradili pogonski agregat prethodnika: povećanje provrta i smanjenje hoda klipova uz ostale preinake, omogućuje veći broj obrtaja a samim time i višu izlaznu snagu. Bit će vrlo zanimljivo vidjeti kako će se motocikl ponašati u vožnji, ali proklizavanje stražnjeg kotača u četvrtoj brzini uopće me ne bi iznenadilo. Zadržan je i legendarni Exup ventil izrađen od Titana u ispuhu, koji poboljšava elastičnost kod nižih obrtaja i snagu kod visokih promjenom presjeka ispušne grane. Prigušivači ispuha trendovski su postavljeni ispod sjedala motocikla, a čistoću ispušnih plinova garantira elektronsko ubrizgavanje goriva te dvostazni katalizator. Ispuh je izrađen od legure Titana, što mu garantira iznimno malenu masu i dobru trajnost.
Završna obrada na vrlo je visokoj razini na što nas je Yamaha odavno naučila, a što je još uvijek boljka nekih konkurenata. Ukupan dojam, jest upravo izvrstan. Jedva čekamo da dobijemo ovu ljepoticu na test. Novu R1 možete odabrati u tri boje: tradicionalnoj plaoj, srebrnoj te bordo, a cijena će joj se kretati (prema neslužbenim informacijama) oko 105.000 kuna.
Ime:Cristiano Ronaldo Dos Santos Aveiro
Datum Rođenja:05.02.1985
Mjesto rođenja:Funcal/Madeira
Bivsi klubovi:Sporting Lisabon
Omiljeni klub:Benfica
Najbolji igrač svih vremena:Ronaldinho
Čovjek s kojim je imao najvise problema u napadu je.....Nepostoji takav....
Njegov idol je:Luis Felipe Madeira Ageiro FIGO
Najbolji nogometni prijatelj:Wayne Rooney
1989. godine dolazi do preporoda GT-R –a sa modelom R32 GT-R koji je bio predstavljen ATTESA ETS sustavom. Advanced Total Traction Engineering System for All-Electronic Torque Split ili elektoronički kontroliran pogon na sva četiri kola. Također, HICAS sustav je bio poboljšan tako da se sad zvao SUPER-HICAS.
Ipak, najveće poboljšanje je bio RB26DETT motor koji je bio 2.6 litreni DOHC twin turbo sa 280 konja. 1993. godine dolazi R33 GT-R redizajniran i teži u odnosu na zadnji model ali su sad svi modeli dolazili sa stražnjim pogonom ili HICAS-om, tj. pogonom na obje osovine.
I, naposljetku, dolazi model R34 GT-R, u pet verzija; R34 GT-R, R34 25 GT-V, R34 25 GT, 25 GT–X i 25 GT-V.
I tako je Skyline kroz gotovo pet desetljeća proizvodnje od obiteljskog automobila postao kultni auto današnjice, koji je sa svojim jakim motorima i pogonom na sva četiri kola jedan od najpoželjnijih auto uličnih trkača. Pogotovo zato što se iz R34 GT-R-a može izvući preko četiristotine konja izmjenom turbo-punjača i intercoolera.
Nisam se potrudio posebno da saznam tko je, što želi i zašto je tu momak iza imena Akon. Sud će pasti samo na osnovu glazbe, kako bi i trebalo biti. A ona je prilično ljigava, nedorečena i na trenutke zarazno banalna.
Najzanimljivija činjenica je da je ovaj album izašao 2003. godine, no niti sav marketing i nizanje singlova nisu uspjeli skrenuti pozornost na ovoga momka. Sve do proljeća ove godine i pjesmuljka 'Lonely', koji je pokorio njemačke glazbene kanale i nacije koji su pod utjecajem istih. Pa tako i naše krajeve. Njemački MTV i Viva razvalile su nas sa spotom za spomenutu hitčugu, pa nije ni čudno što mladići i curice od Karlovca do Vinkovaca pjevuše taj, ruku na srce, kretenoidan song. No nije sve baš tako loše ovdje. Ima zanimljivih ideja, potkrade mu se fina melodija, ponekad i neki beat koji je na tragu dobroga. No uši moje mlade ipak nisu još spremne na taj sudar najljigavijeg od jamajkanskog reggaea s turbo mainstream hip-hopom, koji se tekstualno oslanja na dane iza brave i prepričavanje uličnih storija.
