Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/nigger14

Marketing

Gilera Runner

Runnerica je svojim inovativnim konceptom godinama bila u samom vrhu klase, čemu su svakako pridonosili i vrhunski pogonski agregati te kvalitetan ovjes. Prodana je u preko 330.000 primjeraka, što je sasvim lijepa brojka kada se zna da je i cijenom oduvijek u vrhu. Sportski geni očito su bili privlačniji od činjenice da nema nikakvu podnicu i zaštitu od vjetra. No, osam godina je mnogo, a u međuvremenu se i konkurencija osilila: prije dvije godine Peugeot je JetForceom glatko preuzeo krunu najboljeg u klasi 50 kubika, a novi Derbi GP1 još je napredniji sa svojim lančanim pogonom. Zaista, krajnje je vrijeme za mirovinu... i predstavljanje nasljednika.
Dizajn
Da odmah na početku razjasnimo: ovoga puta tehnološke revolucije nema. Možda više nije niti potrebna: primjerice, JetForce je fantastičan skuter, ali će ga stara Runnerica ipak oderati u ubrzanju i krajnjoj brzini... Ovoga puta još je naglašenija sličnost s motociklima, čemu teže povećani kotači (14“ sprijeda i 13“ straga) što već sada možemo proglasiti izvrsnim rješenjem. Dizajn je zaista skladan, iz aviona se vidi jak utjecaj Nexusa. Po nama Runner izgleda još bolje, jer Nexus ima premalene kotače u odnosu na ukupne dimenzije. Agresivnost izvire iz svakog detalja, ali skladnosti i elegancije ne nedostaje. Sličnost sa motociklima je i po proporcijama, a ne samo izglednom.
Školskim riječnikom: nova Runnerica izgleda za pet. U vrhunske performanse ciklistike uopće ne sumnjamo, jer već je stari model bio fino izbalansiran a uz to i udoban.
Rođen je novi mamac i to ne samo za teenagere...
Pogon
Gilera Runner isprva će se isporučivati sa tri pogonska agregata, dva od 49 i jedan od 125 kubika. Fali dvjestotica, ili još bolje 250-ica, no vjerujemo da je nećemo predugo čekati.
Gilera Runner 50 SP opremljena je sa HiPer2 Pro Carburettor pogonskim agregatom što je i bolji izbor za naše tržište od štedljivog PureJet agregata koji je pravi čistunac što se goriva tiče. Svakako najbolji izbor za vozače sa položenom A kategorijom jest četverotaktni LEADER 125 agregat, koji nudi rekordno visoku snagu u klasi od 15 KS i maksimalnih 106 km/h uz nisku potrošnju. Masa skutera varira od 93 do 129 kg, obuven je u 120/70-14 te 140/70-13 gume a razmak osovina varira: kod pedesetica iznosi 1270 mm, dok je 125-ica izdašnija sa 1340 mm. Slabiji modeli dolaze i sa nešto manjim diskovima (promjera 220 i 175 mm, kod 125: 240 i 220 mm). Piaggio deklarira i ubrzanja: PureJet prijeđe prvih 30m za 5,5 sekundi, SP za 6,2 sekundi a VX 125 za 4,5 sekundi. Jedva čekamo prve testne vožnje...



Post je objavljen 31.08.2006. u 09:58 sati.