Posebno patetično zvuče 'Locked Up' i 'Ghetto', iako obje na prvu ulaze u glavu i fučkanje melodijskih linija postaje neizbježno. U polusimpatičnoj 'Bananza' Akon se muva negdje na tragu legendarne 'Fiesta' R. Kellyja, no ipak još nema znanje i kapacitete da isporuči takvu jednu bombetinu. Sve u svemu, materijal koji se oslanja samo i isključivo na megapopularnost skladbe 'Lonely', a dodatnih par pokušaja hit singlova bojim se da neće Akonu biti dovoljno da ostane išta više od čuda od jedne pjesme. Osim ako u rukavu za budućnost ne krije neke nove bombončice za MTV mlađariju.
Motor : 1 cilindar 4 takta, 4 ventila, vodeno hlađenje SOHC
Promjer i hod : 38 x 44 mm
Obujam : 49,9 cm 3
Kompresija : 12 : 1
Maksimalna snaga 3 kW na 7.500 min-1 (95/1/EC)
Najveći okretni moment : 4,5 Nm na 5.000 min-1 (95/1/EC)
Pokretanje : elektropokretač
Mjenjač : variomatic
Dimenzije ( dužina x širina x visina) : 1.860 x 735 x 1.025 mm
Visina sjedišta od tla : 735 mm
Visina od tla : 145 mm
Kapacitet rezervoara goriva : 5,0 litara
Prednja guma : 120/90 10 57J
Stražnja guma: 130/90 10 61J
Novi Hondin scooter sa četverotaktnim 50 kubičnim agregatom koji će objediniti svu hondinu najnoviju tehnologiju i koji će postaviti nove standarde za smanjenje potrošnje, povećanje snage i smanjenje emisije ispušnih plinova.
Osebujnog izgleda garantira zadovoljstvo vožnje…….. I ne zaboravite ! Sa Zoomerom ne možete ostati nezamijećeni !!!
Thierry Daniel Henry 28 godina, Francuska ( 73 nastupa)
Cijena: 45 000 000 eura
Pozicija: Napadač
Klub: FC Arsenal
Menadžer: SEM Group plc.
Nogometaš godine u Engleskoj 2003. i 2004. godine, najbolji strijelac dvije godine
uzastopce s 25 golova. U njegovoje eri Francuzi su uzeli svoje prvo i jedino Svjetsko
i Evropsko prvenstvo. U klub je stigao iz Juventusa za samo 16 milijuna eura. Mogao bi
na kraju sezone otići jer mu ističe ugovor. Kao moguće destinacije spominju se Barcelona, Inter i Milan, a u Barceloni je već navodno kupio kuću. Najsvestraniji napadač na svijetu koji je u stanju sam pretrčati cijelu obranu i pospremiti loptu u mrežu. Odličan izvođač slobodnih udaraca i vrlo inteligentan igrač.
Ettore Bugatti dizajnirao je svaki od legendarnih Buggati auta napravljeni pre drugog svetskog rata. U periodu od 1909 do 1940, oko 8,000
Bugattia – trkačkih, sportskih i luksuznih – napustilo je ovu, u to vreme, malu fabriku. Najpoznatiji među njima je Type 41 Royale. Ovaj autu je bio ogromne veličine, dugačak šest metara sa ogromnim motorom od 12.7L V8. Imao je tri brzine i mogao da je dođe do 145 kmp u drugoj brzini. Ettoru je trebalo više od 20 godina da usavrši ovo auto i dovede kompaniju na puteve slave. Ettore je u početku planirao da napravi 25 vozila, ali na kraju ih je napravio samo šest. Svih šest modela danas su u privatnim vlasništvu i dosta su skupi. Jedan od njih, Bugatti Type 41 Royale Sports Coupe, prodan je Aprila 12, 1990 u Japanu za $15 miliona čime drži Guinness svetski rekord kao najskuplje auto. Od ukupno 8,000 koje je Bugatti napravio u 1909 – 1940 periodu oko 2,000 danas je u dobro kondiciji.